תקשורת ומדיה

איומים בהשבתת 'מבט'; מפגינים הבעירו צמיגים בכניסה למתחם קול ישראל בת"א

עובדי ערוץ 1 מתנגדים להעברת 'מבט' לערוץ 33 בגלל האולימפיאדה. מיקי חיימוביץ' השתתפה במחאה נגד המהלך להצמדת מגישים אורחים לקרן נויבך
(צילום ארכיון: הבערת הצמיגים בכניסה למתחם קול ישראל בקרייה, באדיבות הדס ריבק) (צילום באדיבות הדס ריבק)
ממשיך לסעור ברשות השידור: כ-20 מפגינים הגיעו גם הבוקר (יום א\') לכניסה למתחם רשות השידור בקריה בתל אביב, כדי למחות על המהלך \"להנחית\" מגישים אורחים לצידה של קרן נויבך. הבוקר הגישה את התכנית ענת דוידוב לצידו של שגריר ישראל במצרים לשעבר, יצחק לבנון.
הפעם החליטו כמה מן המפגינים גם להצית צמיגים כחלק ממפגן המחאה, בנוסף לקריאות של המוחים להפסיק עם המהלכים האחרונים של רשות השידור. בין המגיעים הבוקר לתמוך במחאה - מגישת החדשות לשעבר של ערוץ 10, מיקי חיימוביץ\'.
בתוך כך, ועד עובדי ההפקה של ערוץ 1 ואגודת העיתונאים בירושלים, מאיימים להשבית את שידורה של \'מבט\', בעקבות ההחלטה של ערוץ 1 לשדר השבוע מספר פעמים את המהדורה בערוץ 33, בשל אילוצי שידור הנובעים משידורם של המשחקים האולימפיים.
\"ההחלטה לשדר את מבט לחדשות בערוץ זניח נטול רייטינג - החלטה הזויה\", כתב יו\"ר ועדת עובדי ההפקה, יהודה כהן, במכתב למנכ\"ל רשות השידור יוני בן-מנחם, שמוחה על ההחלטה לשדר את \'מבט\' ב\"ערוץ נטול רייטינג לחלוטין\".
\"כידוע לך\", כתב כהן, \"עובדי ערוץ 1 אינם עובדי ערוץ 33\". הוועד מציין כי גם בעבר מחו עובדי ערוץ 1 על צעדים חד צדדים שנוקטת הנהלת רשות השידור בהפעלת ערוץ 1 בניגוד להסכמי עבודה קיימים. \"הפגיעה ב\'מבט\', שבאה לידי ביטוי בחודשים האחרונים - הזזת שעת שידור, החלפת מגישים והחלטה על העברת שידורים לערוץ זניח ללא אחוזי צפייה, מהווה מכה אנושה למהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 1. אם החלטה זו לא תשונה לאלתר - אנו שומרים לעצמנו את הזכות לנקוט בצעדים ארגוניים לרבות שלא לשדר את \'מבט\' בהסתמך על סכסוך עבודה שיש לנו בעניין\".
מרשות השידור נמסר: \"לוח השידורים של תקופת האולימפיאדה אושר על ידי ועדת התוכן של מליאת רשות השידור. מצער שישנו קומץ קטן של עובדים שמנסה לפגוע בהישגים הנאים וברייטינג הגבוה של ערוץ 1\".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    איזה משועממים המפגינים האלה
    דרור 07/2012/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז שלוש פעמים השבוע לא יהיה מבט, מה קרה ? ולכל שאר המשועממים, כמו הדס ריבק, דורון צברי, ירון טן ברינק ואחרים, כנראה ממש משעמם לכם, וחשוב שתבינו שיש עוד כמה אנשים עם סיפורים קצת יותר קשים ומשמעותיים משל נויבך, בהם אתם לא ממש מתעסקים, ראו ערך איתי לנדסברג....
    סגור
  • אלה מפגינים מטעם הסמול כמו טוקבקיסטים בתשלום (ל"ת)
    טעית 07/2012/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    שטויות, גם ככה מבט הפכה לזניחה וחסרת משמעות
    יהודה 07/2012/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רייטינג ברצפה. מהדורה צימחונית ומשמעממ, בלי ברק בעיניים
    סגור
  • 2.
    מבט פוגע ברייטינג של ערוץ 1? (ל"ת)
    שאלה להנהלה 07/2012/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אורן ודליה משרתים את זליג בגלוי וללא בושה!!!! (ל"ת)
    עובד חדשות 07/2012/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור