מדיה

שינויים בזמן מעריב: חדרה סופחה לחיפה

אשכול השרון של רשת 'זמן מעריב' פורק, ואת 'זמן השרון' ו'זמן נתניה' יערוך תומר קרן במקומו של חגי ירון, שעוזב. את חדרה תערוך אליענה שפר
אלכסנדר כץ |  34
אשכול השרון של \'זמן מעריב\' פורק, והאחריות על הוצאת \'זמן חדרה\' הועברה לידי \'זמן חיפה\' - כך נודע לאייס. עורך אשכול השרון חגי ירון צפוי לעזוב את הרשת, ואת האשכול המצומק יערוך תומר קרן, עד כה סגן עורך האשכול, וכבר השבוע נערכו המקומונים על פי הגזרות החדשות שלהם.

אשכול השרון כלל עד כה את 2 גרסאות של \'זמן השרון\' - מערב (הרצליה ורמת השרון) ומזרח (הוד השרון, רעננה, כפר סבא), ובנוסף היה אחראי גם על \'זמן נתניה\' ו\'זמן חדרה\'. כעת תערוך את \'זמן חדרה\' אליענה שפר, עורכת \'זמן חיפה\' ו\'זמן קריות\', ואילו קרן אחראי על \'זמן השרון\' מזרח מערב ו\'זמן נתניה\'. הסגן השני של האשכול, זיו גולדפישר, יישאר בתפקידו באשכול.

גורמים ב\'זמן מעריב\' טוענים כי עזיבתו של ירון, שמונה לתפקיד לפני שנה ו-4 חודשים , נעוצה בעובדה כי עיתוני האשכול יורדים לדפוס בשעה מאוחרת מאד, וגורמים לעיכוב בהורדת מקומונים אחרים לדפוס. גורמים ברשת מציינים כי כאשר היה ירון בעבר עורך \'זמן דרום\', הוא אף קיבל אולטימטום מעורך \'זמן מעריב\' בזמנו יואב צור, לגבי מועד הורדת העיתון לדפוס.

עורך \'זמן מעריב\' אורי שרצקי ועורכת \'זמן חיפה\' אליענה שפר סירבו להגיב. חגי ירון אישר בשיחה עם אייס כי אינו עורך עוד את אשכול השרון: \"אני כבר לא בתפקיד אבל לא עזבתי את הרשת. הכל תלוי במשא ומתן מול הרשת\". תומר קרן אמר לאייס: \"אני מאד מעריך את חגי. אני חושב שהוא עורך מקצועי ומעל הכל הוא בן אדם, שזה משהו שהוא לא נפוץ מאד. הוא קיבל אותי לעבודה, קידם אותי, ואני מאחל לו את כל ההצלחה שבעולם\".
תגובות לכתבה(34):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 25.
    שרצקי הרס את זמן מעריב
    רועי 05/11/2011 22:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל דבר שהוא נוגע בו, כמו שם המשחק, סופו להסגר
    סגור
  • 24.
    מקומוני מעריב
    מקומינסט 04/11/2011 23:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמי שמכור למקומונים, אז אלו של מעריב הם היחידים שעוד נותרה בהם רוח חיים אמיתית, ומרגישים שהם מנסים לעשות את הכי טוב שיש. לא הייתי אומר את זה על רשת שוקן - שהפכה לבדיחה, ועל ידיעות, גסים ואפורים. גם השינויים האלו, שכותבים עליהם כאן, מוכיחים שאכפת להם, שהם מנסים כל הזמן להשתפר - וזה נוגע ללב בפרינט של היום
    סגור
  • 23.
    כשהעכברים יוצאים מהחורים
    אחת שיודעת 04/11/2011 13:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט עצוב שכל העכברים (או בעצם עכבר אחד ממורמר שכותב את כל התגובות) שחגי זרק מהעיתון כי לא היו שווים שקל יוצאים מהחורים ומטנפים את המקלדת. בתור אחת שעבדה עם לא מעט עורכים בחייה חגי ירון הוא העורך הכי מקצוען שעבדתי איתו. הוא משקיע את הנשמה למען העיתון פדנט ברמות שאין כאלה ויודע לזהות סיפורים יותר טוב מכל העורכים ברשת הזאת. כל אלה שמלכלכים (שוב בעצם זה רק אחד) הם אנשים מתוסכלים ובינוניים שחגי זרק אותם מהעיתון כי התרומה שלהם הייתה אפסית. אני מציעה להם לרוץ לפסיכולוג ולהתגבר על התסכולים שלהם במקום להסתתר מאחורי המקלדת וללכלך בצורה מגעילה.
    סגור
  • וכדאי שתחזרי בעצמך לחור
    את לא יודעת כלום 05/11/2011 22:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדובר בעורך בינוני, ולכן רק ברשת בינונית כמו מעריב, שכבר פיטרה אותו בעבר בדיוק על אותן סיבות, אפשר היה להחזיר אותו. זה שהוא נמצא במערכת שעות על גבי שעות לא הפכה את המקומון שלו למשהו משמעותי. נהפוכו. בקיצר, חגי הוא אדם מינמאלי לתפקיד מקסימאלי, ואילו מעריב זו רשת שהולכת ודועכת ולא רלוונטית.
    סגור
  • תחזרי לחור שממנו באת
    מכירה אותו 06/11/2011 10:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חגי ירון אדם בלתי נסבל שאי אפשר לעבוד איתו. תחתיו התחלפו אין ספור עובדים, גרפיקאים, סגנים, כתבים והוא הצליח להיות מפוטר פעם שניה מאותה רשת, על סיבות דומות (חוסר אהבת אנוש, חוסר יכולת עמידה בזמנים). כל זה בלי קשר לעובדה שהוא עיתונאי בינוני, צהוב, חובב פלילים ורכילות בלבד ובאופן כללי בעל אופקים שלא חורגים בהרבה מגבול אשדוד אשקלון. תענוג.
    סגור
  • עוד מתוסכל שנזרק מהעיתון
    כמה מרירות 06/11/2011 01:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא מתכוונת להיות כאן סנגורית של חגי (הוא יודע לדבר ולהגן על עצמו) אבל ברור שהתסכול והמרירות נוזלים מהמקלדת שלך (ושל כל הטוקבקיסטים כאן שכולם בעצם זה אתה). אם כל העורכים ברשת מעריב היו מקצוענים כמו חגי המצב היה אחרת לגמרי והעיתונים לא היו יוצאים עם שגיאות כתיב ודפוס מצמררות. אני יודעת מי זה שמסתתר מאחורי המקלדת ואתה לא מגיע אפילו לקרסוליים של חגי מבחינה מקצועית ואישית. לא סתם נזרקת מהמערכת חגי פשוט הבין שאתה לא שווה כלום. לך חפש לך חיים יא חתיכת מריר ומתוסכל במקום לשבת כל היום מוך המסך ולשפוך רעל וארס!
    סגור
  • ממש לא נזרקתי מהמערכת, אבל אני מכירה את האיש
    מכירה אותו 06/11/2011 14:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והוא גם בלתי נסבל, וגם עיתונאי מפוקפק מאוד, שלא לדבר על הסיבות למה הדיחו אותו, שמשום מה לא נחשפו באתרי הברנז'ה, אבל כולם יודעים על מה מדובר.
    סגור
  • 22.
    בהצלחה לתומר קרן
    דדי 04/11/2011 11:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עלה והצלח
    סגור
  • 21.
    כשחגי לומד לתואר
    אלפרון 04/11/2011 01:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במעריב כולם מדברים על הלימודים האקדמאיים של חגי ועל זה שהוא "שיתף" במטלות שלו עובדים שהיו תחתיו. הוא אף פעם לא היה בן אדם שכיף לעבוד אתו אבל הפעם הוא הגזים.יש קווים אדומים שלא חוצים ויש גבול להתעמרות בעובדים
    סגור
  • 20.
    העכברים יוצאים מהחורים...
    אנונימי 03/11/2011 23:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה עצוב שכל המתוסכלים הנחותים שחגי העיף מזמן השרון כי לא היו שווים כלום יוצאים עכשיו מהחורים ומטנפים את המקלדת שלהם. בתור אחת שעבדה עם לא מעט עורכים בחייה חגי ירון היה העורך הכי מקצוען שעבדתי איתו. משקיע את הנשמה למען העיתון פדנט ברמות שאין דברים כאלה מבין עיתונות ויודעת לזהות סיפורים. העזיבה שלו היא הפסד לזמן השרון. עדיף שכל חבורת הכלומניקים (אלה שהיו בתפקיד שגדול עליהם וחגי סילק אותם): שבו בשקט ולכו תלמדו לעבוד!
    סגור
  • טען עוד
  • 19.
    לא עושה כלום כל היום
    יפוטר שרצקי 03/11/2011 22:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חסר בשר ושיניים, פרווהולא מועיל...גם הוא וגם בן כספית יאלה הבייתה מושחתים נמאסתם.
    סגור
  • 18.
    זמן מעריב
    מוטי 03/11/2011 20:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהתחשב בזה שאילצו אותם לקצץ בשנתיים האחרונות בעשרות שכירים, ממש ככה, מישהו עושה שם נפלאות
    סגור
  • 17.
    תומר קרן
    בני 03/11/2011 19:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העורך המתעלף. סגר עיתונים בידיעות השרון והתעלף מלחץ לפחות 3 פעמים. כתב הזוי, עורך בינוני למדי ובעל רעיונות מוזרים. אבל איש טוב...
    סגור
  • 16.
    ממש לא!!! הסיבה האמיתית לעזיבתו של חגי היא
    מקור פנימי 03/11/2011 19:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסיבה האמיתית היא הרבה יותר חמורה!!! מי שכותב שזה בגלל השעות סגירה פשוט לא יודע כלום.... הסיבה היא מאוד לא נעימה וכולם במעריב מדברים על זה..... לא בטוח שמה שהעלילו עליו זה נכון אבל אם זה נכון זה חמור מאוד
    סגור
  • השמצה פרועה
    קשקשן, תזדהה 05/11/2011 20:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בוא תזדהה ותעמוד מאחורי ההשמצה שכתבת
    סגור
  • 15.
    חבל שחגי לא נשאר עוד מאה שנה בזבל של כפ"ס (ל"ת)
    גולדפישר 03/11/2011 19:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    טוקבקיסטים עלובים
    שרצקי אל תירא 03/11/2011 18:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דווקא עכשיו, לאחר שנים של חוסר יציבות יש שקט מערכתי בזמן מעריב, מה שאי אפשר להעיד על מערכות אחרות
    סגור
  • 13.
    דווקא לא רע
    maarivon 03/11/2011 18:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה כל ההתנפלות הזו? המקומונים דווקא נראים לא רע בכלל, בעיקר בהתחשב שהם עובדים בתקציב זעום. אז פוטר עורך וחילקו מחדש את הפריסה, מה קרה כבר?
    סגור
  • 12.
    אני מאחל לחגי ירון מיגרנה אינסופית (ל"ת)
    הבנאדם מגעיל 03/11/2011 17:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    חגי ירון הוא אפס רע לב (ל"ת)
    עבדתי איתו 03/11/2011 16:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    יוחזר יעוז סבר (ל"ת)
    שלום 03/11/2011 14:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    יש כאן יותר טוקבקים מקוראים של העיתון (ל"ת)
    מנחם, רעננה 03/11/2011 14:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    מעניין מי הדליף את הידיעה הזו?
    מתוך המערכת 03/11/2011 14:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העיתונות זה אוסף של נבלות וטרפות
    סגור
  • 7.
    די להשמצות
    מכיר את חגי 03/11/2011 14:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חגי הוא דיקטטור מהסוג הנחות ביותר. הוא משפיל אנשים וכולם שונאים אותו. הוא עורך בינוני ומטה. אבל מה שתוקע אותו זה יחסי אנוש. תומר הרבה יותר אנושי ממנו ומגיע לו את התפקיד הזה. לידיעתי הוא לא פוטר משום מקום וכל המלעיזים יכולים לבלוע מלפפון
    סגור
  • 6.
    תומר קרן
    אחד שיודע 03/11/2011 14:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עבדתי עם תומר קרן בדה מרקר וראיתי איזה עבודה מעולה הוא עשה וכמה העריכו אותו. חבל שהוא חזר למקומון. זה קטן עליו. הכתבות שלו בשתי רמות מעל המקומוני
    סגור
  • כמה רוע
    מנשה תמים 03/11/2011 14:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תעזבו את חגי. הבן אדם פוטר. הוא לא רצח אף אחד. מספיק להשמיץ
    סגור
  • 5.
    פשוט חבל...
    קורא ממוצע 03/11/2011 14:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד שזמן השרון נהיה עיתון רציני העורך מתחלף. בחודשים האחרונים העיתון היה ברמה מאוד גבוהה, סיפורים, כתבות מעניינות ומדורים. לא מכיר את חגי ירון באופן אישי אבל הוא עשה עבודה מצוינת. חבל בשביל זמן השרון שהוא עזב.
    סגור
  • נחמד לקרוא תגובות של חגי ירון על עצמו
    מכיר אותם 03/11/2011 14:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז אני כן מכיר אותו באופן אישי, ואני יכול להגיד שמדובר באדם שהיה בלתי נסבל לעבוד איתו. והיום נגיד לחגי: השרון זה לא אשקלון!
    סגור
  • גמזו 04/11/2011 13:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חגי ירון הוא אדם קטן ורדוף שדים. הוא מתעלל בעובדים, לא יעיל ואיטי כמו.צב. בור ונטול השכלה. ברוך שפטרנו מעונשו של זה
    סגור
  • 4.
    שרשרת חילופים נוסח זמן מעריב
    אנונימי 03/11/2011 14:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תומר קרן שהגיע לפני כמה שנים כסגן, פוטר, חזר להיות סגן ועכשיו מחליף את מי שהביא אותו. אותו דבר עם זיו גולדפישר שהיה עורך, פוטר מיידית וחזר כסגן. המקום הפך לבדיחה לא מוצלחת.
    סגור
  • 3.
    זמן מעריב
    מפרסם בינוני 03/11/2011 13:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לטעמי, הרשת הכי נכונה ומעניינת שיש. עושים שם עבודה יפה.
    סגור
  • 2.
    תומר קרן? האיש בדיחה, עבר כבר מאה תפקידים
    מכיר אותו 03/11/2011 13:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומכולם פוטר. מדהים מה שקורה בזמן השרון, שפעם היה עיתון דגל בשרון, עם חשיפות, סקופים, טורים וכתבות.
    סגור
  • גם אני מכיר את תומר
    למכיר אותו 03/11/2011 14:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מכיר את תומר 20 שנה, עוד מהשנים שכתב בעל השרון. זה מכונת מלים. חרוץ כמו שד. אין דברים כאלה. זמן השרון הרוויח בגדול
    סגור
  • 1.
    זמן תל אביב הוא זבל נוראי
    דני 03/11/2011 13:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובאופן כללי מקומוני מעריב התדרדרו לשפל נוראי והגיע הזמן לרענן גם את זמן תל אביב וגם את משרת הערוך הראשי. שרצקי לא מתאים לתפקיד.
    סגור