משפט

אילן ישועה בעדות: "אסור להסס, אחרת יאיר נתניהו ישתולל"

מנכ"ל וואלה לשעבר על דוכן העדים בהמשך שלב ההוכחות במשפט ראש הממשלה נתניהו בפרשת וואלה-בזק. אילן ישועה ממשיך לספר על הלחצים שהופעלו עליו לסיקור אוהד, וגם בנו של ראש הממשלה עלה במיילים של שאול אלוביץ'
מערכת ice |  1
אילן ישועה (צילום יונתן סינדל פלאש 90פ)
בבית המשפט המחוזי בירושלים התחדשו הדיונים היום (שני) בשלב ההוכחות במשפט נתניהו עם עדותו של מנכ"ל וואלה לשעבר, אילן ישועה, בפרשת בזק-וואלה בתיק 4000. ישועה נחקר על ידי ראש צוות התביעה, עורכת הדין יהודית תירוש, על הסיקור החיובי לכאורה עבור ראש הממשלה נתניהו ומשפחתו תמורת שינויים ברגולציה לחברת בזק, שמי שעמד בראשה היה בעל אתר וואלה שאול אלוביץ'.
ישועה ממשיך את עדותו הדרמטית משבוע שעבר בה סיפר על אותם לחצים שהופעלו עליו מבני הזוג אלוביץ' כדי שיטה את הסיקור לטובת נתניהו ורעייתו ואף הוסיף על הליך קבלת העובדים לוואלה וחושף כי כל מינוי שאינו זוטר היה צריך לעבור את אישור בני הזוג אלוביץ' ואת אנשי נתניהו.
במהלך הדיון הבוקר, המשיך ישועה לספר על הלחץ שהופעל עליו: "הלחץ מופע כלפיי ואני מפעיל כלפי מטה". התובעת, יהודית תירוש, הציגה תכתובות בין ישועה לעורך האתר דאז אבי אלקלעי, שנכתב בו כי הבוס הנחה אותו "לתת סיוע ארטילרי מלא", וכי ישועה עצמו דרש מהעורך שכל כתבה בנושא רגיש תעבור את אישורו.
תירוש גם הראתה כי אלוביץ' התערב בתוכן ושלח לישועה שיפסיק עם הסיקור לטובת יו"ר המחנה הציוני דאז, יריבו של נתניהו: "מספיק כבר עם בוז'י הרצוג", כתב לו, וישועה השיב לו: "מטפל". אלוביץ' הוסיף: "יש לי קשיים עם 'הגדול' בעניין שלי". האם אלוביץ' התכוון לאתר וואלה או לבזק? להבנת ישועה: הוא התכוון לענייניו הקשורים לבזק עם נתניהו.
בנוסף הראתה התביעה את תפקידו של איש העסקים זאב רובינשטיין כמקשר בין נתניהו לאלוביץ' בעניין הסיקור. כך, כתב מנכ"ל וואלה לשעבר אילן ישועה לשאול אלוביץ': "אני נותן ליטוף לפני בקשת זאב", ולדברי ישועה הכוונה לנתניהו שהיה אז בוויכוח מול נשיא ארה"ב ברק אובמה, ואותה כתבה שנדרש להוריד הייתה כתבה שלילת על נתניהו.
גם בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, עלה בדיונים לאחר הקראת מייל שכתב אלוביץ' במייל: "אסור להסס. הוא חושב שלא תעשה כלום. ברור לי לחלוטין מה צריך לעשות. אחרי, יהיה מאוחר והילד בכלל ישתולל". לשאלת התובעת מי זה הילד, ענה ישועה: אני חושב שהכוונה ליאיר נתניהו.
 

בלי פילטרים, מה נתניהו, אלוביץ' וישועה חושבים על העיתונאים הבכירים בישראל


כזכור, אילן ישועה, מנכ"ל וואלה לשעבר, חשף  במהלך עדותו שבוע שעבר  את מאחורי הקלעים של ההתנהלות הבעייתית בוואלה ובין היתר סיפק ציטוטים נדירים שחושפים מה חושב המשולש נתניהו-אלוביץ'- על העיתונאים הבכירים בישראל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שפוסיקט שלנו ישתולל? אבל הוא ג'נטלמן כה מנומס ועדין
    אריה להב 04/2021/12
    הגב לתגובה זו
    9 0
    ממש לא אופייני לו....
    סגור