משפט

בית המשפט קבע: פשרה בין בני סכנין לאיתמר בן גביר

המועדון הסיר את התביעה על סך חצי מיליון שקלים נגד עורך הדין ואיש הימין, שמצדו יצהיר שייחס את הטענות לפיהן בני סכנין נתמכת על ידי כספי טרור להנהלת המועדון, ולא לאוהדים. בן גביר: "שמח שבסכנין הבינו שביזוי הטקס זה דבר פסול". בני סכנין: "המטרה הייתה שהפוליטיקאים יתנהגו על פי ערכי הספורט"
יואב איילון |  2
איתמר בן גביר, אוהדי בני סכנין (צילום פייסבוק-דוד דנברג, בני סכנין)

בית המשפט השלום בהרצליה נתן תוקף של פסק דין להסכם פשרה בין מועדון הכדורגל בני סכנין, לבין עורך הדין ואיש הימין איתמר בן גביר, לאחר מאבק משפטי בשאלת ביזוי טקס לזכר הרוגי אסון נחל צפית על ידי אוהדי הקבוצה באצטדיוןין דוחא שבסכנין.

לפי ההסכם, במועדון יצטרכו להבהיר כי הם מצרים על הרעש באצטדיון במהלך הטקס, ובן גביר, שהתבטא בחריפות לאחר המקרה וטען כי בין היתר כי המועדון נתמך על ידי כספי טרור, ייאלץ להצהיר כי ייחס את הטענות להנהלת המועדון ולא לאוהדיו. התביעה של בני סכנין נגד בן גביר על סך חצי מיליון שקלים – תסולק מבלי שעורך הדין יצטרך לשלם פיצוי.
כזכור, באפריל 2018, כמה ימים אחרי האסון בנחל צפית, נערך באצטדיון דוחא טקס לזכר ההרוגים, לפני משחק הליגה בין בני סכנין להפועל רעננה. בן גביר טען כי בעקבות הרעש שנשמע מיציעי האצטדיון הוא חש שהוא בוזה, ובפוסט חריף בפייסבוק כתב, בין היתר, כי בני סכנין היא קבוצה של מחבלים.
בסכנין טענו שבעקבות דבריו של בן גביר נוצרה סערה ציבורי סביב המועדון, שכן גם ראש הממשלה נתניהו גינה את הקבוצה ברשת. לטענתם, הטקס ככל לא בוזה, לא נשמע רעש מהיציעים ובן גביר פעל להכפשת הקבוצה.
גולשים
לפי הפשרה, הגיעו הצדדים להסכם לפיו ימסרו את ההודעה: "שמענו את הצעת בית המשפט, שניתנה לצורכי פשרה מבלי לחרוץ דעה ומפאת דרכי שלום, לפיה הצדדים מצרים על כך שהוקם על ידי קבוצת ילדים רעש באצטדיון דוחא בעת דקת הדומייה לזכרי הרוגי נחל צפית. הנתבע לא התכוון לייחס לתובעת/לעמותה המנהלת את קבוצת כדורגל בני סכנין או לראשיה עידוד של הקמת הרעש".
בן גביר כתב בתגובה להחלטה: "שמח שבסכנין הבינו שביזוי הטקס זה דבר פסול ומי שעשה זאת ראוי לכל גינוי וגם שמח שהוסרה תביעה מיותרת מבלי שאשלם שקל".
תגובת בני סכנין: "המטרה שלנו הייתה שהפוליטיקאים יתנהגו על פי ערכי הספורט לפעילות שעל כר הדשא, ולפי ערכי הספורט והעצמת הקהילה והחברה. יש נוסחה משותפת".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לפי דעתי בן גביר קרוב למחבלים יותר
    עמר 09/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכל אוהד בני סכנין. לגבי ההנהלה אני לא בקי בפרטים ואני מניח שבן גביר עוד פחות ממני. הוא בקי במחבלים יהודים.
    סגור
  • 1.
    תביעה של בן גביר את סכנין
    מלאך המוות 09/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בן גביר מה הלכת אחורה אמת חייבת להאמר
    סגור