משפט

תביעה פדרלית נגד טוויטר: סירבה להסיר סרטון שמתעד פגיעה מינית בקטין

קטין תושב קליפורניה והוריו, הגישו תביעה פדרלית נגד הרשת החברתית טוויטר, לאחר שזו סירבה להסיר סרטון שמתעד סחיטה ופגיעה מינית בילד. על פי האשמות, הקטין הולך שולל בידי אדם בוגר, שהתחזה לילדה קטינה בת 16 
ארנולד נטייב | 
טוויטר (צילום freepik)
קטין תושב קליפורניה והוריו, הגישו תביעה פדרלית נגד הרשת החברתית טוויטר, לאחר שזו סירבה להסיר סרטון שמתעד סחיטה ופגיעה מינית בילד, כך מדווחים ברשת פוקס ניוז. הסרטון הגיע ללמעלה מ-167 אלף צפיות והופץ על ידי משתמשים רבים. 
מהתביעה עולה כי הקטין ואימו פנו פעמים רבות לענקית המדיה, אך זו התעלמה מבקשתם, פעם אחר פעם, עד אשר סוכן פדרלי התערב בנושא והסרטון הוסר מהרשת החברתית. 
על פי האשמות, הקטין הולך שולל בידי אדם בוגר, שהתחזה לילדה קטינה בת 16 ברשת הסנפצ'אט, שם קיבל תמונות בעלי אופי מיני ששלח הילד, ולאחר מכן סחט את הילד עד שסיפק סרטון חושפני שלו, שהופץ ברשת הטוויטר לאחר מכן. הוריו של הילד טוענים: "טוויטר סירבה להסיר את החומר הבלתי חוקי ובמקום זאת המשיכה לקדם את הסרטון ולהרוויח מההתעללות המינית בילד.
בטוויטר מסרו: "לטוויטר יש אפס סובלנות לכל חומר שמציג או מקדם ניצול מיני של ילדים. אנו נלחמים באגרסיביות בהתעללות מינית בילדים ברשת והשקענו רבות בטכנולוגיה ובכלים לאכיפת המדיניות שלנו. אנחנו עושים כל שביכולתנו כדי להסיר תוכן, להקל על חקירות ולהגן על קטינים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה