תקשורת ומדיה

5 מיליון ש' הושקעו במיזם של דודו ירדני שיתמקד בשיתוף גולשים ביצירת תכנים

הבעלים של 'טדי הפקות' הקים את המיזם Fameup.tv שעלה לאוויר באנגליה. הקהל יהיה שותף בהפקת תכנים עם התמקדות בתכנים בעלי ערך למפרסמים
דודו ירדני (צילום יח"צ)
מיזם ישראלי שמושתת על שיתוף גולשים ביצירת תכנים, הושק בימים אלו באנגליה. על המיזם - Fameup.tv - חתום דודו ירדני, מבעלי \'טדי הפקות\', והוא הוקם בהשקעה של 5 מיליון שקלים. את המיזם מנהל מלונדון אלון שטרוזמן, לשעבר סמנכ\"ל התוכן ב-HOT וסגן נשיא מדיה דיגיטלית בפוקס אינטרנשיונל.
FameUp הוא מיזם מדיה להפקת סדרות אינטרנט בשיתוף מלא של הקהל. לדברי אנשי המיזם, \"הוא משלב את הריגוש של תחרויות לגילוי כישרונות עם תשוקת היצירה של הגולשים ברשת\".
באמצעות ממשק אינטרנטי, מוזמנים הגולשים להתחרות על תפקידי הופעה והפקה - בימוי, צילום, עריכה, הגשה ומשחק - באמצעות שליחת קטעי וידאו המציגים את כישוריהם. קהל הגולשים מוזמן לצפות בקטעי הווידאו ולהצביע למועמדים. הזוכים בהצבעה לוקחים חלק בהפקת סדרות אינטרנט באיכות גבוהה בהדרכת אנשי מקצוע מתעשיית הטלוויזיה והאינטרנט. התוצאה היא מבחר תכנים שיופץ באתרים שונים ברשת.
תהליך ההצבעה והבחירה נעשה באמצעות אתר אינטרנט ואפליקציות סלולריות שפותחו במיוחד עבור המיזם. האתר והאפליקציות מאפשרים גישה ופעילות על גבי מכשירים ומסכים שונים, והתממשקות לרשתות החברתיות ואלמנטים משחקיים.
FameUp ייזום ויממן את עלות ההפקות שיכללו ז\'אנרים שונים - דרמה, קומדיה, ריאליטי, תוכניות פנאי ועוד, תוך התמקדות בתכנים בעלי ערך גבוה עבור מפרסמים. ההפקות עצמן יוצגו באתר הבית של FameUp ויופצו באתרים נוספים בכדי למקסם את כמות הצופים הפוטנציאליים. ל-FameUp שיתופי פעולה מסחריים עםJWT ועם ורשת הפרסום האינטרנטית Brightroll.
לאחר ההשקה באנגליה, הכוונה היא לפתח את המיזם עבור מדינות נוספות בשפות מקומיות. כמו כן מנהל המיזם דיונים לגבי שיתופי פעולה אפשריים בישראל.
דודו ירדני מסר כי \"עשור של \'כוכב נולד\' משקף את כח התשוקה של האמנים להתפרסם ואת הרצון העז של הצופים להיות שותפים בעשייה על ידי בחירה והצבעה. אנחנו ב-FameUp נותנים הזדמנות לאותם יוצרים להיות חלק מההפקה המקצועית ולהיחשף לקהל בפורמט דיגיטלי, אינטרנטי, סלולרי, נטול גבולות גיאוגרפיים\".
ירדני מסר עוד כי \"שוק התוכן עבר בשנים האחרונות מהפך דרמטי באמצעי השידור וההפצה וכמובן בהרגלי הצריכה של הצופים. שיטות ההפקה המסורתיות הינן יקרות, מסורבלות ולא מנצלות את הכוח האדיר של הרשתות החברתיות וגולשי האינטרנט\".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה