תקשורת ומדיה

אז מי "יוצנח" מחר ליד ענת דוידוב? ברשות השידור מנסים למצוא מגיש אורח

כדי לא להיראות כמי שמתנכלים לקרן נויבך, ברשות מחפשים אורח לצידה של דוידוב שתגיש את 'סדר יום'. מסתמן: מליאת הרשות תדון מחר בפרשת בן
בעיצומה של סאגת מנחם בן, ברשות השידור מנסים בשעות האחרונות (יום ב\') לאתר מגיש אורח שישב לצידה של ענת דוידוב בתכנית \'סדר יום\' - כך נודע לאייס. קרן נויבך, המגישה הקבועה של התכנית, תחזור להגיש אותה ביום רביעי.
כזכור, ביומיים האחרונים, ראשון ושני, הוצמד לנויבך מנחם בן, דבר שעורר זעם רב ברשות השידור, וביקורת ציבורית קשה. על המהלך החליטו ביום חמישי האחרון מנהל קול ישראל מיקי מירו, בשיתוף עם המנכ\"ל יוני בן מנחם, מבלי שמנהל רשת ב\', יאיר קורן, היה מעורב בה. ההתנהלות בסוגיית ההגשה המשותפת נובעת מהטענה כי צריך איזון בשידורי קול ישראל.
נויבך סובלת בשנה האחרונה מהתנכלויות כאלה ואחרות מצד בכירי רשות השידור, והיא אף הודחה מהגשת \'מבט שני\' משום ש\"לא עברה מסך\". בקרב בכירי הרשות עולה התחושה כי נויבך נוטה לתקוף יתר על המידה את הממשלה, וכי השידור אינם מאוזנים.
אחרי שידור סביר יחסית אתמול, היום המשדר המשותף של בן ונויבך התאפיין בחיכוכים לא מעטים ואף צעקות . במהלך התכנית ניסתה נויבך לקטוע מדי פעם את דבריו של בן, דבר שלא נעם לו. בהפסקות החדשות והפרסומות שבין השעה הראשונה לשנייה, התפרץ בן לעברה של נויבך וההפקה כי \"לא נותנים לי לדבר פה. אם את (נויבך, א\"כ) לא מסוגלת לשבת לידי, תצאי מהאולפן\". נויבך פנתה לבן וניסתה להרגיעו, כשאמרה לו כי יש לו את הזכות לדבר במגבלות זמן השידור ואילוצי הפרסומות.
לדברי גורמים ברשות, ההנהלה לא ציפתה לביקורת הציבורית הקשה בעקבות ההחלטה עם מנחם בן, וכעת מנסים להנמיך להבות. אחד הצעדים הוא להצמיד מגיש אורח גם ב\'סדר יום\' של שלישי בבוקר, אותו מגישה דוידוב, כדי להציג כאילו המגיש האורח אינו \"הנחתה\" רק על נויבך.
בשלב זה טרם ידוע האם בן ימשיך לשמש כמגיש אורח. כפי שפורסם היום באייס, גורמים בקול ישראל ידעו לספר כי בן הצהיר במהלך השידור היום כי זהו כנראה השידור האחרון שלו. בשיחה עם אייס הכחיש זאת בן. בכל אופן, מחר צפויות להתכנס ועדת התוכן של רשות השידור, ומליאת הרשות. על פי הערכות, סוגיית מנחם בן תידון שם, למרות שהיא אינה על סדר היום.
מרשות השידור נמסר: \"אנחנו לא מגיבים\".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    פשיזאם במיטבו ככה זה כשביבי שולט בתקשורת (ל"ת)
    ליכודניק לשעבר 07/2012/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    שאפו להכט ושות,
    חזק הנביא 07/2012/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התכנית חושפת את ערוותם של הרמאים ,נצלנים מניפולטרים ומציבה אותם בתחתית הרובד החברתי של ישראל. קרוב לוודאי שהם יצפו בבנוכלותם וילמדו"עשות נכוחה" בעתיד.לבד מהציבור הרחב גם בני משפחתם צריכים לגנותם בכל לשון, לחיים הכט :"כי שמחתני בפועלך,ובמעשה ידיך ארנן"
    סגור
  • 6.
    להוריד לגמרי את תכניות ההבלים הללו
    ערן גפני 07/2012/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי זו הזדמנות מצויינת עבור רשת ב' להוריד לגמרי את תכניות ההבלים הפוליטיות והמוטות הללו בשם "סדר יום" ו"הכל דיבורים" שאין להן תפקיד זולת טחינת ידיעות שכבר שודרו ביומן הבוקר והזדמנות לצ'פר "אנשי שלומנו" (קרי את חבריהם השמאלנים של עורכי ומגישי התכניות הללו) בזמן דיבור ופטפטת מייגעת וצפויה מראש. במקומן אפשר לתת תכניות העשרה בנושאי מדע, טכנולוגיה, צבא וביטחון ותרבות, שבגלל עומס הפטפטת הפוליטית והמוטה דהיום, נדחקות לשעות בהן שיעור המאזינים הוא נמוך (שעות הערב, בהן עיקר המאזינים עוברים לצפות בטלויזיה או לצאת לבילויים ושבתות, בהן רבים או הולכים לבתי כנסת או לים).
    סגור
  • 5.
    לא לבן כן לנויבך
    חזק הנביא 07/2012/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כצופה ותיק קרן ,לדעתי היא עיתונאית /מגיש בטלוויזיה,היא פרסונה גרטה בקרב רבים מחבריי,שכניי וכרים שלי . מנחם בן מיותר אם לא סרח עודף . תניחו לקרן לתרום לציבור מכישוריה ,סגנונה האליגנטי , היא רהוטה ומובנת גם לעמך, אפרופו,מאז שינוי מועדי מבט משעה תשע לשמונה לשמונה ,אינני צופה בערוץ ה-הכי לא ממלכתי.חבל לי רק על הכתבים המעולים.
    סגור
  • 4.
    שותף לענת דוידופ
    צופה ערוץ 1 07/2012/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מספיק הכיעור שלה אתם רוצים לסגור את הערוץ?
    סגור
  • 3.
    קרן נויבך היא אשה מבריקה, אבל מגישה מעצבנת.
    ערן בן אלישר 07/2012/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין לי דבר כנגד קרן נויבך, אבל, כל בוקר ב 08:00, אני עוזב את רשת ב' עובר לגל"צ, וחוזר לרשת ב' אחרי שעתיים. קשה להקשיב לקרן נויבך. היא אנטלגנטית, מבריקה, אבל מאוהבת בעצמה ואינה מניחה למרואיניה להשיב כנדרש, במיוחד לאלה שדעתם אינה כדעתה. טוב היה אילו הייתה הנהלת הרדיו נותנת לה לסיים בכבוד את משמרתה, ומביאה לנו מגישה חדשה מבריקה, אבל בעלת דרך ארץ והתנהלות נעימה.
    סגור
  • 2.
    יש! המכשפה נויבך מסולקת (ל"ת)
    הקוסם מארץ עוץ 07/2012/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • יש לך פרצוף תחת (ל"ת)
    הישראלי המכוער 07/2012/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מה פרסום ראשון - שמחפשים מחליף?
    שיננית 07/2012/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד מעט יהיה פרסום ראשון ליד השעה
    סגור