מדיה

שיאים חדשים בערוץ 1: אורי כהן אהרונוב עזב שידור בזעם - "לא נותנים לי לדבר"

במהלך שיחה על פרשת ניסו שחם בתכנית 'ערב טוב ישראל', זעם הכתב הוותיק של הערוץ על המגישים, עזב את השידור ופלט סדרת קללות. צפו
אלכסנדר כץ |  18
אורי כהן אהרונוב שניות לפי שעזב את השידור, בחמישי בערב (צילום מסך: ערוץ 1) (צילום צילום מסך: ערוץ 1)
עזיבות בשידור הן דבר נדיר יחסית, עזיבה של כתב במהלך השידור - נדיר עוד יותר. הערב (יום ה\') זה קרה באולפן ערוץ 1 במהלך התכנית \'ערב טוב ישראל\'.

כתב המשטרה של ערוץ 1, אורי כהן אהרונוב, הוזמן לדבר על פרשת ניצב ניסו שחם. במהלך השידור, ביקשו המגישים אבי פירסט ומיכל רבינוביץ\', לקטוע אותו לטובת הצגת מרואיין נוסף.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

בהתייחסו למקצועיות של ניצב שחם, התחיל לומר כהן אהרונוב כי \"אנחנו מדברים על אדם שהוא מומחה מספר אחד במדינת ישראל במלחמה בסמים\". פירסט התערב: \"אורי, ברור לך שזה לא כל כך קשור לסיפור\". \"לא, לא\", ענה כהן אהרונוב, \"זה אדם שהיה שם דבר והוא עדיין...\".

בשלב זה הוא נקטע שוב על ידי המרואיינים, שביקשו לעבור למרואיין אלי דווידוביץ\', ואז הגיב בזעם: \"אבל אתם לא נותנים לי לדבר\". רבינוביץ\' ביקשה להרגיעו: \"אנחנו כן ניתן לך\". \"לא\", ענה כהן אהרונוב בכעס, \"אתם לא תיתנו לי, ואני גם לא אדבר פה יותר\", קם, ועזב את השידור, כשברקע שומעים כי הוא צועק קללות למיניהן.

erevtov from Gil lupo on Vimeo.



המגישים התקשו להסתיר את הפתעתם מהמהלך של הכתב הוותיק, והתנצלו בשידור בפני הצופים.
תגובות לכתבה(18):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    אורי צודק 100 אחוז
    איתן 10/06/2013 22:56
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ממש חוצפנים להפריע לכתב מספר 1 בישראל
    סגור
  • 15.
    אין יותר הערכה לכתבים טובים
    יעל 19/09/2012 20:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כולם מחפשים פרובוקציות היום.... ומפספסים את האמת
    סגור
  • 14.
    השכן
    יאיר 30/08/2012 13:14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אורי הוא שכן שלי בבית הכרם הוא לא נחמד ועושה הרבה צרות לשכנים לעצם העניין יש לו קביעות בעבודה הוא למעשה עובד מדינה והם תקועים איתו וזו הדוגמה לצערנו
    סגור
  • 13.
    חשבתי שהוא מהיפה והחנון (ל"ת)
    חגי 29/07/2012 10:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • באיזה תפקיד? היפה או החנון? (ל"ת)
    בן מנחם 29/07/2012 14:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    זה עצוב...
    מן הזקנים אשר בשער.. 28/07/2012 19:14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זה עצוב, פטטי ומעורר רחמים. לא כל איש העובד בתקשורת חייב להופיע לפני המצלמה. אפשר להסתפק בעריכת חומר וידיעות מאחורי הקלעים או בחדר החדשות. קל וחומר אם האדם, כל אדם, נראה ונשמע, לצערנו, עילג ובעל הפרעות בדיבור, ו/או חסר השכלה ראויה. ניהול ראוי היה פוסק בדבר כבר מזמן. פשוט - לשבת עם העובד/ת, ולצפות יחד איתו בהופעות שלו-עצמו, שיבין, שיפנים ושיודיע כי הוא עובר לתפקיד אחר.
    סגור
  • 11.
    כהן-אהרונוב הוא הוכחה חיה שגם אנאלפביתים
    מוסיק ניסנבוים 27/07/2012 21:29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יכולים לעבוד כ"עתונאים" ברשות השידור, במיוחד אם הם צוברים עשרות שנים של ותק בליקוק לקציני משטרה.
    סגור
  • אכ"א הוא מיפגע אסטטי חמור, בנוסף לעילגותו -
    נדב אמון 28/07/2012 21:38
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ומעל לכל טפשותו.
    סגור
  • 10.
    הערוץ הגריאטרי. אולי תכניסו קצת פרצופים חדשים
    אמנון 27/07/2012 14:24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא רוצה לשלום אגרגמי..
    סגור
  • 9.
    הצילו! (ל"ת)
    עובדים ברשות 27/07/2012 14:23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 8.
    הכתב לא נורמלי
    יאנה 27/07/2012 13:47
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אז קטעו אותו.. מה קרה??? איזו אדנות וטירוף בעיניים יש באיש הזה. אני לא בטוחה שהוא עצמו לא מחורפן כמו שחם..
    סגור
  • 7.
    אורי
    דורין אטיאס 27/07/2012 11:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלא ילבש את השלייקעס האלה יותר ואז יתנו לו לדבר...
    סגור
  • 6.
    מה אתם רוצים האיש טפט.הוציאו אותו מהבויידם (ל"ת)
    נמאסתם כבר 27/07/2012 08:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    תקראו דחוף
    נתניהו 27/07/2012 02:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    http://www.the7eye.org.il/DailyColumn/Pages/230712_Yoni_Ben_Menachem_is_Netanyahu_mistake.aspx
    סגור
  • 4.
    מביש שכך עושים לכתב מוערך ומוכשר
    אבי 27/07/2012 01:15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא רק את קרן נויבך משתיקים, אלא מתייחבים בצורה מבישה לאורי כהן אהרונוב, כתב ותיק, מוערך, מנוסה, עתיר קשרים ומקורות מידע בלעדיים. רשות השידור מתמוטטת תחת נתניהו ועושי דברו.
    סגור
  • 3.
    הגיע הזמן לגאול את הסוס הגוסס מיסוריו
    זלי בן מנחם 27/07/2012 00:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לסגור הכל
    סגור
  • 2.
    עצוב שזה מה שקורה שם (ל"ת)
    שרון 27/07/2012 00:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    הכל מתמוטט ברשות ביבי (ל"ת)
    אורי 26/07/2012 23:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור