מדיה

הוליווד מגיעה לישראל: המפיק ארנון מילצ'ן יקים 'חממת תוכן' עם חברת ADD

מי שחתום על 'אישה יפה' ואפילו על 'דיזנגוף 99', חתם באמצעות 'ניו ריג'נסי', על הסכם לפיתוח רעיונות של יוצרים ישראלים, עד לשלב ההפקה
אלכסנדר כץ |  2
ארנון מילצ'ן (צילום: Getty images Israel) (צילום Getty images Israel)
בשורה משמחת ליוצרים הישראלים: המפיק ארנון מילצ\'ן, יקים \'חממת תוכן\' בישראל בשיתוף עם סוכנות הייצוג והתוכן ADD, עבור יוצרים ישראלים. במסגרת \'החממה\' יזכו יוצרים ישראלים לליווי משלב הרעיון ועד לשלב ההפקה, וגם להפצה בארה\"ב.

את העסקה מול מילצ\'ן מובילה הדס מוזס-ליכטנשטיין, מנהלת הפיתוח העסקי הבינ\"ל של ADD. את מילצ\'ן מייצגים בהסכם בתו, אלכסנדרה, סגנית נשיא בכירה בחברת המדיה ניו-ריג\'נסי, וכן בראד וסטון, נשיא ניו ריג\'נסי. במגעים שותף, מהצד האמריקני, גם אדם ברקוביץ\', מנהל מחלקת הטלוויזיה בסוכנות CAA.

במסגרת ההסכם בין הצדדים, תשקיע ניו-ריג\'נסי בפיתוחים של רעיונות שיציעו יוצרים ישראלים ל-ADD, שתהיה הנציגה הבלעדית של מילצ\'ן בישראל. הרעיונות שיגיעו לפיתוח ילוו על-ידי אנשיADD ונציגים של ניו-ריג\'נסי, מהשלבים הראשוניים ועד לשלב ההפקה. מילצ\'ן, הנחשב לאחד התורמים הגדולים לישראל, מעוניין שחלק גדול מההפקות בחממת התוכן עם ADD יגיעו לתעשיית הקולנוע והטלוויזיה בארה\"ב.

ניו ריג\'נסי הוקמה ב-1991, שנה לאחר שהפיק מילצ\'ן את שובר הקופות \'אישה יפה\' בכיכובם של ריצ\'רד גיר וג\'וליה רוברטס. מאז הפיקה החברה עשרות סרטים בהוליווד, בהם \'מר וגברת סמית\'\', \'לשחרר את ווילי\' על חלקיו השונים, \'רוצחים מלידה\', \'היט\', \'הנערה מהדלת ממול\', \'מועדון קרב\' ועוד.

את הסרטים של ניו-ריגנ\'סי מפיצה מאז 1998 חברת פוקס המאה ה-20 של רופרט מרדוק, ובין הצדדים נחתם בשנה שעברה הסכם ארוך טווח עד שנת 2022. השותפות בין מילצ\'ן למרדוק הניבה הכנסות של כ-6 מיליארד דולר מתעשיית הסרטים.

נשיא ניו ריג\'נסי, בראד ווסטון, מסר בתגובה: \"עם ההצלחה של הסדרות HOMELAND )\'חטופים\' של \'קשת\'), ו\'בטיפול\' (של HOT) בארה\"ב, אנו נרגשים להתחיל לעבוד עם ADD. אנחנו מסתכלים על העסקה כצעד גדול לחזרתנו לעסקי הטלוויזיה ונשמח שחלק גדול מההפקות בחממת התוכן עם ADD יגיעו לתעשיית הקולנוע והטלוויזיה בארה\"ב\".

לדברי הדס מוזס-ליכטנשטיין, מנהלת הפיתוח העסקי הבינ\"ל של ADD, \"מטרתנו המרכזית היא להביא את התוכן של יוצרים ישראלים לקהל האמריקאי. חברת ניו ריג\'נסי היא השותף האידיאלי עבורנו לעשות את הצעד. מדובר בשיתוף פעולה שהוא WIN WIN ל-2 הצדדים\".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הפקסת סרט על בסיס פרומו קיים
    עיני יומי (יום-טוב) 26/06/2013 00:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הני הח"מ איש :מוסד : וממקימי 8200 היוקרתית. בידי "פרומו " שנעשה עם שחקניות ושחקנים . הפרומו מתבסס על ספי,נדיה רומן רגיש לי כוונה לעשות מככך סרט מבטיח. הסםר תורגם גם לרוסית. הבנתי שארנון מילצן מעוניים בחומר ישראלי. אז יש לו מה שהוא מבקש ועוד יותר. ההתקשרות אלי היא 0544-274457 או באימיי yommi@013.net
    סגור
  • 1.
    פרומו לסרט
    יום טוב (יומי ) עיני 25/06/2013 23:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בידי "פרומו לסרט" בן כשלוש דקות המתבסס על ספרי "נדיה" רומן שתורגם מעברית לרוסית. יש לי עניינן לשלוח לכם את הפרומו ולאחר מכן לבדוק אפשרות לעשות סרט שווה!
    סגור