משפט

נטלי דדון תתבע את עומרי חיון? "תקיפה חסרת מעצורים"

הדוגמנית שלחה מכתב התראה לכתב הרכילות והבידור שבו היא מאיימת בתביעה לאחר שורת פרסומים באתר שלו: "פועל באופן עקבי ושוטף להטיל רפש וזוהמה". חיון מסר ל-ice: "התנהגות עבריינית שמזכירה עולם תחתון". עו"ד אליאס: "נפעל למצות את ההליכים נגד חיון במלוא חומרת הדין"
אביחי דלאל |  17
עומרי חיון ונטלי דדון (צילום יחצ ושלומי כהן פלאש 90)
הדוגמנית והמנחה, נטלי דדון, הגישה אתמול (שני) מכתב התראה לכתב הרכילות והבידור עומרי חיון באמצעות עו"ד שי אליאס. דדון שלחה את המכתב לאחר שורה של פרסומים של חיון למרות איומים של תביעה מצידו של הכתב על סך 600 אלף שקל. 
במכתב ההתראה נטלי דדון טוענת על סיקור עכבי נגדה מצידו של חיון. במכתב היא טוענת ללשון הרע, הוצאת דיבה ופגיעה בשמה הטוב. במכתב ההתראה נכתב כי: "מזה מספר חודשים הנך פועל באופן עקבי ושוטף להטיל רפש וזוהמה במרשתי, לפגוע בה ובשמה הטוב ולהציגה כעבריינית, כאדם הנמצא במצוקה נפשית ו/או גנבת ו/או  מתלוננת סדרתית". 
לאחר מכן, דדון טענה כי לפני כשבועיים התפרסמה כתבה באתר של חיון תחת הכותרת "בצער רב הדוגמנית נטלי דדון הלכה לעולמה". דדון פרסמה פוסט באינסטגרם שבו היא שמה קץ לשמועות, אולם חיון הכחיש כי פורסמה כתבה כזאת באתר גם בכלי התקשורת השונים.

"במסגרת פרסום זה ופרסומים נוספים שלך הצגת מצג שווא בכל הנוגע לתדמיתה של מרשתי. דברים אלו לא רק שמהווים הוצאת דיבה ולשון הרע אלא נעשו באופן מכוון ובמזיד כדי לפגוע בפרנסתה של מרשתי ובמשלח ידה" נכתב בהתראה.
הסכסוך בין השניים החל לאחר ביקורות שספגה נטלי דדון לאחר שפורסם במספר כלי תקשורת כי מעצבת התיקים שי אהרוני סיכמה עם דדון על שיתוף פעולה ונתנה לה תיקים בשווי שמונת אלפים שקל ואפילו הגישה תביעה. חיון הצטרף לביקורות וכתב "איכס!" באתר שלו. בהמשך, היו חילופי האשמות בהן חיון טען כי חשף שתי נשים שטענו כי נטלי דדון גנבה מהן טקסטים על העצמה נשית ודדון לטענת חיון קראה לו חולה נפש. 
באחד הפרסומים של חיון פורסם כי בכוונתו להגיש תביעה נגד נטלי דדון בסכום של 600 אלף שקל על מה שלדבריו היה שיימינג אל מול מאות אלפי העוקבים שלה. באותו פרסום של חיון נכתבו האשמות קשות נגד דדון.
בסוף מכתב ההתראה דורשת דדון למחוק את הפרסום הכוזב, להתנצל בפני דדון ולהעביר לה דרך עורך הדין שלה הצעה לפיצוי אך לצרכי הפשרה בלבד. "מרשתי, בשלב זה, אומדת את נזקיה לצורכי פשרה בלבד בסך של 500 אלף שקל" נכתב במכתב ההתראה.
עומרי חיון מסר ל-ice: "נטלי דדון חושבת שאם היא תשכור את עורך הדין שהגיע איתי להסכמים בתביעה של אייל גולן זה אולי יגרום לי לפחד ממנה".
עוד הוסיף חיון: "איום התביעה של נטלי דדון הגיע אחרי החג - אחרי שבקשתי מאותו עורך דין תגובה נוספת לכתבה אחרת על פסולת וזבל שמשאירה דדון מחוץ לבית והורס לשכנים שלה את החיים. גם הסיפור על הקרדיטים שגנבה נכון וגם על התיקים שלקחה ממעצבת ב-8 אלף שקל. ההתנהגות שמנסה להשתיק עיתונאי מלעשות את עובדתו, עלובה. ההתנהגות של אותו עורך דין בתמיכתה המלאה של דדון לא מפחידה אותי. אני מכיר את הסגנון ובוחר להתעלם ולאחל לה בריאות הגוף והנפש".
חיון לא הפסיק והוסיף: "דדון בחרה להציג אותי כ'חולה נפש' באינסטגרם שלה פעמיים. היא גם ממשיכה להפיץ שקר ללא שום הוכחה שעלתה כתבה באתר שמספרת על מותה - גם במכתב ההתראה אין שום צילום מסך של הכתבה המדוברת באתר או בפייסבוק או באינסטגרם או בכל רשת אחרת. מדובר בזיוף. נטלי דדון עוד הלכה להתלונן נגדי במשטרה לפני מספר שבועות וראינו כמה הם הקשיבו לה וסגרו את התלונה באותו היום מבלי לדבר איתו בכלל. אני ונטלי נתראה בבית המשפט שם אתבע אותה על 600 אלף שקל על כל השקרים וההשמצות. אני רגיל שאנשים כשהיו בתוכניות ריאליטי ונשכחו מנסים לחזור לתודעה על ידי 'ריב מתוקשר' איתי בשביל לקבל כותרות בתקשורת".
עו"ד שי אליאס מטעמה של נטלי דדון הגיב ל-ice: "מדובר בפרסום פוגעני חמור מאין כמותו המהווה עבירה פלילית גם לפי חוק איסור לשון הרע. אנו נפעל למצות את ההליכים המשפטיים לרבות ההליך במשטרה עם מר חיון במלוא חומרת הדין".
תגובות לכתבה(17):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 17.
    כזה טיפוס מפגר הוא, הומןאים צהובים וחולים חסרי חיים
    אור 04/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הכתבות הכי שקריות נמצאות באתר של עומרי חיון, באמת צריך לתבוע אותו
    סגור
  • 16.
    צריך לתלות את. הרשע הזה שמפיץ לשון הרע לא לתבוע אותו (ל"ת)
    ערן 03/2021/31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 15.
    נטלי דדון מול בריון....
    אורה 03/2021/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    טוב מאוד שתבעה אותו...חולי הנפש הרבים שיש משתמשים באינטרנט כמנוע למחלתם !!!!
    סגור
  • 14.
    עומרי חיון רקוב רופס תת גזע (ל"ת)
    . 03/2021/31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 13.
    הזויי סוף סוף תובעים אותו
    יש אלוקים! 03/2021/31
    הגב לתגובה זו
    4 0
    תקשיבו הבנאדם הזה חולה נפש קשה ממש, הוא בסהכ רוצה להעלות לו עוקבים לאינסטגרם ולכן הוא כותב כותרות מפוצצות על מנת שיכנסו ואז הוא כותב אם אתה רומה לראות את מה שכתבתי לך כל הכתבה אז תן לי עוקב. פעמיים נכנסתי לכתבות המ ג ע י ל ו ת שלו לצערי ומאז אני לא נכנסת אבל אני רואה איזה כותרות מזוויעות הוא כותב ואני זוכרת כמה מהן והן עוסקות ממש בחדירה לפרט של אנשים איכסס הוא כתב "רוצים לראות את x מביא ביד?" והוא כתב" רוצים לראות את x l zמתחרמנים"? תגיד מה הוא מעודד זנות??? כןןןןן!!! וסוף סוף הקרציה האובססיבית הזאת לא תמצוץ לאנשים את החיים . כל הכבוד לנטלי שתובעת אותו. זה כבר לא כתבות צהובות זה הבנאדם הכי רדוד שיש מנסה לגרד ולפתות אנשים לתת לו עוקב מסכן באינסטגרם . מטומטםםם
    סגור
  • טען עוד
  • 12.
    "סיקור עכבי" באמת? הכתבים שלכם בושה!
    הילה 03/2021/31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עקבי! מטומטמים!
    סגור
  • 11.
    נטלי (ל"ת)
    דרור ישראל 03/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    עמרי חיון צריך להיות בכלא
    רועי 03/2021/31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    איש מגעיל ושנוא כמו אוכל נבלות איכס אחד גדול....הלוואי ויעלם
    סגור
  • 9.
    סוף סוף
    חנן 03/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רואים תמונתה לפני ניפוח השפתיים, הרבה יותר יפה לפני!!!!. עולם מטומטם, משלמות כסף כדי לאבד פרופרציה באברי הפנים!!.
    סגור
  • 8.
    חיון אתה אפס
    חיים 03/2021/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סוף סוף תובעים אותך חתיכת פח הגיע הזמן
    סגור
  • 7.
    בושה וחרפה
    יקי 03/2021/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    השם ירחם ויחזיר את חיון בתשובה שלמה על כל הרכילות שהוא עושה וכולם רואים את זה הלוואי ויכנס שכל לראש שלו ויעשה תשובה במה הוא מתעסק במקום להיות בחור גברי בלי ריכולים אי אי אי ביזיון
    סגור
  • 6.
    הגיע הזמן שמישהו יתבע לו את הצורה
    אחת העם 03/2021/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כל הפרסומים שלו עם כותרות שקריות ומכפישות. איך אף אחד לא תבע אותו עד היום?! אני כבר מזמן לא נכנסת לשום כתבה שלו!!
    סגור
  • 5.
    צודקת בגדול
    לי 03/2021/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חיון זה אתר רכלני ורדוד, מלא ברפש ושקרים!... סוף סוף משהוא עושה משהו נגד הגועל הזה תודה לנטלי
    סגור
  • 4.
    בהצלחה נטלי היקרה?? (ל"ת)
    ליאת 03/2021/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    לא מבין איך לא סגרו לו את האתר
    איציק 03/2021/30
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כדי לזכות בכניסות הוא כותב כותרת הזויה ואז בפנים מתחיל להתפתל ולהציג אחר כך שהכל סתם. ככה הוא עשה לקובי פרץ,אילנית לוי, כמובן אייל גולן ועוד רבים וטובים. די , תכניסו אותו לאברבנאל
    סגור
  • 2.
    כתב עילג - עקבי, לא עכבי!!! (ל"ת)
    ורה 03/2021/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    דדון תנוחי די לעשות כותרות (ל"ת)
    ורד 03/2021/30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור