מדיה

הקיצוצים ב'ידיעות': מקיים השבוע שימועים, האם מערכת ירושלים תבוטל?

ב'ידיעות' מתחילים בהתייעלות והייאוש הולך וגובר. בין המוזמנים לשימוע: הכתבות יסמין לוי, שרית סרדס-טרוטינו ואושרת לויט נגר, והצלם ערן כהן
אלכסנדר כץ |  23
הקיצוצים בעיתון \'ידיעות אחרונות\' יוצאים אל הפועל. לאייס נודע כי השבוע יתקיימו כבר מספר שימועים לעובדים בעיתון, במסגרת גל הפיטורים שעובר על קבוצת \'ידיעות אחרונות\'.

בין המוזמנים לשימועים, שחלקם כבר התקיימו, ניתן למנות את יסמין לוי מ\'7 ימים\' שעובדת ב\'ידיעות\' כ-7 שנים; כתבת המזון הוותיקה של העיתון שרית סרדס-טרוטינו שעובדת בקבוצה יותר מ-20 שנה; אושרת לויט נגר, כתבת העיתון בצפון ב-4 השנים האחרונות, שהגיעה אליו מ\'מעריב\'; וצלם העיתון בעמקים ב-6 השנים האחרונות ערן כהן. לוי, סרדס-טרוטינו, לויט נגר וכהן סירבו להגיב.

גורם בעיתון, סיפר על ייאוש הולך וגובר: \"אתה לא יודע מה יילד יום. כל יום יכולים לזמן אותך לשימוע ולפטר. המצב כזה, כמו בכל השוק, וזה עוד פחות מעודד\".

בנוסף, גורמים בידיעות מספרים כי בהנהלת העיתון בוחנים לבטל את מערכת ירושלים, הנמצאת במתחם שבבעלות העיתון. אין מדובר בביטול הפונקציה של מערכת בבירה, אלא בביטול המתחם ומכירתו בכדי לחסוך בעלויות תפעול, במהלך שעשוי להניב הכנסה נוספת לעיתון. מאידך, גורם בכיר ב\'ידיעות\' טוען כי בשלב זה אין כוונה למכור את המתחם.

מ\'ידיעות אחרונות\' טרם התקבלה תגובה.
תגובות לכתבה(23):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    איפה כל לוחמי הצדק שלחמו עבור סרנה (ל"ת)
    רננה 08/08/2012 16:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • פה לוחמים רק בשביל סמולנים מוכחים, חביבתי (ל"ת)
    ק. נויבך 12/08/2012 10:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • עוד ימני ערס בעל בסטה? (ל"ת)
    רמי 12/08/2012 12:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    תזכירו לי, לפיד שאל "איפה הכסף"...??? (ל"ת)
    אנונימי 08/08/2012 13:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    פיטורים בידיעות
    אדי 08/08/2012 11:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העורך הראשי והנהלת העיתון נכשלו לגמרי ביצירת עיתון הוגן וראוי. ידיעות ממשיך בקו הצהוב, הרדוד והנגוע שלו. את מחיר הביזיון הניהולי משלמים ועוד ישלמו אנשי מקצוע טובים.
    סגור
  • 13.
    למה לא מפטרים את ספקטור, שקד, ארצי ושות'
    הגיגנים משעממים 08/08/2012 10:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הטורים שלהם משעממים ברמות על. המרירות של רענן שקד הפכה להיות רעילה, אפילו לפסיכולוג סבלני במיוחד כבר אין כוח לשמוע על תסבוכיה של דנה ספקטור המטורללת, הטור של ארצי ופלס - לא קריא. נירה רוסו המושחתת וכל ההמלצות היח"צ שלה שזועקות מטובות הנאה - לא אמינות. רק דניאלה ואהרוני מעניינים.
    סגור
  • בואו נתחיל עם הלפיד, קשקשן במאתים אף שח לחודש (ל"ת)
    בני 12/08/2012 10:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    שיפטרו את יאיר לפיד
    לולו 08/08/2012 03:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המשכורת שלו שווה למשכורתם של עשרה כתבים לפחות
    סגור
  • 11.
    כ"כ נהנה לקרוא את כתבות האוכל בשנים האחרונות (ל"ת)
    אנונימי 07/08/2012 23:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    למה לא מצמצמים בעמודים שלמים של שיתופי הגיגים
    כלכליסט הגיוני 07/08/2012 23:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם צמצומים, אז למה לא מצמצמים בעמודים שלמים של שיתופי הגיגים מיותרים וסיפורי מחשבות, שיתופי רגשות ועוד ועוד. מיותר לחלוטין!
    סגור
  • טען עוד
  • 9.
    מדינת תל אביב שוכחת את הצפון
    צפונית 07/08/2012 23:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יופי. עכשיו גם בידיעות אחרונות יעלם הצפון , לא יהיה מי שיסקר את מה שקורה שם והוא יפסיק להיות קיים. כמה נוח. הפיטורים של אושרת נגר לויט - איום ונורא לגליל !!
    סגור
  • 8.
    צריך לחשוב פעמיים..
    קורא מתמיד 07/08/2012 21:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני כל-כך נהנה לקרוא את כתבות האוכל בשנים האחרונות. לא ממש זוכר איך היה לפני.. מצער מאוד.
    סגור
  • 7.
    מסכים לגמרי עם 4!!!
    אנונימי 07/08/2012 18:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם לא נציגי ציבור שנבחרו, הם לא מנכ"לים בכירים שנמצאים תמיד בכותרות - למה לציין את שמם ולפגוע בהם עוד יותר??? כשמפטרים עורכי דין, זה לא מופיע באתר הלשכה...
    סגור
  • 6.
    אני בשוק שמפטרים את כתבת האוכל של העיתון
    י.ג 07/08/2012 18:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עשתה עבודה מדהימה במשך שנים. כקורא, אני פשוט לא מבין את השיקולים של הבוסים שלה.
    סגור
  • 5.
    שרית כתבת מצויינת!
    חבל 07/08/2012 17:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שנים שהיא עושה את עבודתה ביושר ובחריצות ומצליחה להגיע לכל מקום בארץ. פשוט חבל
    סגור
  • 4.
    למה צריך לפרסם שמות של מפוטרים???????
    מעריבניק כואב 07/08/2012 17:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מספיק שהעיתונאים שחלקם מפרנסים משפחות וצריכים לשלם משכנתא, נזרקו מהעבודה ומתמודדים עכשיו עם אובדן הפרנסה ואתם (לא רק אייס) עוד מסובבים את הסכין בגב שלהם ומפרסמים את שמותיהם?? זה עלול לפגוע בסיכוייהם למצוא עבודה חדשה! הם לא עשו שום דבר רע! למה זה מגיע להם? למרות שיש מערכות אטומות שלא סופרות אף אחד ומפרסמות את השמות מיוזמתן, אתם, עיתונאי הברנז'ה צריכים לגלות אחריות ואמפטיה. איך אתם תרגישו אם יום אחד יפטרו אתכם מהעבודה ופתאום תראו את שמכם מתנוסס בכלי התקשורת בהקשר כזה שלילי בלי שעשתים שום דבר רע?? קצת סולידריות לא תזיק לכולנו
    סגור
  • תגובה ראוייה
    אבנר 10/08/2012 15:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשמפטרים אחרים זה משבר, כשמפטרים אותך זו קטסטרופה. קצת ייותר קוליגיאליות למטיפים בשער.
    סגור
  • תגובה נכונה וחשובה! מצפה מכם לא לפרסם בעתיד (ל"ת)
    ארז 07/08/2012 21:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    שיקולים פוליטיים ולא עיניינים
    מאוכזב 07/08/2012 17:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו תמיד בידיעות אחרונות ממהרים לקצץ ממה שחשוב באמת ומעדיפים להשאיר את כל השמנת במקומה היציב. זהו?? הצפון כבר לא מעניין אף אחד?? אזור שלם מועד לחיכוחים ולהתלקחויות כבר לא חשוב???
    סגור
  • יש למישהו משהו נגד נשים בעיתונות?? (ל"ת)
    !! 07/08/2012 18:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    רק המרכז חשוב לידיעות. לא הפריפריה (ל"ת)
    יעל 07/08/2012 17:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    פטורי אשרת נגר לויט - אבדה לידיעות אחרונות
    צפונית 07/08/2012 17:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נגר לויט כתבת הצפון סיקרה את האזור במקצועיות. חבל לאבד נכס כמוה
    סגור
  • אשרת נגר לויט
    מי 08/08/2012 20:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברור שיש פה אך ורק שיקולים פוליטיים ולא מהמקום הכלכלי,הרי אם היו באמת חושבים מהמקום הכלכלי,יאיר ,דנה,שלמה,אהרוני,ושות' כבר מזמן היו מוזמנים לשימוע.
    סגור