תקשורת ומדיה

אחרי כמעט שנה: ביהמ"ש דחה תביעת המפיק בפועל של '24/7' נגד צלם פפראצי

ברק פכטר ניסה לצלם את איתן אורבך בדרכו לווילת 'הדור הבא', אולם ניתקל באלי אוחנה, והשניים רבו והגישו תלונות הדדיות. התביעה האזרחית נדחתה
בית המשפט דחה תביעה שהגיש מפיק בפועל לשעבר של תכנית הריאליטי של ערוץ 10 \'הדור הבא 24/7\', נגד צלם פפראצי, עמו התקוטט לכאורה לפני כשנה, לתשלום פיצויים על נזקים שנגרמו לאופנועו ולציודו האישי.
כפי שפורסם בחודש אוגוסט שעבר באייס , המשטרה עיכבה לחקירה את צלם הפפראצי ברק פכטר ואת המפיק בפועל של \'הדור הבא 24/7\' אלי אוחנה, לאחר שהשניים הגישו תלונות הדדיות על תקיפה, כאשר פכטר ניסה לצלם את כוכב הריאליטי של ערוץ 10 איתן אורבך כשזה יצא מבית החולים לאחר קבלת טיפול רפואי בעקבות פציעה שהתרחשה במהלך צילומי הריאליטי.
פכטר הוזעק על ידי \'פנאי פלוס\' לצלם את אורבך כשזה יצא מחדר מיון עם יד חבושה. כוכב הריאליטי נכנס למונית עם אחד מאנשי ההפקה, והשניים נסעו לכיוון בית \'24/7\' באזור התעשייה של בת ים, כשאחריהם פכטר על אופנועו. בדרך החל עימות בין פכטר לבין אוחנה שליווה את המונית של אורבך בנסיעה על אופנועו הפרטי.
המשטרה החליטה לסגור את תיק החקירה נגד השניים מחוסר ראיות, אולם אוחנה הגיש תביעה אזרחית לבית משפט לתביעות קטנות בתל אביב. \"לאחר שהוא ניסה לצלם כמה תמונות בצורה מסוכנת, נפגשתי איתו וביקשתי ממנו שיפסיק לצלם\", סיפר אוחנה לשופטת יסכה רוטנברג. \"הוא שאל אותי מי אני והסברתי לו שאני המפיק בפועל של התכנית. באותה נקודה הוא קם מהאופנוע והתחיל ללכת לקראתי כשהוא דוחף אותי... הנתבע התעצבן, תפס את הקסדה שלי, יש כריות בתוך הקסדה שמגינות על הפנים, תלש וזרק\". בהמשך סיפר אוחנה כי פכטר חטף ממנו את צרור המפתחות של האופנוע, וזרק אותם. השניים החליטו להזעיק שוטרים שהגיעו למקום האירוע, ולקחו אותם לחקירה בתחנת המשטרה.
לדברי התובע, בעקבות פרסום כתבה באייס ש\"גררה כל מי תגובות וטוקבקים\", פרסום אותו כינה \"חד צדדי\", הוא זומן כעבור מספר ימים לשיחה עם המנהלת שלו, בו נמסר לו כי עבודתו בהפקה תקוצר בחודש, מ-5 בנובמבר ל-5 באוקטובר, חודש וחצי לאחר המקרה עם פכטר. עוד סיפר התובע על נזק לקסדה, כמו גם לאופנוע ש\"נפל על הצד, והדחיפה הייתה בפעם השנייה כשהוא לקח את המפתחות. האופנוע נפל על צד שמאל, וכל הפלסטיקה שלו, נמחצה, התעקמה\".
פכטר מנגד, טען כי אוחנה ניסה למנוע ממנו לצלם את אורבך, ואף חסם אותו עם האופנוע שלו. \"כשהתקרבתי למונית (כדי לצלם את אורבך, א\"כ), מר אוחנה הגיע לעברי ודחף אותי ואני מציין שידיי תפוסות ואני לא יכול לתפוס (את אוחנה, א\"כ)... ניסיתי לצלם עוד תמונות את איתן אורבך... ואז הוא הגיע שוב לעברי ונתן לי אגרוף לתוך הקסדה\".
השופטת רוטנברג כתבה בפסק הדין כי \"התובע גם לא הציג את החוזה בינו לבין ההפקה אשר ממנו ניתן יהיא להבין מה היו פרטי ההתקשרות ואם אמנם בעקבות אותו אירוע, הופסקה עבודתו של התובע\", והוסיפה כי \"יש לציין כי התובע טוען כי הנתבע גרם לו לשבר בזרת של האצבע אך הוא החליט לא לתבוע פיצוי בגין כך\". בשל כך, \"הגעתי למסקנה כי התובע\", כתבה השופטת רוטנברג בהחלטתה, \"לא הוכיח תביעתו ודין התביעה להידחות\".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    פכטר איש לא אלים (ל"ת)
    אדוה 07/2012/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אלי אוחנה בעייתי מאוד
    אורן 07/2012/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולא מפתיע שהוא מתעסק בשטויות ומסתבך בשטויות.
    סגור
  • 2.
    יש צדק
    שרון 07/2012/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תובע משועמם שחשב שיוכל לתבוע על כלום. מגיע לו
    סגור
  • 1.
    מה אפשר לעשות עם הפפרצי האלה
    אייל 07/2012/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הזמן מתעלקים
    סגור