מדיה

האקס של דנה ספקטור בדרך ל'מחוברים'

ספקטור שכיכבה ב'מחוברות 1' ורן שריג, שכיכב ב'מחוברים 1', מנהלים כבר יותר משנה רומן, ואף עזבו את בני זוגם. כעת ההפקה במגעים עם אלכס לויט
אלכסנדר כץ |  23
האם אלכס לויט יצטרף לעונה השנייה של \'מחוברים\'? לאייס נודע כי \'קודה תקשורת\', מפיקת התכנית המצליחה של HOT, נמצאת לאחרונה במגעים מתקדמים עם האקס של דנה ספקטור, להצטרפותו לעונה השנייה של \'מחוברים\'.

משתתפי התכנית מקבלים כל אחד מצלמת וידאו, באמצעותה הם מתעדים את חייהם האישיים, המשפחה, העבודה והעיסוקים. כוכבת העונה הראשונה של \'מחוברות\' שיצרו רם לנדס ודורון צברי, הייתה ספקטור, אז נשואה ללויט. לאחר מכן עלתה \'מחוברים\' (הגרסה הגברית ל\'מחוברות\') בה כיכבו שי גולדן (אז עורך מוסף הארץ וכיום סגן עורך \'מעריב\'), ורן שריג - תסריטאי שחתום בין היתר על \'רמזור\'.

כבר במהלך \'מחוברים\' נרקם רומן בין שריג, תוך כדי נשואיו לעידית שריג, ובין ספקטור, רעייתו של לויט. כעת ליהוק של לויט עשוי לעורר עניין רב, בין היתר בגלל הציפייה שהוא יתייחס במהלך תיעוד חייו לקריסת נשואיו והבגידה של אשתו עם שריג.

בעונה הנוכחית ישתתפו העיתונאי חנוך דאום, היוצר האלקטרוני סקאזי (אשר סוויסה), עיתונאי \'הארץ\' גדעון לוי ומגיש הטלוויזיה וכתב \'ערב טוב עם גיא פינס\' ג\'ייסון דנינו-הולט. ההפקה פנתה גם ליוצר עמיר לב ולשחקן הכדורסל לשעבר גילי מוסנזון - עד לאחרונה בן זוגה של מרינה מקסימיליאן בלומין, אולם השניים סירבו להשתתף בתכנית..

ב-HOT סירבו להגיב לידיעה. את תגובתו של אלכס לויט לא ניתן להשיג.
תגובות לכתבה(23):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    גמד גמד, אבל כנראה הכניס לך בענק.....
    כואב אה? 18/10/2011 01:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולם יודעים מי אתה אז תתקדם נודניק, אתה משעמם
    סגור
  • 15.
    כל כך עצוב איך ששני אלה, ספקטור ולויט,
    עצוב 15/10/2011 21:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חולי פרסום ולא מצליחים לשחרר קצת את האובססיה, שוב ושוב היא צצה בכל מקום ועכשו גם הוא. פאתט ועצוב, הלו אתם, אין לכם חיים בלי מצלמת טלוויזיה? יש לזה שם מקצועי, אבל לא נתחיל עכשו עם ניתוחים פסיכולוגיים
    סגור
  • 14.
    איפה המועצה לשלום הילד? צריך לקחת לשני (ל"ת)
    הפסיכים האלה את הילד 14/10/2011 01:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    תארו לכם דנה ספקטור ויורם כהן הגמד. שוס!
    אינה 12/10/2011 23:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה יכול להיות פגז!
    סגור
  • 12.
    מגיב ל11 יורם כהן חובה לסידרה! הוא גמד מקצועי
    אסי 12/10/2011 23:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יורם כהן יוכל לגלם את דמות הגמד בצורה המקצועית ביותר! קודם כל הוא גמד! וכשהוא יכנס לתפקיד ....חבל על הזמן!,הוא יראה לכולם איך נראה העולם מעמדת הגמד!
    סגור
  • 11.
    יורם כהן מערוץ1 חיוני כגמד להצלחת הסידרה!
    גמדי 12/10/2011 17:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם חייבים לקחת את יורם כהן! הוא יביאש לכם צילומי שטח מתחת לשולחן!,הוא גמד מקצועי גם באופי!
    סגור
  • 10.
    אין גבול לפאתטיות?
    אלכסה 11/10/2011 21:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלכס כאילו דה? למה הוא מעניין? ואת מי?
    סגור
  • 9.
    רק יורם כהן מערוץ אחד! מחובר עם הלשון לכל מנה
    לקקני 11/10/2011 20:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק יורם כהן יכול!! יש לו לשון שבאורח פלא לא מצליחה להתחבר משום מה לעכוזו של יוני בן מנחם. מה עושים חברים? נותנים לו מצלמה!
    סגור
  • 8.
    לקרוא לתכנית נבגדים ולא מחוברים (ל"ת)
    שינוי שם 11/10/2011 19:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    דנה תשלם על מה שהיא עשתה (ל"ת)
    אייל 11/10/2011 19:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    דנה ספקטור מגעילה
    המשגיח 11/10/2011 16:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בוגדתתתתתתתתתתתתת
    סגור
  • 5.
    למה שלא יפנו ליורם כהן מערוץ 1? סרט על גמדים!
    אורי לוי 11/10/2011 16:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מכיר טוב את יורם כהן אוני ממליץ בחום לפנות להפקה ולתת לו מצלמה מכמה סיבות: הוא קרוב לריצפה ויוכל להביא תמונות שלא נראו על המסך עד היום במחוברים. הוא יוכל להפגין את אומנות ההתרפסות בפני הקהל הרחב הוא יוכל להפגין את אומנות החיזור אחרי בלונדיניות בחדשות. וחוץ מזה הוא יפה תואר. שובה לב, מקסים ומלא כריזמה אמרתי? יורם כהן הוא האיש בשביכם. סקסי מדנה ספקטור ומשים מקווין איסטווד. תמצאו אותו ברוממה . מחכה לכם. תתקשרו מייד?!
    סגור
  • רק יורם כהן מערוץ 1 הגמד של הסידרה!!!
    כנסו כנסו 11/10/2011 20:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשיוצרים סידרה מוצלחת מה לוקחים? זונה. נרקומן וגמד!! יש לכם גמד מוכן רק תקחו!
    סגור
  • יורם כהן זה להיט למחוברים בגלל הלשון שלו!
    רינה 11/10/2011 20:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא יוכל להראות לכם איך מתחברים!
    סגור
  • זה לא סרט על גמדים לקקנים! זה מחוברים!
    אלכס חולה אהבה 11/10/2011 19:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעצם הוא יכול להשתתף כי הוא מחובר אמיתי עם הלשון לתחת של כל אדם חשוב ברשות!
    סגור
  • אייס לא חייבים לפרסם כל סגירת חשבונות (ל"ת)
    שלא קשור לאייטם 12/10/2011 08:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • זה לא סגירת חשבון! מדובר בננס להיט!
    ננסי 12/10/2011 23:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה להאשים את איס? למה לא לפרגן לגמד שיהפוך לשחקן להיט!
    סגור
  • יורם כהן באמת ננס להיט! יש לו לשון אלסטית. (ל"ת)
    רני 13/10/2011 14:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    בשבילו מקווה שלא יעשה זאת לעצמו ולבת שלו. (ל"ת)
    אנונימי 11/10/2011 16:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    מקווה שמצא בחורה יפה, למה הדנה הזאת לא ממש
    שבי 11/10/2011 15:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מציאה גדולה יש לה גוף מעוות קצת ופנים של ירח
    סגור
  • 2.
    מהלך גאוני! (ל"ת)
    אנונימי 11/10/2011 14:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    יהיה בלגן
    שרון 11/10/2011 13:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה ברור. הוא ידבר על הכל, הרייטינג יפרח, ויהיו הרבה נפגעים... טלוויזיה במיטבה
    סגור
  • מסכנה הילדה
    גל 11/10/2011 14:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ליבי ליבי על הבת הקטנה שלהם. כבר בגיל כזה נאלצת לסבול את השגיונות של הוריה - לא ידעתי שגם האקס חולה פרסום... מה יוצא להם מהחשיפה הזו? פרסום? כסף? נו, אז בשביל זה לחשוף ככה את הילדה? ולזה יקרא הורים. הייתי אומרת חמורים!
    סגור