משפט

אפל שוב בצרות? ה-MacBook סיבך אותה בתביעה ייצוגית

ענקית הטכנולוגיה מתמודדת עם הליכים משפטיים בגלל בעיות חמורות של MacBook Pro הנוגעות לתצוגה במחשבים אלו, התובעים טוענים: "הבטיחה גם אמינות ועמידות גבוהים יותר", אפל טרם השיבה לתביעה
כפיר אדר |  3
אפל ניצבת בפני תביעת ענק (צילום unsplash, freepik)
אפל ניצבת בפני תביעת ענק ייצוגית בנוגע לבעיות תצוגה במחשבים הניידים החדשים שלה ב-MacBook. מוקדם יותר החודש אפל אישרה, בשקט, בעיה בתצוגות המחשבים הניידים החדשים של MacBook Pro ו-MacBook Air. בעקבות דיווחים אלה, בקהילות שונות ממספר משתמשים על סדקים שמופיעים בתצוגה, ולכן פרסמה אפל מסמך תמיכה שאישרה את הבעיה וכיצד העיצוב שלה הוא גורם תורם לבעיה.
"כדי לאפשר עיצוב דק של מחשבי מחברת Mac, המרווח בין הצג (המסך) למארז העליון מתוכנן להיות צמוד. אם אתה משתמש במכסה מצלמה, מכסה משענת כף היד או כיסוי מקלדת עם מחברת ה-Mac שלך, הסר את כיסוי לפני סגירת הצג. השארת כל חומר על הצג, המקלדת או משענת כף היד, עלולה להפריע לתצוגה כאשר היא סגורה ולגרום לנזק לתצוגה".
השבוע הוגשה תביעה ייצוגית נגד אפל במחוז הצפוני של קליפורניה. היא מתייחסת לא רק לטענה שהמסכים נובעים מפגם בחומרה, אלא גם משיווק אפל של ה-MacBooks כ"מחשבים ניידים מתקדמים ועמידים". בכתב התביעה נכתב: "הנאשמת שיווקה מחשבים ניידים והבטיחה גם אמינות ועמידות גבוהים יותר, ואף הכריזה כי שני הדגמים "נועדו להחזיק מעמד".
אפל הסבירה: "כדי למקסם את העמידות, הערכנו את המחשבים הניידים במעבדת בדיקת האמינות שלנו, תוך שימוש בשיטות בדיקה קפדניות.. המדמים את חוויות הלקוחות "ו"המוצרים שלנו עוברים בדיקות קפדניות לפני שהם עוזבים את הדלתות שלנו".
אגב, זו לא הטענה היחידה שהתביעה מעלה; המחיר כולל גם את משתנה של תיקוני תצוגה מחוץ לאחריות, והשימוש הפוטנציאלי במסכים עם אותה תקלה במהלך התיקונים. התביעה מבקשת משפט עם חבר מושבעים, אפל טרם הגיבה לגבי הפרסום על כתב התביעה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מחברת עאלק
    חי 09/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תלמדו אנגלית
    סגור
  • 2.
    כמה צפוי שאפל פחות ופחות
    רוב 09/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משקיע במחשבים שלהם כש-75% מהמכירות שלהם זה בא מהפלאפונים.
    סגור
  • 1.
    מביך
    רואי 09/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מביך מי פירסם כתבה שתגובתה של החברה היא לא פחות מתרגום אוטומטי בגוגל תרגם חובר מקצועיות
    סגור