מדיה

אגודת העיתונאים בת"א במצב רוח קרבי: תעתור לבג"צ - "רשות השידור פוליטית"

(עדכון)בתוך כך החליטו חברי האגודה למנות את אמנון נדב להנהלה. טרצ'יצקי האשים את בר-מוחא ב"רשימות חיסול", בר-מוחא בתגובה: "אתבע אותך"
אלכסנדר כץ |  33
מליאת אגודת העיתונאים אישרה הערב (יום ה\') הצעה של מנכ\"ל האגודה יוסי בר-מוחא, להגיש עתירה לבג\"צ נגד רשות השידור, בגלל \"הפוליטיזציה ברשות\", כדבריו של בר-מוחא.

לדברי בר-מוחא, ארבע מ-7 חברי הוועד המנהל, \"הם ליכודניקים\": היו\"ר אמיר גילת, יעקב בורובסקי, יואב הורוביץ\', ואסתי אפלבאום, ואילו גאולה אבידן מזוהה עם הש\"ס, ולני קרייזלין מזוהה עם \'ישראל ביתנו\'.

בתשובה לכך שאחת מחברות האגודה אמרה כי יעקב בורובסקי הוא אדם ישר שלחם בשחיתות, ענה בר-מוחא: \"אני מכיר את יעקב בורובסקי מעולה, הוא לא כמו שאתם חושבים\".

בתוך כך, יו\"ר תחנת הרדיו האזורית \'רדיוס\' אמנון נדב, נבחר הערב לחבר הנהלת אגודת העיתונאים בתל אביב, במקומו של שמעון אלקבץ, לשעבר מנכ\"ל רדיו ירושלים שמונה לפני חודשים אחדים לראש מינהל תרבות ואמנות במשרד התרבות והספורט.

בחירתו של נדב מנעה מיאיר טרצ\'יצקי להתמנות להנהלה, לשביעות רצונה של ההנהלה ומנכ\"ל האגודה יוסי בר-מוחא. ההצבעה נכפתה על חברי האגודה לאחר שבין הדין של אגודת העיתונאים נמנע אתמול מלקבוע האם טענותיו של טרצ\'יצקי נכונות ועליו להיות חבר הנהלה. בית הדין העביר את \"הכדור הלוהט\" לטיפולה של מליאת אגודת העיתונאים, כפי שפורסם מוקדם יותר היום באייס.

טרצ\'יצקי טען כי הוא זה שאמור להיכנס להנהלה וזאת משום שהוא נמצא הבא בתור ברשימת הנבחרים בבחירות שנערכו לפני שנתיים. ההנהלה התעקשה כי נדב אמור להיות חבר הנהלה.

במהלך הדיון, נרשמו חילופי דברים קשים בין בר-מוחא לבין טרצ\'יצקי. בין היתר האשים טרצ\'יצקי: \"בבחירות להנהלה לפני שנתיים עשית רשימות חיסול. אתה שכיר של האגודה, אתה לא יכול להיות מעורב בבחירות. עשית את זה ואתה משקר\". יואב ריבק, ממבקריו החריפים של בר-מוחא, אמר לחברי האגודה: \"משקרים לכם כדי שתצביעו נגד התקנון\".

בר-מוחא הזועם, איים על טרצ\'יצקי: \"אתה משקר, ואני אתבע אותך לדין. אתה תאבד את התחתונים שלך\".

במהלך הדיון הודה יו\"ר האגודה אבי פז כי בין בר-מוחא לטרצ\'יצקי ישנם משקעי עבר, ומכך השתמע כי ההנהלה אינה מעוניינת בכניסתו של טרצ\'יצקי כחבר הנהלה. בר-מוחא ופז אף האשימו את טרצ\'יצקי בזיוף רשימות מתפקדים בבחירות הקודמות, אולם ככך הידוע, האשמות לא נבדקו.

גם הצעתו של טרצ\'יצקי כי מספר חברי ההנהלה יוגדל מ-15 ל-17, וכך יוכלו נדב, הוא עצמו וחבר נוסף, להצטרף יחדיו להנהלה, נדחתה. בסופו של דבר 36 חברים הצביעו בעד חברותו של נדב באגודה, ושמונה בלבד עבור טרצ\'יצקי.
תגובות לכתבה(33):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 29.
    כשיוני כף רגלו של אף מנהל לא תדרוך בכלביה!!!
    אתה מחוסל 25/07/2011 20:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את כל הארועים שמימנה רשות השידור, הענקת פרסים וארעי כנס הרדיו תוכל לממן מכיסו של אריה שקד!!! בקרוב תהפוך לבלתי רלוונטי. אנשים ברשות יודעים כבר היום שקשר איתך=כאסח עם ההנהלה הבכירה של רשות השידור. כל אחד יעשה את החשבון!
    סגור
  • 28.
    נדב גם לוקח אחריות על הניהול של בר מוחא?
    רובי 24/07/2011 22:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שחבר הנהלה זה לא רק קישוט. אנמון אתה מכיר את כל השלדים? הם יצאו מהארון ולא תוכל להגיד לא ידעתי. לא קראתי ולא שמעתי. אתה חבר הנהלה בכיר. בעל נסיון בניהול שאין לאף אחד מאלה שיושבים סביב שולחן ההנהלה של בר מוחא. לדעתך יש לך את כל התשובות על מה שקורה באגודה תחת הניהול המקצועי של החצרן שקורא לעצמו מנכ״ל, גוזר משכורת שערוריתית של קרוב לחמישים אלף שקל מקופה ריקה וממסי החבר ומלכלך כל היום רב עם כולם ונובח. אמנון לא תוכל לטעון שהמשכורת נקבעה לפני שהגעת אתה אחראי לכל הדברים. זה לא תקין ומתפקידך לשנות. אדם שמנהל שתי מזכירות ושני עובדי נקיון יכול לגזור משכורת של חצרן שהיא אולי קצת יותר מהשכר הממוצע במשק אבל בטח לא משכורת כזאת. מתמחה ברפואה מקבל עם תורנויות חמישית מזה והאקדמאי בתככים בר מוחא פי חמש!!! ומהכסף של מי? שלנו ושל הגימלאים המסכנים וזה בלי טיפה של נקיפות מצפון. אמנון נדב!!!!! אתה וגם אתה אחראי לשחיתות הזאת שאושרה על ידי ועד האגודה שהוא חותמת גומי. גם אתה כזה?
    סגור
  • 27.
    אמנון נדב ובר מוחא? כמה שזה מתאים..... (ל"ת)
    ק. 24/07/2011 15:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    האיש בצרות הפעם הוא התעסק עם דרקולה!!! (ל"ת)
    Tyuyon 24/07/2011 15:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    אמנון נדב פראייר! להזכר כשותף לתכך של בר מוחא (ל"ת)
    אתה פראייר 24/07/2011 14:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    זה ייגמר בכתב אישום ובית סוהר. זה לא פשוט!!!
    יודעים הכל! 24/07/2011 11:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הצדיק שכולם מושחתים בעיניו
    סגור
  • סיפור לא פשוט. האיש לא יוכל להמשיך
    ר. 24/07/2011 12:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא מכניס את עצמו בכוח לצרות. מנהל מאבקים אישים שהם לא מענינו ואין קשר בניהם לבין איגוד מקצועי. הוא חושב שהוא חכם גדול מופיע בטלויזיה ומלכלך. מה הוא מצפה שזה ישאר ללא תגובה. מה הוא מתעסק עם פראיירים? יתפרו אותו מלמעלה למטה מימין ומשמאל. והוא יבין בקרוב מאד שהוא מתעסק עם השטן!!!!! מי שהולך עם חמאה על הראש בשמש לא יכול לחשוב שהיא לא לנזל ותכתים אותו.  
    סגור
  • 23.
    אמנון נדב מוכן שיקשרו את ,מו עם בר מוחא?
    יעקב 24/07/2011 10:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הוא השתגע לגמרי?
    סגור
  • 22.
    שלמונים. תזכרו את המילה הזאת טוב!!!!!
    רמי 24/07/2011 10:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מי שמוסיף גורע!
    סגור
  • 21.
    המשטרה תחקור בקרוב באגודה בת״א וזה מעניין!
    מידע בדוק וודאי 23/07/2011 19:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקרוב מאד חקירה סמויה תבשיל לחקירה גלויה וכמה אנשים יופתעו מאד. בר מוחא חושב שהוא חכם מכולם אבל בקרוב מאד הוא יבין הכל אבל ממש הכל! תזכרו שאת הדברים קראתם כאן באייס! זה יהיה דבר מפתיע שלאחריו תשתנה תמונת המצב לחלוטין. האיש שמטיח בכולם מושחתים יאלץ להסביר לכולם הרבה הסברים מאד לא סימפטים. זה הולך להיות סיפור לא פשוט.
    סגור
  • טען עוד
  • בורובסקי כבר לא במשטרה? נכון? (ל"ת)
    ששש 24/07/2011 10:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • סיפור החקירה הסמויה לא חדש. אנשים העבירו חומר
    ל. 24/07/2011 00:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסיפור הזה לא חדש. מדובר בענינים כספיים. חשד כבד לשלמונים ועוד כמה דברים לא פשוטים שכדי לא לשבש את החקירה לא נרחיב עליהם את הדיבור. כבר בעבר נעשה הסכם עם כאלה שהתלוננו ועכשיו הכל יפתח מחדש. זה גוף ציבורי שהכספים שבו חייבים להיבדק ביסודיות. אנחנו מציעים לכם לא לעסוק בסיפור הזה כי כל המוסיף גורע וחבל לעזור למי שכדאי שיחקר ביסודיות! בקיצור לא נשאיר אבן על אבן הכל יבדק ויחקר. בר מוחא רוצה לריב עם הצעירים הוא יקבל מלחמת עולם ונראה מי יהיה המנצח....ק
    סגור
  • 20.
    כמה זבן אפשר להיות בתפקיד
    עמיק 23/07/2011 17:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בר מוחא היקר, תזכיר לנו כמה זמן לדעתך יכל בן אדם להיות באותו התפקיד? אולי הגיע הזמן שתפנה כבר את בכיסא?
    סגור
  • 19.
    מאים בלי הכרה-הרשימה עוד ארוכה. פרה פרה
    דוד 23/07/2011 00:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בר-מוחא הזועם, איים על טרצ'יצקי: "אתה משקר, ואני אתבע אותך לדין. אתה תאבד את התחתונים שלך".
    סגור
  • 18.
    חיים ריבלין כתבה קנויה של בר מוחא
    דנה 22/07/2011 23:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היום בערוץ 2 כתבה של חיים ריבלין כתב רווחה של ערוץ 2 על מה שמתרחש ברשות השידור ...כמה מפתיע את המידע מקבל ריבלין מבר מוחא שמעניק לו כעת פרס סוקולוב ועל זה אומרים הגינות עלאק ...הוא מדבר על פוליטזציה
    סגור
  • 17.
    לסגור את השטות הזו של רשות השידור
    אזרח פריאר משלם אגרה 22/07/2011 21:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרדיו אולי בסדר אבל את הטלביזיה מזמן היה צריך לסגור
    סגור
  • 16.
    לסגור את ערוץ הטלביזיה. אולי להשאיר רדיו
    אזרח פריאר משלם אגרה 22/07/2011 21:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם את החינוכית אפשר לשקול להשאיר
    סגור
  • 15.
    אמנון נדב מוכן שיקשרו את שמו עם בר מוחא? השתג
    חימקה 22/07/2011 17:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמנון. שתית נפט? אתה בן ברית של בר מוחא? אתה שלא פראייר? של בר מוחא? די,
    סגור
  • אמנון נדב הורס את השם שלו עם הקשר המוזר הזה
    רני 24/07/2011 00:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמנון. תקח בחשבון שאתה מתלכלך. הקשר הזה לא לטובתך ואתה מבין אתנזה
    סגור
  • 14.
    בושה וחרפה
    מיצי 22/07/2011 13:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האגודה הזו היא בושה וחרפה. מילא בר מוחא והשפוטים שלו בהנהלה, שכבר ידוע ממזמן שהם חבורת נבלות, אבל מה קרה לחברי המליאה? הם שכחו את תפקידם הציבורי? בשביל מה הם באים בכלל?
    סגור
  • 13.
    אמנון נדב
    רשותי 22/07/2011 11:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמנון נדב, לשעבר מנהל קול ישראל, הוא תקציר השחיתות בשירות הציבורי. האיש הלא חכם ולא מוכשר הזה הוא לטאה פוליטית עושה דברם של מי שבאותה עת בשלטון. הוא הצמוד הכי מתאים לברמוחא. תל אביב עיר נהדרת, אגודת האיתונעים בתל אביב היא קן של שחיתות שכבר מזמן איבדה את עניינה בעיתונאים ועיתונות.
    סגור
  • 12.
    ברמוחה מנסה לתפוס כותרת על רשות השידור (ל"ת)
    זליג 22/07/2011 10:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    פז הזה הוא בובה של בר מוחא זה מקום מצחיק
    שלומי 22/07/2011 09:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם מתיחסים לעצמם ברצינות אבל הם בדיחות!
    סגור
  • 10.
    נסטלבאום חסל את בר מוחא כבר עזור לנו וליאיר (ל"ת)
    החוששת 22/07/2011 03:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    מה ההבדל בין בר מוחא לנדב?שניהם גמרו את הסוס (ל"ת)
    וזו היא שעתם האחרונה 22/07/2011 03:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    ואגודה מושחטת
    גל 22/07/2011 02:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אגודת העיתונאים ובר מוחא עצמו מושחת איפה היה ששקד קיבל 130 אלף שקל לחודש ..ואולמרט מינה אותו ואת שקלאר ויורם כהן ..אז לא היתה פוליטיזציה עכשיו פתאום יש מעניין
    סגור
  • 7.
    מעסיק כמו נדב לא יכול להבחר לוועד תבדוק!
    לידעת יאיר 22/07/2011 00:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאיר. תבדוק את השערויה התורנית. הרי ע״פ תקנון האגודה מעסיק לא יכול להבחר לוועד. נדב כיושבהראש הוא מעסיק כמו מנכ״ל. הוא למעשה איש הציבור ,מופקד על המנכ״ל של הרדיו וזו בחירה לא חוקית שלא תעמוד במבחן בית משפט. תעמיד את הבחירה למבחן ותצרף את תקנון האגודה ובר מוחא יאכל את הכובע
    סגור
  • 6.
    רשות השידור ימנית...חחחח (ל"ת)
    קורע... 22/07/2011 00:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    מתי רשות השידור לא הורכבה ממפלגות? אתה בור!!
    האיש בור מוחלט 22/07/2011 00:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה קיים. ככה מאז הקמת הרשות שלמפלגת השלטון יש רוב. האיש בדיחה הלשון שלו מהירה מהמוח שיגיש בגצ בחמישים אלף שקל ויזרק מהמדרגות
    סגור
  • 4.
    בר מוחא יודע מה ראשי התיבות של בג״צ? הוא בדיח
    אריה 22/07/2011 00:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בר מוחא פשוט בדיחה. יאיר תראה לו מה העיתונאים הצעירים יודעים לעשות הוא ממילא צריך לגמור עוד מעט. הוא בטחמינסה לעשות מחטף. תגיד נדב. אתה לא מתבייש להיות עם בר מוחא?
    סגור
  • 3.
    זה הזמן לתביעות דיבה
    מילי מרלו 21/07/2011 23:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כך נוכל סוף סוף לדעת האם יאיר זייף חתימות או בר מוחא עשה רשימות חיסול. יוגשו תביעות ויפה שעה אחת קודם
    סגור
  • 2.
    צריך להגיש בגץ נגד בר מוחא
    רונן 21/07/2011 20:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תנהלותו וצורת דיבורו גובלת בחוצפה - ועוד כנגד חברי אגודה. ההחלטה ללכת לעתירה נגד הרשות מושחתת ובעלת אינטרסים מיסודה של חברי אגודה שהתחרשו עם מנהלי הרשות הקודמים ועכשיו מנושלים מנכסיהם. רותם אברוצקי כמשל
    סגור
  • 1.
    שיהרגו אחד את השני
    המום אך לא מופתע 21/07/2011 19:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המליאה היא של האגודה ולא של רשות השידור ונדב הוא לשעבר של הרדיו הוא התפטר בושה שעיתונאים כאלה כותבים זה רק מוכיח שיוני בן מנחם ומיקי מירו צודקים קדימב בר מוחא תגיש בג"ץ תהיה גבר!(חהההההההה)
    סגור