תקשורת ומדיה

התמנון: שרף יפרשן לערוץ 1 במשחקי הנבחרת במוקדמות אליפות אירופה

במקביל לעיסוקיו בערוץ הספורט וב-103FM, יפרשן שרף גם ב-10 משחקים שיחלו באוגוסט. ומה לגבי רצונו להתמודד גם למשרת יו"ר איגוד הכדורסל?
DELETE (צילום Getty images Israel)
איש הכדורסל צביקה שרף ישמש כפרשן ערוץ 1 במשחקי נבחרת ישראל במוקדמות אליפות אירופה - כך נודע לאייס. שרף יפרשן ב-10 משחקי הנבחרת, כאשר הראשון יהיה במשחק החוץ שיתקיים ב-15 באוגוסט נגד נבחרת מונטנגרו.
בשנה האחרונה הפך שרף לאימפריית תקשורת ספורט, אחרי שחתם ברדיו ללא הפסקה והצטרף לפאנל תכנית הספורט בתחנה, ואחרי שהצטרף ביולי שעבר לערוץ הספורט, כדי להשתתף בין היתר ב\'יציע העיתונות\'. החתימה בערוץ 1 כדי לפרשן בטורניר מוקדמות אליפות אירופה סלובניה 2013, לא תפגע בעבודתו ב-2 גופי התקשורת האחרים - ערוץ הספורט ורדיו ללא הפסקה.
בכל מקרה, בעולם הספורט יש לא מעטים שמבקרים את שרף על רצונו להתמודד לתפקיד יו\"ר איגוד הכדורסל, במקביל לעבודתו בגופי תקשורת המסקרים את התחום. כזכור, לפני 3 חודשים פנה יו\"ר האיגוד אבנר קופל , שיחסיו עם שרף עכורים, מכתב למנכ\"ל הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו דאז, מנשה סמירה, וליו\"ר מועצת הכבלים והלוויין דאז, ניצן חן, שבו תקף את שרף. קופל טען במכתבו כי עיסוק תקשורתי במקביל להתמודדות בבחירות מעלה חשש לקידום עצמי במהלך השידורים.
כעת נראה כי דרכו של שרף לכיסא היו\"ר, הולכת ומתרחקת לאחר שבית הדין העליון של איגוד הכדורסל דחה את עתירתם של שאול איזנברג, אורנה אוסטפלד, גבי גולן ואחרים, וקבע כי סיעת עוז לא תוכל להשתתף בבחירות להנהלת האיגוד. לשרף ולחבריו עדיין נותרה האפשרות לעתור לבית המשפט, ועל פי הערכות הם אכן יעשו זאת.
בערוץ 1 אישרו את הפרטים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה