משפט

בגלל ציוץ: בלם נבחרת ישראל תובע 140 אלף שקל

בלם נבחרת ישראל תובע את עידן  ויצמן, בלם עירוני טבריה מליגה א' צפון המוכר בטוויטר על ציוץ שכתב נגדו בזמן משחק הנבחרת בנובמבר 2020. הציוץ: "זה עבירה ברמת הישראל כהן בדרבי"
אביחי דלאל | 
אוראל דגני (צילום ההתאחדות לכדורגל)

אוראל דגני, בלם בית"ר ירושלים ונבחרת ישראל הגיש היום (חמישי) תביעה על סך 140  אלף  שקל נגד עידן ויצמן, אושיית טוויטר עם למעלה מ-7,000 עוקבים ובלם עירוני טבריה מליגה א' צפון על ציוץ שכתב בזמן משחק נבחרת ישראל נגד נבחרת סקוטלנד.

כזכור, המשחק בין ישראל לסקוטלנד נערך בנובמבר האחרון ודגני עשה עבירה לקראת סיום המשחק. עידן ויצמן ששיחק בעבר בליגת העל והיה ליגיונר, לא אהב את העבירה והגיב לה בציוץ: "שיסלח לי אבל.. זה עבירה ברמת הישראל כהן בדרבי".


כזכור, בדרבי החיפאי בשנת 2002, שחקן הפועל חיפה ישראל כהן נחשד בהטיית משחק לאחר שעשה עבירה אגרסיבית לקראת סיום וגרם לפנדל בדקה ה-92 שגרם לניצחון של מכבי חיפה. כהן נחקר על ידי  חוקרי "ויצמן יער".
בלם נבחרת ישראל לא אהב את הציטוט והגיב לו: "היד קלה על המקלדת אה עידן? רואים ששכחת כבר מזה לשחק כדורגל שיחקת בנבחרת ישראל? לא זכור לי. תמשיך לדבר מאחורי המקלדת זה הכי קל ופשוט אולי בסוף ייקחו אותך לאיזה ערוץ שתדבר שם עוד קצת שטויות... שמח שאתה עוקב אחריי ובע״ה שתעקוב עוד הרבה שנים".
חברו לקבוצה, השוער איתמר ניצן עמד לצידו והגיב גם כן לויצמן: "כל כך לא במקום אחי". וויצמן הגיב לתגובתו של דגני כשכתב לו: "התחלתי ב'שיסלח לי...' ומבין שאתה לא.. גם על המגרש הייתי צועק עליך 'מה אתה עושה?!' ובסוף כמובן מחבק. יש מצב שאתה צודק אגב, בכל זאת כבר 8 חודשים בחל"ת. לא מחפש תפקיד בשום מקום ויש לך קריירה נפלאה ובטח גדולה משלי אבל בוא, שנינו יודעים שסוכנים וטיפת מזל קובעים לאן נגיע.. אמשיך לעקוב".
בכתב התביעה דגני תובע את ויצמן על דברי שקר וטוען כי דברים אלה גורמים לפגיעה בשמו הטוב, בטוהר המידות ובאמינותו, מלבד 140 אלף שקל  אותם תובע, דגני דורש מוויצמן למחוק את הציוץ ולפרסם התנצלות פומבית.
ויצמן מסר ל-ice: "קיבלתי את זה בהפתעה כמו כולם, אגיב באופן מסודר בהמשך".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה