תקשורת ומדיה

מסתמן: מפגן כוח של העיתונאים בערוץ 1 - ישביתו כבר מחר את מהדורת 'מבט'

ועד עיתונות והפקה טרם קיבל תגובת מנכ"ל הרשות שיטוס הערב ללונדון. במצב זה, העיתונאים לא יאפשרו שידור 'מבט' בהגשת אמיר איבגי, בערוץ 33
עיתונאי הטלוויזיה נערכים להשבתת מהדורת \'מבט\' כבר מחר (יום ב\') - כך נודע לאייס. המהדורה בהגשת אמיר איבגי, צפויה הייתה להיות משודרת בערוץ 33, מקור המחלוקת ברשות השידור.
כזכור, ועד עיתונות והפקה בטלוויזיה העביר ביום חמישי האחרון מכתב למנכ\"ל רשות השידור יוני בן-מנחם, בו נכתב כי \"ההחלטה לשדר את מבט לחדשות בערוץ זניח נטול רייטינג - הזויה\". יו\"ר הוועד יהודה כהן מחה על ההחלטה לשדר את \'מבט\' ב\"ערוץ נטול רייטינג לחלוטין\", החלטה שברשות טוענים כי התקבלה בשל אילוצי שידור הנובעים משידורי המשחקים האולימפיים. במכתב איים הוועד כי ישבית את המהדורה , וכעת נראה כי צעד זה יוצא אל הפועל.
בכל מקרה, מאז יום חמישי ועד היום אחר הצהריים, לא זכו בוועד לתגובה מצד הנהלת הרשות. כמו כן, הערב צפוי לטוס ללונדון מנכ\"ל הרשות, כך שהתערבותו האישית בסוגיה מוטלת בספק. \"אם המנכ\"ל לא ייתן פיתרון, לא תשודר מחר \'מבט\'\", אמר גורם בערוץ 1.
בוועד עיתונות והפקה בטלוויזיה, אישרו את הפרטים. מרשות השידור שלחו את התגובה עמה כבר הגיבו בימים האחרונים מספר פעמים: \"לוח השידורים של תקופת האולימפיאדה אושר על ידי ועדת התוכן של מליאת רשות השידור. מצער שישנו קומץ קטן של עובדים שמנסה לפגוע בהישגים הנאים וברייטינג הגבוה של ערוץ 1\".
תגובות לכתבה(14):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    מזיז לנו את הביצה שאתם שובתים (ל"ת)
    הכל מתפרק 07/2012/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    איפה הוועד המנהל למה מאשרים למנכ"ל נסיעה ?
    דנה 07/2012/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש אנשים שלונדון כן מחכה להם. חברי ועד המנהל מה קורה לכם איך אתם מאשרים את זה? תכף נשמע שגם הדוברת הזויה לינדה בר הצטרפה אליו..לדברר את הצלחות הרייטינג וחסות . אמיר תעורר ותעשה סוף לפרסה לפני שתמצא את עצמך בכלא .
    סגור
  • 11.
    לדוברות:אכן מצער שהנהלה ודוברות פוגע בפרי עמל
    הנהלה VS השדור הצבור 07/2012/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    של עובדים מסורים זה שנים ,בעובדים וברשות השידור הציבורית.
    סגור
  • 10.
    את מי מבט מעניין?
    ערן 07/2012/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא רואים מבט לא בערוץ 1 ולא בערוץ 33. תנו לנו אולימפיאדה, ושהעיתונאים ישביתו את מבט, למי אכפת בכלל. עד שיש רייטינג לערוץ 1 כמה עיתונאים קטנים רוצים להרוס את זה, דבילים
    סגור
  • 9.
    מי בכלל רואה מבט? (ל"ת)
    ג'פטו 07/2012/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    מסכים לתגובה 7 אברוצקי זה קוריוז. באמת קרטון
    עופר 07/2012/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרשות בקריסה ומה שמעניין את אברוצקי זה להתראיין לערב חדש. האיש הזה הוא בדיחה תפלה שללולא היה מדובר בנו העיתונאים היינו מתגלגלים מצחוק. הוא מדקלם בשפתו הנמלצת את מה שמפליץ בר מוחא. הוא מוכן להריח גם את הסירחון בתנאי שיתנו לו להתגאות בתואר יושב ראש אגודת העיתונאים.האברוצקי הוא אולי יושב ראש אבל כדאי מאד שתבדקו כמה עיתונאים משלמי מיסים יש בגודה של תל אביב וכמה ברחו לאיגוד החדש. הרי כל בר דעת יודע שאברוצקי מתקשה להגן על עצמו,האז איך הוא יגן על אחרים? אתם יכולים לתאר לעצמכם סיטואציה שאתם באים לאברוצקי ומבקשים ממנו הגנה? זאת הרי בדיחה? מה הוא יכול לעשות? מה הוא יודע לעשות? מה הוא מסוגל לעשות? תחשבו על זה טוב טוב כשאתם משלמים מיסי חבר לאגודה של תל אביב. זה כסף אבוד. ביום פקודה כשתזדקקו להגנה תגיעו ל....אברוצקי. אתם באמת רוצים שהבדיחה הזאת תייצג אתכם?
    סגור
  • 7.
    אתם נאבקים עם אברוצקי: בדיחה כנסו ותקראו הכל.
    ליז וטיז 07/2012/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו. איך מתפקד היושב ראש החדש של אגודת העיתונאים רותם אברוצקי? הקרטון הזה רץ להצטלם לערב חדש. הוא לא עומד בפיתוי של מצלמה, אבל חוץ מהאמירות הנבובות שלו הוא גם עושה משהו? עוד מעט הרפורמה. אני במקום אברוצקי הייתי מאד מודאגת. הוא לא עושה הרבה וגוזר משכורת די יפה. למה? כדי להיות השנסו פנשו של ברמוחא? מה הוא עשה למענינו מאז שהוא נבחר? מה אתם מצפים שיעשה? האמת כלום. אם הוא היה מסוגל הוא היה משפר את מצבו אבל האמת היא שאיש לא מתייחס אליו ברצינות. הוא פגש כמה חברי וועד מנהל והציע להם להיפגש איתו. אבל אף אחד מחברי הוועד המנהל לא נענה להצעה המרתקת ולא נפגש עם האדון אברוצקי. גם חברי הוועד המנהל יודעים שהאגודה של תל אביב היא פיל לבן. הם קיבלו מחברי האירגון החדש הסברים מי זה אברוצקי ומה הוא מסוגל לעשות. תאמינו לנו לא הרבה. אנחנו יכולים לאחל לכם שלא תזכו להגנתו של אברוצקי. קרטון לא יכול להגן עליכם. האברוצקי הוא בובת קרטון. נקודה
    סגור
  • 6.
    שנאת חינם? נסיעת חינם
    עובד הרשות 07/2012/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לעזאזל נוסע הוד מנכלותו ללונדון?הרי עוזרו "הבכיר" כמובן הבכיר, כבר נמצא שם "לפקח מקרוב על עבודת השידורים.אז לשם מה נוסע המנכל? ומי יודע לאן נסע מנהל קול ישראל לחופשה בדיוק עכשיו? האם גם עקבותיו יתגלו בלונדון?לא לחינם הלך הזרזיר אצל העורב
    סגור
  • לאחר תחקיר גלובס על הצמד מבין למה זכרוני
    זליג ופליג 07/2012/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתראיין קבוע בתוכנית של בן מנחם, עכשיו הכל מובן
    סגור
  • 5.
    כל הכבוד לוועד! סוף סוף עושים למען המסך!
    רענן 07/2012/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אסור לוותר! חייבים למנוע את השידור הזה, לא היה דבר כזה! מי אמר רק קרן נוייבך??
    סגור
  • 4.
    הנהלה שלא מדברת עם העובדים היא הנהלה רעה (ל"ת)
    בית הדין לעבודה 07/2012/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    מה זה ענינו של ועד? תגנו על עובדים
    ש.שלום 07/2012/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה לא ענינכם, לא אתם מנהלים את רשות השידור. בכלל, לא מוצא חן משהו משביתים, איזו מן תרבות זו?
    סגור
  • 2.
    למה מנכ"ל רשות השידור צריך לטוס ללונדון?
    הצופה 07/2012/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על חשבון משלם המסים...
    סגור
  • 1.
    מי רואה את זה בכלל? (ל"ת)
    שירלי 07/2012/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור