משפט

פעיל המחאה התקפל, על כמה כסף ויתר מיקי זוהר?

אחד ממובילי מחאות בלפור סדי בן שטרית בחר לחזור בו מהאמירה 'מאפיונר' כלפי חבר הכנסת מהליכוד והאחרון בחר למחוק נגדו תביעה בגובה 280 אלף שקל
מערכת ice |  5
מיקי זוהר (צילום אתר הכנסת)
חבר הכנסת מיקי זוהר החליט לוותר על תביעה בגובה 280 אלף שקל נגד הפעיל החברתי וממובילי מחאות בלפור סדי בן שטרית, לאחר שגישור בין השניים הסתיים בהתנצלות מחד ומחיקת התביעה מנגד.
כזכור, לפני כשנה הגיש ח"כ מהליכוד תביעת דיבה ולשון הרע בגובה של 840 אלף שקל נגד בן שטרית ומספר פעילים וגופים נוספים, בגין מה שהגדיר כ: "מסע הכפשות בזוי, גס ומתלהם". לדבריו, הנתבעים הפיצו פרסומים נגדו כי הוא: "עבריין, מאפיונר ומושחת".
 
בן שטרית היה לפי התביעה המוביל בהכפשות, כאשר הגדיל ועשה ב-26.10.20 כאשר התייצב מול ביתו הפרטי וצעק: "הערב נביא את בלפור לקריית-גת. נתייצב מול מגן המושחתים מיקי זוהר ונבהיר לו שמאסנו בארגון הפשע של נתניהו שאחראי למחדל הקורונה והרס הדמוקרטיה".
כאמור הפעיל הפרובקטיבי הוסיף: "יש לך זין; לא כוח, לא כסף, לא כבוד. אתה חייל במשפחת פשע; אתה סמרטוט של נתניהו, מיקי זוהר אתה בדרך לבית-הסוהר, תישן במיטה מעל נתניהו". לצד אלו כינה בן שטרית את ח"כ זוהר "מיקי השרליל", "מיקי העבריין" ו"מיקי לקקני זוהר". אלו הביעו עליו את תביעת הענק מצד זוהר.
אלא שכעת הודיעו ח"כ זוהר ובן שטרית לביהמ"ש על הסדר גישור ביניהם אצל המגשר עו"ד ירון בן-דוד כאשר החליטו על התנצלות של הפעיל וחזרה בו מהדברים ומחיקת התביעה מצד הח"כ. בית-המשפט נתן להסכמות תוקף של פסק-דין.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    זוהר,לא היה צריך לותר
    Usa 12/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיקי זוהר היה צריך להמשיך את התביעה נגד אדם זה כדי לגרום לו אחת ולתמידלשלם על מעשיו ודיבוריו הנבזיים לנהוג כראוי כלפי אחרים גם אם הוא רוצה להפגין נגדם.
    סגור
  • 4.
    זקוק לפסיכיאטר
    בן עמי 12/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל שמיקי ויתר, פעם אחת צריך ללמד את בריוני בלפור לקח, תכףנתניהו חוזר אז הם שוב יתבהמו?
    סגור
  • 3.
    מי מממן את החולה נפש הזה? הוא עשה מזה מקצוע
    אני 12/2021/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    "פרובוקטור מקצועי" כלכך מקצועי שהשנאה והאובססיה באים לו מבפנים... אני מאחל לו טיפול מקצועי אצל אנשי רפואה.
    סגור
  • 2.
    פריאר
    מגן דוד 12/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נו באמת, יש לשער שההתנצלות שלא רצינית הרבה כסף בחשבון הבנק.
    סגור
  • 1.
    מיקי זהר הוא קשקשן על וחסר עמוד שדרה
    צלאח א-דין אל-איובי 12/2021/02
    הגב לתגובה זו
    3 3
    במקום לקרוע לזבל הסמאלני את הצורה, התקפל כסמרטוט וברח מהזירה. מה הרבותא להגיש תביעות ענק ואח"כ לקפל את הזנב? When you have to shoot, shoot; don't talk
    סגור