משפט

אושר הסדר הטיעון: ציפי רפאלי תיכנס לכלא ל-16 חודשים; 9 חודשי עבודות שירות לבר

בית משפט השלום בתל אביב אישר את הסדר הטיעון שעליו חתמו הדוגמנית הבינלאומית ואמה - שתיכנס לכלא כבר בשבוע הבא. בנוסף, כל אחת מהן תיקנס ב-2.5 מיליון שקלים. "מדובר בביצוע עבירות מס במדרג הגבוה ביותר" 

מערכת ice | 
בר וציפי רפאלי (צילום מתוך פייסבוק)
בית משפט השלום בתל אביב אישר את הסדר הטיעון של הדוגמנית הבינלאומית ואשת העסקים בר רפאלי, ואמה ציפי רפאלי, שהורשעו בעבירות מס. ציפי רפאלי תרצה מאסר של 16 חודשים - ותיכנס לכלא כבר בשבוע הבא, ובתה תבצע 9 חודשי עבודות שירות. כמו כן, כל אחת מהן תצטרך לשלם קנס בסך 2.5 מיליון שקלים.
השופטת דנה אמיר אמרה בהקראת פסק דין כי "מדובר בביצוע עבירות במדרג הגבוה ביותר של עבירות המס". אמיר טענה ששקלה את העונש תוך התחשבות במצבה הרפואי של ציפי רפאלי, שנמצאת בקבוצת סיכון לנגיף הקורונה, ואת העבודה שבר רפאלי היא אם לשלושה ילדים. יש לציין כי בזמן עבודות השירות שתרצה בר רפאלי, היא לא תוכל לצאת מהארץ וייתכן כי היא תיתקל בקשיים להוצאת ויזה לארה"ב, בשל עבירות המס שבהן הורשעה.
כזכור, לפני כחודשיים בית המשפט הרשיע את השתיים במסגרת הסכם הטיעון, לאחר שהן הודו במעשים המיוחסים להן, ולפני כחודש הן חתמו על ההסכם עם פרקליטות מיסוי וכלכלה.
התיק עוסק בעיקרו בשאלה אם הדוגמנית הבינלאומית הייתה תושבת ישראל בשנים 2012-2009, שבמהלכן ביצעה יחד עם אמה פעולות כדי להתחמק מתשלום מס על רווחים בסך מיליוני שקלים. 
בנוסף, קיימים אישומים בנוגע לעמלות בסך 2.5 מיליון שקלים שקיבלה רפאלי האם עבור עבודתה של בתה בחו"ל, הכנסות בסך 4.5 מיליון שקלים שהופקדו בחשבון חברה שהוקמה בסינגפור ו"הנחות סלב" שקיבלה בר רפאלי בשווי 2.5 מיליון שקלים בין השנים 2015-2009 – שכולן לא דווחו לרשויות המס בישראל.  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה