משפט

הפרקליטות דורשת 14 שנות מאסר לכרמל מעודה, ההורים: "נותן לנו תקווה"

הפרקליטות דרשה לגזור 14 שנות מאסר לגננת כרמל מעודה שצולמה במצלמות של הגן כשהיא מתעללת ומכה בילדים. אחת האימהות התעלפה בדיון וטופלה. התגובות ברשת חוגגות, מאור צור: "עונש ראוי לאכזריות סדיסטית"
אביחי דלאל | 
כרמל מעודה (צילום פלאש 90)
היום (חמישי) החל בבית המשפט המחוזי בלוד שלב הטיעונים לעונש של הגננת כרמל מעודה, הפרקליטות דרשה לגזור על כרמל מעודה 14 שנות מאסר. במהלך הדיון, אחת האימהות התעלפה וטופלה, מעודה קיבלה את רשות הדיבור ופרצה בבכי וההורים מחו והתפרצו.
כזכור, בשנת 2019 נחשפה פרשת כרמל מעודה,  גננת מגן הילדים "בייבי לאב" בראש העין, מעודה תועדה קושרת את הילדים, מאכילה אותם עד לקיא ולאחר מכן האכילה אותם בקיא. היום כאמור, הגיע שלב הטיעונים לעונש והרגשות באולם היו סוערים. 
הורי הגן הגיעו ופתחו בהפגנה מחוץ לבית המשפט וקראו "צדק לילדים". הורים נוספים קיללו את מעודה וקראו לה בכינויים כמו "מפלצת" ו"חלאת אדם". אימה נוספת פרצה בבכי וקראה:"היא הייתה רק בת שנה, את רצחת לי את הילדה".
פרקליטה של מעודה, עו"ד שירן ברגמן קיבל את רשות הדיבור ואמר: "הצבתה של מעודה עם רוצחים ואנסים - היו חסרי תקדים. מדובר בעתירה פופליסיטית, פחדנית, הפרקליטות נגררת אחרי השתוללות הרחוב והפייסבוק. נזרק כאן מספר אסטרונומי של שנות מאסר שמגובה רק ב'פושים' של מערכות החדשות". עו"ד ברגמן דרש עונש של 9 חודשי עבודות שרות עד שנתיים מאסר בפועל.
בהמשך  גם  מעודה עצמה קיבלה את רשות הדיבור ואמר: "אני רוצה להתנצל בפני הילדים. אני מתחרטת מעומק לבי, מתביישת בעצמי ולוקחת אחריות על הכול. אני אפילו לא מסוגלת להסתכל בפני ההורים".  ההורים לא קיבלו את הבכי והחרטה וטענו כי זה מיצג שווא שנוצר מעצם קבלת העונש.
אחת האימהות שהייתה באולם אמרה: "לשמוע את מספר השנים שהפרקליטות מבקשת – זה נותן לנו תקווה. הסטרס לפני הדיון נבנה לאורך כל השבוע. אתמול התהפכתי במיטה עד 2 בלילה וחשבתי מה אגיד ואם תהיה אוזן קשבת"
ברשת התגובות תומכות בדרישת הפרקליטות. ראש דסק הפלילים של חדשות 13, מאור צור כתב בדף הטוויטר: "נקודת אור בהתנהלות הפרקליטות: מבקשת 14 שנות מאסר על כרמל מעודה. עונש ראוי לאכזריות סדיסטית".
 
גלעד מורג, כתב המשפט של Ynet הוסיף: "עדויות האמהות של ההורים בגן של כרמל מעודה- על מה שעבר עליהן מאז המקרה הן בלתי נתפסות- מה שהמשפחות הללו עברו זה פשוט זוועה. נשברות אחת אחת על הדוכן ובוכות ואיתן חצי מהקהל. באמת נורא".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה