משפט

סלקום טי וי תפצה ב-2 מיליון שקל את הלקוחות, גבתה תשלום גבוה על חבילות ספורט

שירות הטלוויזיה הישראלי יפצה את לקוחותיו כחלק מהסכם פשרה על גביית יתר מחיבור או ניתוק באמצע החודש לחבילת ספורט. סלקום טי וי תפתח את חבילת הספורט ללא עלות למשך חודש 
יהודה לוינגר | 
סלקום TV (צילום צילום מסך)
הסכם פשרה בתביעה ייצוגית יביא את סלקום טי וי לפצות את כלל הלקוחות בהטבות בשווי של כ-1,900,000 שקל לכלל חברי הקבוצה העומדים על 71,921 מנויים. השופטת הדס עובדיה בבית המשפט המחוזי מרכזי בלוד אישרה את הסדר הפשרה במסגרת התובענה הייצוגית.
ברקע הדברים: בקשה לתביעה ייצוגית שהוגשה על ידי גיא פינטו, דרך עורכי דינו יוני בן סימון וגלית דליות בעקבות תשלום נוסף שגבתה סלקום טי וי בגין חבילות ספורט. לטענת המבקש, סלקום גבתה מלקוחות סלקום טי וי המתנתקים מחבילות ספורט במהלך מחזור החיוב החודשי (או כאלה המתחברים במהלך מחזור החיוב החודשי), תשלום גבוה יותר מסך התמורה שסלקום הייתה רשאית לגבות מהם.
הטענה היא כי סלקום לא גובה לפי היחסיות של השימוש בחבילה אלא על פי תעריף יומי קבוע שעל פיו הסכום אותו הלקוח משלם גבוה מהיחסיות בו השתמש בחבילה אם התשלום היה על פי מחיר החבילה החודשי. לטענת סלקום, חבילות הספורט צריכות להיות מוחרגות בשל הייחודיות שבהן שישנם ימים שחשובים יותר עבור הלקוחות, לאור אירועי ספורט מרכזיים ועל כן חישוב יחסי של החבילה אינו תואם את התמורה שהלקוח קיבל והוא נועד למנוע שימוש לא הוגן בחבילה - כמו בחיבור ליום אחד עבור משחק בודד ולאחר מכן להתנתק.
שני הצדדים לא הגיעו להסכמה ובמסגרת הסדר הפשרה, סלקום תעניק הטבות בשווי 2 מיליון שקל דרך פתיחת חבילות ספורט ללא עלות למשך חודש, כאשר לאלו שכבר אינם לקוחות סלקום טי וי, אך היו בעבר, תוענק גישה לאפליקציית סלקום טי וי למשך חודש ללא עלות.
ממשרד עורכי הדין יוני בן סימון וגלית דליות נמסר ל-ice כי "אנו מברכים על פסק הדין שמביא ללקוחות סלקום בשורה צרכנית בדמות של שינוי התנהלותה של סלקום מעתה ואילך ופיצוי ללקוחות שנפגעו על דרך של פתיחה אוטומטית של ערוצי הספורט לתקופה משמעותית או אפשרות ליהנות מאפליקציית סלקום tv לחודש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה