משפט

"הפעיל קמפיין אגרסיבי וזדוני": אייל ברקוביץ' נתבע על סך חצי מיליון שקל

יניב כהן, שמונה לאחרונה למנהל הטכני בהפועל חיפה, דורש מכדורגלן העבר פיצוי בגין הוצאת לשון הרע. לדבריו, "ברקוביץ' שפך את דמו בשידור חי, תוך שהוא מציג אותו כמי שפוטר ממכבי חיפה בשל אי סדרים במחלקת הנוער - המיוחסים לו אישית"
יואב איילון |  3
אייל ברקוביץ' (צילום מסך: קשת 12)
יניב כהן, ששימש כמנהל מחלקת הנוער במכבי חיפה ומונה לאחרונה למנהל הטכני בהפועל חיפה, דורש מאייל ברקוביץ' פיצוי של חצי מיליון שקלים בגין הוצאת לשון הרע. במכתב התראה לפני תביעה ששלח לכדורגלן העבר, טוען כהן כי ברקוביץ' "שפך את דמו בשידור חי" במהלך ראיון בתוכנית הרדיו שהוא מגיש עם אופירה אסייג, ברדיו תל אביב.
לפי המכתב, שנשלח באמצעות עורך הדין שי טל, ברקוביץ' ואסייג קיימו ב-30 באוגוסט השנה ראיון עם בעלי הפועל חיפה יואב כץ, ועם כתב אתר הספורט ONE דורון בן דור - ובו פגע ברקוביץ' בשמו הטוב. כהן, ששימש במשך 13 שנים כמנהל מחלקת הנוער במכבי חיפה, מסביר במכתב כי יש לו היכרות מוקדמת עם ברקוביץ' ולשניים קשר ידידותי.
"ברקוביץ' הפעיל קמפיין אגרסיבי וזדוני נגד כהן", נכתב, יחד עם דוגמאות לציטוטים מהראיון המדובר. ברקוביץ' אמר: "היה בלגאן עם המינוי של כהן בהפועל חיפה", ושאל את המרואיינים: "למה זה מינוי ראוי, למה העיפו אותו ממכבי חיפה?". בן דור ענה כי לא שמע על משהו חריג בנושא, וברקוביץ' השיב: "אז תבדוק טוב". יואב כץ השיב גם הוא שאינו מודע לסיבת עזיבתו של כהן את מכבי חיפה, אך טען ש"קיבל עליו המלצות טובות מאוד". ברקוביץ' המשיך ודרש לדעת מדוע יעקב שחר, בעלי מכבי חיפה, פיטר את כהן.

(יניב כהן, צילום: מכבי חיפה)
במכתב טוען כהן כי "ברקוביץ' שפך את דמו בשידור חי, תוך שהוא מציג אותו בפני המוני המאזינים כמנהל שפוטר ממכבי חיפה בשל אי סדרים במחלקת הנוער - המיוחסים לו אישית". כמו כן, נטען כי דבריו של ברקוביץ' ליואב כץ, שזה עתה קלט אותו לעבודה בהפועל חיפה, נועדו לפגוע בשמו הטוב של כהן בכוונת תחילה ולערער את ביטחונו של כץ באשר למינוי.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    טוב מאוד יש לו פה מסריח גם קרא בשידור לאנשי הליכוד
    דנית 10/2020/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ארגון פשע. חצוףףף שיתבעו אותו שירסן את פיו
    סגור
  • 2.
    צה טפשר לדרוש מנמוך וקרח
    התופס במשפעה 09/2020/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מתחת לגיל 65 ולא מתאים לאימון הנבחרת.
    סגור
  • 1.
    לכתוש את ברקוביץ בפה דרך הכיס (ל"ת)
    איתי 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור