תקשורת ומדיה

העיצומים בקול ישראל יוקפאו לשבועיים; מיקי מירו ייפגש עם עיתונאי מערכת ת"א

עובדי ת"א מתנגדים למעבר ללוד ולהתערבות בתוכן. לאחר ישיבת חירום סוערת, הוחלט להגיד כן למו"מ. מירו: "תמיד בעד הידברות, כך יוצרים אמון"
בניין רשות השידור בקרייה בתל אביב (צילום: אלכסנדר כץ) (צילום אלכסנדר כץ)
עם או בלי קשר למכתב האיום של מנהל קול ישראל מיקי מירו , עיתונאי הרדיו בתל אביב החליטו לפני שעה קלה (יום ב\') להקפיא את העיצומים לשבועיים הקרובים - כך נודע לאייס. כבר בשבוע הבא צפוי מירו להיפגש עם עיתונאי המערכת בתל אביב ולדון איתם בטענות על ההתערבות הפוליטית לכאורה בתכני הרדיו.
החל ממחר יועברו שידורי רשת ב\' מתל אביב כסדרם, בניגוד למה שקרה בשבוע האחרון, כשתכניות שובשו ולא שודרו, והעיתונאים השביתו את העבודה למשך שעות היום. מאבק העיתונאים בתל אביב נסוב סביב סוגיית העברת רשות השידור בקריה לעיר לוד, וההתערבות לכאורה בתכני התכניות, בין היתר ב\'סדר יום\' בהגשת קרן נויבך.
בישיבת חירום סוערת שקיימו היום עובדי הרדיו בתל אביב, הועלו טענות קשות נגד ההנהלה, ומצד שני, חוסר הסכמה בין העיתונאים לגבי המשך המאבק. בעוד ו-ועד עיתונאי הרדיו ביקש לא להציב אולטימטום עם ימים קצובים להתדיינות מול מירו ולאחר מכן מול מנכ\"ל רשות השידור יוני בן-מנחם, מספר עובדים קראו להקציב מספר ימים מדויק, שלאחריו \"יפוצצו את העסק\". אחד העובדים אף ציין כי אין תכלית בהתדיינות מול מירו ובן-מנחם, כי \"יש שר ממונה על רשות השידור והוא האחראי\".
במקביל, למרות האינטריגות בין ועדי העובדים השונים, הולך ומסתמן כי ועד טכנאי הרדיו יצטרף גם הוא למהלך אותו מניעים בשבועות האחרונים העיתונאים. הוועד יחליט על דרכו לאחר פגישה שתתקיים מחר עם ההסתדרות, להם הוועד מסונף. כמו כן, ועד עיתונאי הרדיו בירושלים, שעד כה לא פגע בשידורים, החליט לתמוך במאבק של הקולגות מתל אביב, גם בקרב אגודות העיתונאים - זו שבירושלים וזו שבתל אביב - הוחלט על תמיכה במאבק נגד המעבר ללוד, כאשר את המאבק הזה תלווה האגודה התל אביבית משום שמרבית העיתונאים במערכת בקריה מסונפים אליה.
מנהל קול ישראל מיקי מירו מסר לאייס כי \"אני תמיד בעד הידברות, ורק כך יוצרים יחסי אמון בין ההנהלה לעובדים ובין העובדים לבין עצמם\".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חוזה מוקשים
    חוזה פליציאנו 08/2012/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סיפור שהיה, בלי שמות:- היה פעם מנהל מדיום בשידור הציבורי, שכדי להיפטר מעובד מסוים, שהיה עצמאי ואיכותי מדי - החתים אותו על חוזה "אטרקטיבי" לשנתיים, ובסיומן העיף אותו החוצה, הרבה הרבה שנים לפני גיל הפרישה. רק רמז לתמימים.
    סגור
  • 2.
    מוכרת את העובדים (ל"ת)
    בושה של הנהלה 08/2012/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    קרקובסקי די למהליכים נגד מירו ובן מנחם
    תרצה 08/2012/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קרקובסקי די למהליכים נגד יוני בן מנחם ומיקי מרו. שכחת מי החזיר אותך לרדיו? אז מה עם שקד נתן לך חוזה אישי בהוראת השמאל זה לא אומר שאתה צריך כל היום לכלך. מי שחתם על הסכמים האלו זה שקד. התערבות השמאל בשידור היתה טובה ? אהה כן שכחנו קבלת חוזה אישי אז זה היה בסדר. העיקר מדברים על אידאולוגיה .
    סגור