משפט

יאיר נתניהו ישלם רבע מיליון שקל לעורך אתר וואלה לשעבר

עורך אתר וואלה לשעבר תבע את בנו של ראש הממשלה לשעבר לאחר שכתב עליו בדף הפייסבוק שלו, נתניהו לא הגיש כתב הגנה וביקש לבטל את פסק הדין. השופטת כוכבה לוי דחתה את הבקשה
אביחי דלאל |  5
יאיר נתניהו (צילום חשבון האינסטגרם של יאיר נתניהו)
השופטת כוכבה לוי ובית משפט השלום החליט הבוקר (שני) על כך שבנו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ישלם פיצוי של 250 אלף שקל לאבי אלקלעי מי שהיה עורך אתר החדשות וואלה לשעבר. 
כזכור, אלקלעי תבע את יאיר נתניהו תביעה כספית, נזיקית ולשון הרע לאחר שהאחרון פירסם ברשתות החברתיות בזמן חקירה והבניית תיק 4000 של בנימין נתניהו במשך שבוע שלם באוגוסט 2019 פרסומים נגד אלקלעי בהם אמירות כמו: "שמאלנים 'שהושתלו' בעמדות שאפשרו ליטול חלק בתפירת תיקים פליליים נגד בנימין נתניהו". פרסום נוסף שטען: "מי זה אבי אלקלעי... ייגמר כל הסיפור עם קרן וקסנר הם סוכני משטרה תחת מסווה של תלמידים ומנהלים מצטיינים"
בספטמבר 2019 הוגש כתב התביעה נגד יאיר נתניהו על סך 250 אלף שקל. התביעה התקבלה בהיעדר כתב הגנה. נתניהו ביקש לפסול את פסק הדין בהעדר כתב הגנה. אך כאמור השופטת כוכבה לוי דחתה את בקשתו של נתניהו: "התוצאה היא שהבקשה לביטול פסק דין נדחית!. אני קובעת בזאת כי כתב התביעה נשלח בדואר רשום ומוען של כתובתו הרשומה של המבקש במשרד הפנים. כתב התביעה נמסר כדין למורשה לקבלת דברי הדואר הרשום – ובשים לב לעובדה שהמבקש התגורר במעון ראש הממשלה הרי שהמורשה לקבלת דברי דואר שיועד לשוכני מעון ראש הממשלה, היה גם מורשה מטעמו של המבקש. בהחלט נוכחתי כי דבר הדואר הרשום נמשך בפועל, עבר את כל התהליכים הבטחוניים לצורך 'זיכויו', הושם בתיבה שמיועדת לשוכני מעון ראש הממשלה. משלב זה ואילך המבקש לא טרח לברר או להביא ראיות שיתמכו בטענתו כי דבר הדואר לא נמסר לו".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אזרח שלא קיבל מתנות ממילצן ומפקר
    שלמה 07/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ליכודניקים שרוצים בעיקר יקרים אל לכם להפקיר את נשותיהם וילדכם שוב להפקיר הביטחוני בדרום
    סגור
  • 4.
    דיבה
    גנן 07/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הילד האובססיבי הזה חוטף וחוזר על הטעות בה הוא חושב שהוא ״מוגן״. במקום לשפוך דברי בלע, שילך לעבוד...
    סגור
  • 3.
    סוף סוף האפס הזה משלם!! תענוג!! (ל"ת)
    ליכודניק מושבע 07/2021/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    אפס בן אפס (ל"ת)
    אוכל חינם 07/2021/06
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    יוהרה ושנאה
    מולי ברגר 07/2021/06
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מדהים. זה חריג מאד שנותנים פסק דין ללא שהוגש כתב הגנה כשהנתבע טוען שלא קיבל את התביעה. במדינת ישראל, מתברר.שאם אתה נתניהו יחייבו אותך בכל מצב. בושה למערכת המשפט. הנתבעים צריך להתלונן על השופטת הזו שעושה שימוש לרעה בסמכות שלה.
    סגור