תקשורת ומדיה

על רקע פרשת בחדרי חרדים: ynet נכנס לעולם החרדי - רכש 50% מ'כיכר השבת'

לאחר משא ומתן של מספר חודשים בין מנכ"ל ynet אבי בן טל, למוטי לביא, מבעלי האתר, נחתמה העסקה המוערכת בשוק התקשורת בכמה מיליוני שקלים
קבוצת ynet נכנסת לנישה החרדית, ורכשה אתמול (יום ד\') אחזקות באתר \'כיכר השבת\'. מהלך זה יצא לפועל לאחר משא ומתן שערך מספר חודשים בין מנכ\"ל ynet אבי בן טל, לבין מוטי לביא, מבעלי האתר החרדי.
\'כיכר השבת\' הוקם בשנת 2009 והיה לאתר הראשון במגזר החרדי שהוקם כאתר חדשות ולא כפורום. על פי נתוני גוגל טרנדס, רושם יותר מ-30 אלף יוניקים ביום. קבוצת ynet רכשה 50% מהאתר, ועל פי הערכה השקיעה ברכישה כמה מיליוני שקלים.
האתר עצמו אינו משויך לקהילה או חוג מסוימים, והיה מהאתרים שספגו ביקורת מרבנים שנלחמים בתופעת \"האינטרנט\". באתר מפורסמות ידיעות חדשותיות, לצד תכנים בנושאי כלכלה, משפחה, בריאות, פנאי, תוכן גולשים ותכנים תורניים הנכתבים על ידי רבנים.
סוגיה מעניינת הייתה צביונו של האתר עם רכישתו על ידי גוף חילוני. במסגרת העסקה, סוכם בין הצדדים כי האתר ימשיך לפעול במתכונתו הנוכחית, ולא יפעל כמובן בשבתות ובמועדי ישראל.
המתחרה הגדול של \'כיכר השבת\', הוא אתר \'בחדרי חרדים\', שנמצא בימים אלו בעין הסערה, בעקבות גל מעצרים של בכירים בו , בין היתר של המנכ\"ל גיא כהן, בחשד כי סחטו מיליוני שקלים מאישים במגזר החרדי. אתמול פורסם במהדורת החדשות של ערוץ 2, כי היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין אף שוקל בצעד חריג, לאשר למשטרה לסגור את האתר על מנת לאפשר לגורמים שנסחטו על ידי לכאורה, להתלונן במשטרה בלי פחד שיבולע להם.
מ\'כיכר השבת\' נמסר: \"אנו שמחים לחבור לכלי התקשורת הגדול, המוביל והמשפיע ביותר במדינה. אין ספק, כי שילוב של ynet עם \'כיכר השבת\' הוא שילוב מנצח, שיוביל כבר בתקופה הקרובה את \'כיכר השבת\' לשיאים חדשים בכל תחום\".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גם את האתר הזה הלא יוצלח שבתמונה יהרוס
    פל 04/2012/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמובן, ביחד עם הפודל שלו....
    סגור