מדיה

דני לוי האיש הרע? דרור פויר: "הוא מוביל עובדים מ-ynet להתנגד להתארגנות"

פויר: "לוי מסתובב מיום חמישי אצל בכירי האתר ומבקש להתבטא נגד התארגנות העיתונאים". לוי: "אני לא צד בסיפור ובטח שלא הכתובת לטענות"
דפנה פלס |  46
דני לוי ודרור פויר (צילום ירון ישינסקי, לירון תאני)
האם דני לוי מושך בחוטים של עובדי ynet? אם שואלים את דרור פויר מגלובס, התשובה היא כן. אמש (יום שבת) פרסם פויר פוסט בעמוד הפייסבוק שלו במלים אלה: \"מידע שחשוב שתדעו, בהקשר לפוסט של אורן רייס והוויכוח סביב ההתארגנות בויינט: אני יודע ממקור ראשון, ויותר מאחד, שדני לוי - היחצן של ויינט - מסתובב כבר מיום חמישי אצל בכירי העורכים והכותבים של האתר ומבקש מהם להתבטא נגד ההתארגנות\".

ממה התחיל הסיפור? כפי שפורסם באייס , בחמישי האחרון פוטרו שלושה עובדי ynet, תני גולדשטיין, ג\'וני זילבר ואראלה גניסלב. עוד באותו יום צפו ועלו טענות, שלפיהן הפיטורין הם למעשה \'מבצע טיהור\' שמונהג על ידי ראשי מערכת האתר ושסיבתו - חבירת העובדים לארגון העיתונאים החדש ורצונם לייסד ועד עובדים. אם הדברים נכונים אם לאו, יון פדר, עורכו הראשי של האתר, דאג להכחיש אותם בפומבי כשאמר לאייס, כי לא היה ולא נברא וכי פיטוריהם של שלושת העובדים ובכלל אינם קשורים להתארגנות בכל צורה שהיא.

טיפה אחורה:אמש פרסם אורן רייס, ראש דסק החדשות ועורך ערוץ הדעות ב-ynet ,קול קורא לעובדי האתר, שיוצא חוצץ נגד ההתארגנות כמו גם נגד הקמת ועד העובדים.

\"עכשיו אני מגיע ללב העניין: לחתום או לא? להצטרף או לא להתארגנות העובדים?\", כתב רייס, \"מודה ומתוודה שהייתי בדילמה קשה בעניין, שהוכרעה הערב. החלטתי לא להצטרף. מותר לכם להתאכזב, גם לזרוק ביצים ועגבניות לדירתי הצנועה בכפר שלם. אינני מכיר את בעלי האתר, נוני מוזס. מעולם לא נפגשתי איתו, ואפילו לא קיבלתי ממנו לייק אחד בפייסבוק. אני רק יודע שהחברים היקרים שלי, שמנסים לארגן ועד עובדים ב-ynet, מובילים כמעט בוודאות למהלך של איחוד מערכות ynetוידיעות, שיגזול את מטה לחמן של עשרות משפחות\". הדברים הועברו על ידי כותבם לכלל תפוצת ידיעות אינטרנט וכי מאוחר יותר הם פורסמו בבלוג של דבורית שרגל , ולווט אנדרגראונד.

ובחזרה לנקודה הנוכחית: בעקבות דבריו של רייס קם פויר וכתב את שכתב; עם זאת, כאמור, מילותיו לא הופנו כלפי מי מראשי ynet אלא דווקא כלפי יועץ התקשורת של האתר, לוי. בהקשר זה יוזכר, כי פויר נמצא בין מוביליה של התארגנות העיתונאים החדשה ומשכך נותר רק לשער כי פיטוריהם של העובדים ב-ynet והטענות כי מדובר בניסיון \'לנקות\' את המערכת מ\'חתרנים\', הובילו אותו לחפש אשמים.

על כל פנים, תגובתו של לוי לאותו פוסט התנערה לחלוטין מההאשמה שהוטחה בו; \"אני?!?! \", כתב והוסיף, \"למען הסדר הטוב אבקש לציין שמה שכתבת עובדתית לא נכון, וממש אין לי עניין (או סמכות) לעשות דבר כזה. לא יודע מאיפה הבאת את זה ומדוע\".

תגובות:

פויר, הבוקר בשיחה עם אייס: \"גם אם אני לא מסכים עם דבריו של אורן רייס, אני מעריך ומחבב אותו. הוא אחלה עורך ואחלה עיתונאי ובכלל, אני נגד המגמה המתפרצת של אכילת ראשים\".

-אז למה אזכרת אותו בפוסט שכתבת נגד לוי?
\"אולי לא הייתי צריך כי הכל הרי פרשה אחת שמתגלגלת. מה שכן, חשוב לציין שאני לא אומר שרייס כותבים אתת מה שיחצנים אומרים לו לכתוב\".

-ובקשר לדני?
\"את מה שכתבתי - כתבתי ולא אגיב מעבר לזה, אבל עובדה שלא הורדתי את הפוסט עד כה\".

לוי: \"הצטערתי לראות את מה שדרור כתב ואף הגבתי לו בזמן אמת בפייסבוק ובטוויטר. כמובן שהדברים שהוא רשם אינם נכונים ואין לי מושג מאיפה הוא מביא את זה. את האדון אורן רייס אני כלל לא מכיר ועד היום אפילו לא יצא לי לשוחח איתו, מה גם שממה שהבנתי, הוא לא בדיוק בנאדם שאפשר להשפיע על דעתו בקלות. עוד אצייו כי ממש אין לי עניין או סמכות לבצע פניות שכאלה לכתבים ועורכים, מה גם שאף אדם לא ביקש ממני לעשות דבר כזה. באופן כללי אין לי שום בעיה או קשר להתארגנות העיתונאים, אני אפילו מחבב את העומדים בראשה, אולם אני ממש לא צד בסיפור הזה ובטח שלא הכתובת לטענותיהם. עם זאת, הדברים שדרור כתב גובלים בהוצאת דיבה ובמידה והוא ימשיך להתבטא נגדי אישית ולפרסם דברים שאינם נכונים עובדתית, הנושא יועבר לטיפול היועץ המשפטי של משרדנו\".
תגובות לכתבה(46):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 37.
    כמה LOW בטוקבקים. לכאן ולכאן (ל"ת)
    LOWLOW 15/02/2012 11:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 36.
    כולכם גמדים עלובים מי אתם בכלל? (ל"ת)
    אצבעוני 13/02/2012 23:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 35.
    ידיעות ווינט צבועים בעד העובדים כשזה לא אצלם (ל"ת)
    שמעון 13/02/2012 23:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    נוני יאחד את כל המערכות עם ועד ובלי וועד
    חיים 13/02/2012 12:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה אתם חושבים שהוא מפגר? שהוא ימשיך לממן שלושה ערוצי כלכלה? אל תדאגו הוא יגמור את הסיפור של פישמן ואז יתפנה לעשות סדר בבית.
    סגור
  • 33.
    דני לוי היה מת להיות באמת מעורב במשהו כזה
    יוני 13/02/2012 00:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו שאתם בבדאי יודעים דני לוי הוא לא העיפרון הכי חד בקלמר, וליחס לו קרדיט ומעורבות בדברים שהם יותר גדולים מהפצת חצאי אמיתות למדורי רכילות זה ממש הגדלת ראש. האיש שקרן מקצועי.
    סגור
  • לא מהמשרד של דני
    אנונימי 13/02/2012 14:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קצת הגזמת יונתן (הקטן?)... אולי הוא היה לא בסדר, אולי חרג מגבולות המותר, אבל "לא העיפרון הכי מחודד"? מדובר באחד האנשים הכי אינטילגנטים בתחום הזה... ויש שקרנים גדולים ממנו, בכמה וכמה וכמה מספרים. בוא ניכנס לפרופורציות
    סגור
  • 32.
    דני לוי הוא מניפולטור (ל"ת)
    אנונימי 12/02/2012 21:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    לא מאמין למילה של דני לוי !!!! והמבין יבין! (ל"ת)
    בברנז' 12/02/2012 16:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 30.
    התגובות בעד דני לוי שתולות.אני יודעת כי עבדתי
    דנה 12/02/2012 15:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שם.....
    סגור
  • פתאום שלוש תגובות עוינות ללוי עם שפע לייקים
    מעניין 12/02/2012 19:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין מי התעורר פתאום
    סגור
  • טען עוד
  • טוקבקים אנונימיים זה חרטא
    שנאת חינם 12/02/2012 22:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אסור להאמין לאף מילה בהם. לא לכאן ולא לכאן.
    סגור
  • 29.
    של מי הנחיריים יותר גדולים?
    טימותי לירי 12/02/2012 14:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    של דרור או של דני? הכל אגו. הכל שתן שעולה לראש. במלחמה כמו במלחמה - כולכם מפסידים. אתה דרור - שיוצא בכיין ומלא פרנויות ועושה נזק לעצמך. אתה דני - שרוב הטוקבקים הם שלך ושל אנשיך וגם אתה צודק, אתה עושה נזק לעצמך. ותמשיכו כולכם לריב. ביבי והליכוד בינתיים יעשו עוד מערכת בחירות בזמן ששמאלני תל אביב מתעסקים ברקטום של עצמם.
    סגור
  • יש פה נפגע עיקרי בסיפור הזה - אורן רייס
    חבליקו בעננים 12/02/2012 15:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דני לא קשור. דרור יודע את זה. ורק אורן רייס חוטף אש בעת שהוא האחרון שמגיע לו. חבל שדרור לא הפגין יותר קולגיאליות וחשב על התוצאות של הפוסטים שלו
    סגור
  • 28.
    אני לא מחסידיו של דני אבל במקרה הזה קולי איתו
    גפן 12/02/2012 13:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הטענות מגוחכות ומי שמכיר מבפנים יודע אין שום דרך אופרטיבית שהוא יכל לדבר עם העורכים ולבקש מהם לעשות דבר כזה. יכול להיות שאנשים פשוט מביעים את דעתם בלי שיפעילו אותם? תחשוב על זה דרור
    סגור
  • 27.
    דני, תעשה לו ניסים. חחח (ל"ת)
    ניסים המפמפם 12/02/2012 13:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    אגב, ראש דסק חדשות שמעולם לא פגש את הבעלים
    מראה משהו על חשיבותה 12/02/2012 13:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    של העיתונות היום. פעם זה היה נחשב תפקיד בכיר. שלפחות יקנה מפגש ולחיצת יד. היום הוא ראש הדסק מחר, איזה חצי עיתונאי חצי יחצן יחליף אותו ב2000 ש"ח פחות לחודש, וככה החדשות נראות
    סגור
  • 25.
    אין כל פסול ביועץ תקשורת שנלחם בשביל הלקוח של (ל"ת)
    אור 12/02/2012 13:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    הסיפור הזה מביך לאללה
    ג 12/02/2012 13:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אורן רייס ודני לוי אפילו לא מכירים. כל הסיפור הזה מגוחך ולא ראוי להתייחסות
    סגור
  • 23.
    פחחח. שת"פ עם יחצ"ן?
    אלה 12/02/2012 13:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האיש שלא ידע להגיד כן ליחצ"ן או לדובר ישתף פעולה עם דני לוי? דרור פויר, נקסט.
    סגור
  • 22.
    דני לוי הוא הארכיטיפ של יחצן מלוקק ודוחה
    ומעסיק "מתמחות" 12/02/2012 13:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שכר מינימום? כולם עובדים בתחום 12 שעות, ואת תצברי פה ניסיון...
    סגור
  • 21.
    נמאס מהשטיקים של לוי
    ירון א. 12/02/2012 13:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה עלה לו השתן בשנה האחרונה מכל מיני דברים. נמאס משתילת הטוקבקים שלו וכל שאר השטיקים הזולים.
    סגור
  • 20.
    מה בעצם הבעיה?
    דלית 12/02/2012 13:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דני לוי עובד בשביל הלקוח שלו. טבעי שינסו להכפיש גם אותו...
    סגור
  • 19.
    בואו נסביר לכם
    מבפנים 12/02/2012 12:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משרדו של דני מספק לטמקא שירותי יחסי ציבור לכלמיני פעילויות כולל השיווק וביגדיל. כמו שהוא אמר אין לו סמכות על העורכים והכתבים והוא עובד רק מול מנהלי האתר. את רוב העורכים הוא בכלל לא מכיר ואין לו מגע איתם. להגיד שהוא אומר לעורכים מה לכתוב זה מראה שמי שכתב את זה לא מבין בשיט איך פועלת המערכת. הסטטוס של דרור הזוי ומביך וחיפוש הכותרות של ההתארגנות רק עושה נזק לחברים בה
    סגור
  • 18.
    מי שבוחש
    הסיפור האמיתי 12/02/2012 12:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא המפוטר הסדרתי שלא צריך להזכיר את שמו, כולם יודעים מי הוא. האיש נטול הפרנסה שכל עיסוקו בעולם הוא לנסות לבחוש ולחבל בכלי תקשורת שונים. אין גבול לפתטיות.
    סגור
  • 17.
    הגיע הזמן שמישהו יחשוף את האמת שמאחורי דני לו
    אחת שיודעת 12/02/2012 12:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבן אדם נחש ולא מפסיק לבחוש חתיכת חובבן בשני שקל
    סגור
  • 16.
    אתם לא מכירים את נוני
    אחד שמכיר 12/02/2012 12:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם הוא ייאלץ לשלם יותר, הוא יאחד את המערכת גם אם תתאגדו באיגוד עובדי השירות (SEIU) - ארגון העובדים החזק בארצות הברית. זה לא יעזור. הייתי שם וראיתי. הוא לא ישלם יותר. אתם עושים טעות.
    סגור
  • 15.
    על ראשי ההתארגנות ללמוד שלא כל כותרת מועילה
    ר 12/02/2012 12:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל האייטם הזה מיותר ומוגזם. תיאוריות קונספירציה בשקל - זה לא אחראי ולא מוסיף לנו כבוד
    סגור
  • הרי מדובר באייטם יזום של מר דני לוי ...
    דני 13/02/2012 12:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יורה לעצמו ברגל
    סגור
  • 14.
    דרור - תתבגר
    אלון 12/02/2012 12:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תזכור שיבוא יום וגלובס יגידו לך שלום. יכול להיות שתפרדו בשלום ויכול להיות שלא. נעים זה לא יהיה. כלי תקשורת הוא עסק, וכמו בכל עסק אפשר לפטר עובדים. יש דבר שנקרא מגהפון - סוג של נפיחה ללא קוראים, הכנסות והוצאות...
    סגור
  • צבי זינגר מפגיז שם (ל"ת)
    מגפון 12/02/2012 13:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    תולעת נשאר תולעת
    יוסי 12/02/2012 12:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכי דני לוי
    סגור
  • 12.
    דרור. מת עליך, הפעם פישלת
    מכיר את אורן 12/02/2012 12:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה זורק מילים לאוויר ללא אחריות. אורן רייס? האיש הזה הוא אויב היח"צנים.
    סגור
  • 11.
    קצת הרחיק לכת עם תיאוריות הקונספירציה..
    תמירי 12/02/2012 12:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דני לוי אחלה גבר, דרור באמת טעה בכתובת הפעם
    סגור
  • 10.
    למען ההגינות
    כתב בטמקא 12/02/2012 12:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני חושב שאורן שגה במה שכתב. אני מתנגד לדבריו, אבל פויר - אתה עושה לו עוול. אני ככתב מתקשה להכניס סיפורים טובים מיח"צנים שהוא ראש דסק. תמיד יש לו את המשפט: "שיקנו באנר". חבל להכפיש סתם.
    סגור
  • 9.
    אורן, גם אתה אישית גזלת את "מטה לחמן של עשרות
    אנונימי 12/02/2012 12:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משפחות" על שהבאת לפיטורין ועזיבת עשרות עובדים אז אל תיתמם. ובזמן שכביכול ויתרת על העלאה הרעת את תנאיהם ומיררת את חייהם של עשרות עובדים, אז אל תנסה לשחק אותה צדיק ולהתעלם בקלילות מהבלאגן שיצרת כאילו לא היה. עכשיו אתה מוזמן לחזור לכתוב פוסטים לא אינטליגנטים בעלי טיעונים מופרכים לטובת מעבידיך.
    סגור
  • ל-9
    בכיינים, נמאסתם 12/02/2012 12:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אורן הבריא מערכת חולה, עם בטלנים שקיבלו שכר עתק והתבטלו מול עובדים קטנים וחרוצים עם שכר מביך. מי שלא טוב צריך ללכת הביתה.
    סגור
  • אם לזרוק עשרות אנשים, חלקם שומו שמיים מנוסים,
    אנונימי 12/02/2012 13:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נחשב ל"הבראה", אל תדאג אורן, יום יבוא והתאגיד "יבריא" גם מנוכחותך ויחליף אותך במישהו שעולה רבע, אם בכלל. אל חשש, הלקקנות הטוטאלית שלך למעבידיך לא תקנה לך חסינות מוחלטת, בטח לא במקצוע כזה. זה לא עובד ככה. אבל לפחות אל תעמיד פני צדיק שדואג לעובדים, זה לא עובד.
    סגור
  • 8.
    גם אצלנו ניסו להקים ועד
    עובד גלובס 12/02/2012 12:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואנשים לא ממש הצטרפו. כי הם מבינים את המשמעות, ואת הקיצוץ הגדול שיבוא בדמות עריפת ראשים אם המו"ל יצטרך לשלם יותר למי שיהיה חבר בוועד. פחות אנשים ירוויחו יותר.סולידאיריות חברתית זה לא.
    סגור
  • 7.
    דרור, אתה מזיק להתארגנות ומוציא אותה מפגרת (ל"ת)
    גילגול 12/02/2012 12:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    דני "תחמני" לוי
    ידו בכל ויד כל בו 12/02/2012 12:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם ככה דנילוי מנהל את הספינים התקשורתיים שלו, מעניין איך הוא מנהל את הקמפיינים שלו. אסטרטגיה בזויה וכושלת
    סגור
  • 5.
    עובדי וינט תתעוררו
    אחד שקולט 12/02/2012 12:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עושים מכם צחוק כל מיני אידיאולוגים בגרוש שמעניין אותם להקים ועדים מתוך עיקרון. מה יהיה עם העובדים אחר כך? הא, זה לא חשוב. קשקוש. מקסימום נוני יאחד מערכות. יהיו פיטורים? הא, זה שטויות. לגמרי. בקטנה. ממש. שטויות במיץ. העיקר שהרעיון ינצח.
    סגור
  • יון פדר, תזדהה לפני שאתה מטקבק (ל"ת)
    אנונימי 12/02/2012 21:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    דרור קצת נדפק? (ל"ת)
    לא נעים 12/02/2012 12:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    איזה קשקושים
    דרור פויר אתה פתאט 12/02/2012 12:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אגודת העיתונאים מחפשת כותרות שיחליטו בינהם מי כותב על זה מדי שבוע ויסגרו את הפינה. שלא ינסו לייצר כותרות על גבם של אחרים- פתאטי
    סגור
  • 2.
    פויר, הטענות מביכות
    קשקוש 12/02/2012 12:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שמכיר את רייס יודע שהוא בז ליח"צנים. לטעון שדני לוי הפעיל אותו זה בערך כמו לטעון שמשה פייגלין מופעל על ידי זהבה גלאון. אבל מה זה משנה? העובדות לא חשובות. היידה - עוד טענה, עוד אש למדורה.
    סגור
  • 1.
    איזה שטות
    נו באמת 12/02/2012 12:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דרור, אתם עושים טעויות ומתנהלים כמו חאפרים. זה מגוחך
    סגור