משפט

העסקה תתפוצץ? צו עיקול זמני לנכסי גינדי החזקות בחניון שרונה מרקט

 ביהמ"ש קיבלת את הבקשה הדחופה של נציגות הדיירים בבנייני שרונה לעצור את מכירת החניון לקרן השקעות מחו"ל. הדיירים טוענים כי כמויות אדירות של ביוב ושמנים ממתחם המרקט מתנקזות אל בורות בחניון התת־קרקעי של מתחם המגורים 
אנגלינה יוסים | 
חניון שרונה מרקט (צילום פייסבוק/שרונה מרקט)
בית משפט המחוזי בתל אביב הוציא היום (רביעי) צו עיקול זמני על נכסי גינדי החזקות בשרונה מרקט בסך 59 מיליון שקל. צו העיקול ניתן בעקבות עתירת נציגות דיירי בנייני שרונה שהגישה בבקשה דחופה למתן צו מניעה למכירת חניון שרונה מרקט של חברת גינדי החזקות. 
בהחלטת בית המשפט נכתב כי "על יסוד האמור בבקשה, ולאור סכום התביעה, היותה תביעה לתשלום בגין נזקים הנתמכים בחוות דעת מומחה, העובדה כי על פי הנטען המשיבה מנהלת מו"מ למכירת זכויותיה בפרוייקט מתחם שרונה, וכי ככל והזכויות הקיימות בנכסים מושא העיקול יימכרו ולמשיבה לא יוותרו כל נכסים אחרים שמהם ניתן יהיה להיפרע ככל והתביעה תתקבל, ניתן בזאת צו עיקול זמני עד לסך 59 מיליון שקל".
הדיירים הגישו את הבקשה בעקבות פרסומים על משא ומתן שמנהלת גינדי למכירת החניון לקרן השקעות מחו"ל, בסכום מוערך של כ-220 מיליון שקל. חניון שרונה מרקט, הכולל 404 חניות בשלושה מפלסי חניה, הניב ב-2019 רווח תפעולי של כ-12.5 מיליון שקל.
החניון אחד מהנכסים המהותיים ביותר הנמצאים במרכזו של הסכסוך בין מבצעת הפרויקט - גינדי, לדיירים שטוענים כי החברה אחראית לליקויים חמורים במתחם "שרונה מרקט", הנמצא למרגלות מגדלי המגורים.
בבקשה הדחופה שהגישה נציגות הדיירים, באמצעות עוה"ד צבי פירון, אפרת רנד וניר פרץ ממשרד מ.פירון ושות', נטען כי כמויות אדירות של ביוב ושמנים ממתחם המרקט מתנקזות אל בורות שומן המצויים בחניון התת־קרקעי של מתחם המגורים, שלפי התכנון המקורי אמור היה בכלל להיות מנותק ונפרד לחלוטין מהמרקט. בורות אלה תוכננו ובוצעו בקיבולת קטנה מהנדרש, ולכן הם עולים על גדותיהם, מציפים את מפלס החניה וגורמים למפגעים תברואתיים חמורים, ריחות קשים והחלקה של הדיירים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה