מדיה

לידיעת המאזין סער שיינפיין: הפסיכיאטר אילן רבינוביץ' יגיש תכנית ברדיו תל אביב

חצי שנה אחרי פרשת "הכדורים", יגיש ד"ר רבינוביץ' תכנית שבועית בה יארח אישים מוכרים, ינתח אירועים מההיבט הפסיכולוגי וישוחח עם מאזינים
אלכסנדר כץ |  26
אני ממליץ לך על האדום. ד"ר אילן רבינוביץ (צילום יח"צ)
הפסיכיאטר אילן רבינוביץ\' מצטרף לרדיו תל אביב 102FM ויגיש בה תכנית שבועית - כך נודע לאייס. התכנית \'ציפור הנפש - על הספה עם הפסיכיאטר אילן רבינוביץ\' תשודר מדי מוצ\"ש בין 22:00 לחצות, ותחל כבר ביום שבת הקרוב.

בתכנית יארח ד\"ר רבינוביץ\' אישים מוכרים לשיחת נפש. הוא ינתח אירועים אקטואליים מההיבט הפסיכולוגי, ויקיים שיחות עם מאזינים.

ד\"ר רבינוביץ הוא אחד הפסיכיאטריים המוכרים בארץ, והגיש בעבר תכנית דומה עם חנוך דאום בגל\"צ. הוא גם יצר סרטים דוקומנטריים, ומחזיר במרכז טיפולי מהגדולים בארץ.

שמו של רבינוביץ\' נקשר בעיקר לפרשת הכדורים הפסיכיאטריים שניתנו למתמודדים בעונה השנייה של \'כוכב נולד, בהם סער שיינפיין, ארז דה דרזנר, ובנצי שני, במהלך שגרם להפקה לשלוט לכאורה בהתפתחויות בעלילת \'האח הגדול\'. את הסיפור \"פוצץ\" שיינפיין בראיון לרז שכניק ב\'ידיעות\' לפני כחצי שנה, בעקבותיו הוגשו תביעות הדדיות בין מפיקת \'האח\' \'קופרמן הפקות\' לבין שיינפיין. בין היתר נטען כי הפרשה פוצצה ב\'ידיעות\' בשל מערכת היחסים המורכזת בין העיתון לבין זכיינית ערוץ 2 \'קשת\'.

סמנכ\"ל רדיו תל אביב, לירן אלטמן כדורי, מסר לאייס כי \"התחנה שמחה להעניק למאזיניו פגישה אישית שבועית עם ד\"ר רבינוביץ ולאפשר להם להיחשף גם לפגישות אישיות מרתקות עם כמה מהדמויות המרכזיות בישראל\".
תגובות לכתבה(26):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 23.
    ד"ר רבינוביץ - רודף פרסום
    מיכל 23/02/2014 19:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בושה למקצוע הפסיכיאטריה. רודף פרסום, מתנהג בצורה בלתי מקצועית לחלוטין! אדם מסוכן!
    סגור
  • 22.
    סוף סוף הוא חוזר! התגעגענו...!
    שמוליק 17/08/2012 08:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאללה ד"ר רבינוביץ' שיהיה בהצלחה! הרבה זמן "התייבשנו" בלי תכנית שלך ברדיו, וסוף סוף אתה חוזר.
    סגור
  • 21.
    כל הכבוד לרדיו תל אביב- בחירה מעולה! (ל"ת)
    גיא 16/08/2012 22:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    מחכה לעוד עצות טובות ומרגיעות
    נופר .ג. 16/08/2012 22:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו שהיה נותן בגלי צהל.
    סגור
  • 19.
    חיכינו חיכינו
    כרמלה 16/08/2012 22:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשעה טובה הדוקטור חוזר. אני וחברותיי מאזינות קבועות מימי חמישי, מחכות כבר בקוצר רוח.
    סגור
  • 18.
    אוהב להאזין לד"ר אילן רבינוביץ
    שלמה 14/08/2012 16:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמיד אהבתי להאזין לד"ר אילן רבינוביץ, רופא חכם ומוכשר מאין כמותו היודע לשאול את השאלות הנכונות והמעניינות אני אאזין לו בקשב רב.
    סגור
  • 17.
    שיהיה בהצלחה
    מרינה 14/08/2012 12:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחת התוכניות הטובות שיש
    סגור
  • 16.
    סוף סוף, פעלו בשכל
    גבריאל, חיפה 14/08/2012 12:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רופא ובנאדם משכמו ומעלה.שמח לשמוע שהתוכנית תעלה.
    סגור
  • 15.
    שמח לשמוע שד"ר רבינוביץ חוזר לשדר .
    עמית 14/08/2012 11:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כרופא ,אהבתי להקשיב לתכניתו בגלצ.הוא הצליח להסיר את התוית הרעה שהיה למקצוע הפסיכיאטריה ולטיפול פסיכיאטרי ,ולהראות שיש הרבה אנשים הנזקקים לטיפול נפשי תרופתי ואחר. שמח לשמוע שהוא חוזר לשדר ולעסוק במה שהוא יודע היטב מקצוע הפסיכיאטריה .
    סגור
  • 14.
    אחלה תכנית
    cat5 14/08/2012 10:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רבינוביץ מראיין לא רע
    סגור
  • טען עוד
  • 13.
    אהבתי מאוד את תוכניתו בגל"צ
    יבגני 14/08/2012 10:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רכש מצוין של רדיו תל אביב
    סגור
  • 12.
    איזה כיף סופסוף יהיה למי להקשיב בדרך לבילוי
    ימית 14/08/2012 08:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה כיף שהתוכנית חוזרת כמו שהיתה שנים בגלי צה״ל אהבתי בזמנו מאוד להאזין לה וכשירדה התקשרתי לגלי צהל לשאול למה יש מוזיקה מעצבנת במקום תוכניתי האהובה ואמרו שהיא בפגרה ושתחזור ואז התפוצצה פרשת הקשקושים של סער שיינפיין שרצה שכולם יזכרו מיהו כי אף אחד לא זכר אפילו שהוא זכה במקום שני בפח הגדול ואז גלי צהל לא החזירו את תוכניתי האהובה שאני יודעת שהיו לה מאזינים רבים כי היא פשוט היתה מרתקת וסוחפת ומעניינת ומלמדת מפי רופא אמיתי ולא שרלטנים כדוגמת אלון גל שלא למדו יום בחייהם ומציעים עצות מהשרוול בחוסר אחריות. וחוץ מזה אהבתי להאזין לשיחה עם מפורסם שפתאום ראינו עליו למשל ירדנה ארזי היבטים בחייו שלא הכרנו. מספיק עם כל הקנאים הרעים פה שלא מפרגנים
    סגור
  • 11.
    מתה על התוכניות של דוקטור אילן רבינוביץ
    ענבל 14/08/2012 01:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל בגלל המחוברים של חנוך דאום הורידו את התוכנית בגלי צהל ששנים האזנתי לה בימי חמישי תוך כדאי בישול לשבת או באוטו בדרך לבילוי . היא היתה מעניינת , מרתקת ומרגשת. אהבתי להאזין לסלבים מנקודת מבט אחרת שטרם נשמעה בראיונות עימם בעיתונות השבלוניים כאשר באים ליחצן משהו ותמיד כל הראיונות נשמעים אותו דבר אצל אילן תמיד היו היבטים אחרים. הוא רופא מזן אחר ומיוחד שיודע ומשכיל ומכיר תחומים רבים ומגוונים ולא אפרורי כמו הרבה רופאים משעממים ומרובעים. בהצלחה דוקטור אילן רבינוביץ. היו מי שהכפישו אותך מצרות עין וקנאה וחוסר פרגון
    סגור
  • 10.
    איזה יופי
    מורן נעם 13/08/2012 22:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בזכות דר רבינוביץ אני יכול לצאת לרחוב! הוא כל כך עזר לי, ואין ספק שהוא יעזור לרבים ברדיו!!
    סגור
  • 9.
    תגידו מה שתגידו, לירן אלטמן הוא הכי חתיך בארץ (ל"ת)
    ניצבדנינו 13/08/2012 15:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    לירן! לא מתאים לך!
    ערן 12/08/2012 21:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה אחד האנשים המוכשרים והמתוקים בתעשייה, אל תיתן יד לדבר הזה, אתה טוב מזה ואתה טוב מהודעות מטופשות לעיתונות כאלה... התכנית עדיין לא עלתה, יש לך זמן להתחרט ולשנות!
    סגור
  • 7.
    רדיו איום ונורא. מוזיקה משעממת!
    עופר 12/08/2012 16:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ועכשיו פטפטת בלי הפסקה...
    סגור
  • 6.
    אז עכשיו רדיו ת"א הופך להיות 103FM? נו באמת!
    עידו 12/08/2012 16:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי שכשלו להיות רדיו מוזיקה הם הופכים להיות TALK RADIO? מחריד!
    סגור
  • 5.
    בושה וחרפה
    לוחם צדק 12/08/2012 15:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאן נעלמת רדיו ת"א הישן והטוב? מכיר את לירן אלטמן שגם הפך למנהל התכניות-הוא יודע יותר טוב מזה...חבל חבל חבל. נראה כאילו זה נעשה לשם הבאזזז (השלילי) בלבד.
    סגור
  • 4.
    חחחחחח (ל"ת)
    לי 12/08/2012 15:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אני חושבת שזו בחירה טובה (ל"ת)
    שירלי 12/08/2012 15:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    בושה
    שלומי 12/08/2012 14:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בתור מטופל שלו לשעבר (הספיקו לי 2 פגישות כדי להבין במי מדובר) , אני יכול רק לרחם ולהתבייש על שרדיו ת"א בחרו מהאיש המבחיל הזה . אוי לאותם אנשים שיקבלו עצה מאדם שזקוק בעצמו יותר מכל אחד אחר, למטפל צמוד שיטפל בבעיית האישיות הקשה ממנה הוא סובל.
    סגור
  • אוי כמה שאתה צודק!
    אני 03/09/2012 01:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בתור מטופלת לשעבר,אין לי מה להוסיף על המילים שלך! (דרך אגב לי הספיק פגישה אחת איתו והגעתי לבית חולים)
    סגור
  • 1.
    רק שאני
    kfir 12/08/2012 14:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מבין למה נותנים לו? אחרי כל הבלאגן שעשה, אחרי שהוא הפך מזמן לאדם שרלטן ואיש "מקצוע" רעוע ולא אמין הוא יגיש תוכנית ברדיו תל אביב? מה, אין להם שכל ב102 FM? זה נראה כמו מתנה בשבילו ותעודת עניות לרדיו ת"א. פיכסה.
    סגור
  • למס' 1
    פסיכו 13/08/2012 07:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה לא ברור? איך נותנים לו לעשות תוכנית? כי הוא מוכן לעשות בחינם!!!! נכון נישליס.
    סגור
  • לא נראה
    kfir 13/08/2012 10:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לי שהוא יעשה את בחינם אבל זאת לא הנקודה. העניין הוא ש"פסיכיאטר" הזה מתיימר להיות משהו שהוא לא. שרלטן ושקרן ותחמן ומניפולטור ועצם זה שהוא אמור לקבל תוכגית (וממש לא אכפת לי אם זה בחינם או לא, זה שולי) מרגיזה אותי ומורידה את רדיו תל אביב לרמת ביבים. צריך לנדות אותו להחרים אותו ובטח לא למחוא לו כפיים ולתת לו מתנה שכזאת. בעצם מתנה אולי לא המילה הנכונה בהקשר של רדיו תל אביב. זה יהיה סיוט למאזינים. חבל עליהם.
    סגור