תקשורת ומדיה

לאחר התלבטויות: ערוץ 1 ממשיך לשנה שלישית בחוזה עם ההתאחדות לכדורגל

ימשיך לשדר את המשחק המרכזי תמורת כ-15 מיליון ש' לעונה, במסגרת חוזה ל-3 שנים. גם את מחזור הפתיחה ישדר יורם ארבל במקומו של עמית הורסקי
לאחר לבטים רבים, החליטו ברשות השידור לעמוד בחוזה לשידור המשחק המרכזי של ליגת העל זה השנה השלישית, וביום שני הבא תשדר את ההתמודדות בין מכבי תל אביב למכבי חיפה.
כזכור, לפני כשנתיים רכש ערוץ 1 את זכויות השידור למשחק המרכזי, תמורת יותר מ-45 מיליון שקלים ל-3 שנים. בחודשים האחרונים נבדקה משפטית ברשות האפשרות לא לממש את השנה השלישית בחוזה, בין היתר בגלל נתוני רייטינג נמוכים שהמשחקים רשמו בעונה החולפת - רק 8.5%, ובגלל אירועי האלימות הקשים במגרשים, שהפכו את המוצר לבעייתי מבחינת שיווק.
על פניו נראה היה כי משפטית הרשות לא יכולה הייתה לחזור בה מהחוזה, ועונת הכדורגל החדשה תשודר בערוץ 1 מידי יום שני מ-21:00, כשב-20:30 ישודר הפרה-גיים בהנחייתו של בוני גינצבורג ופאנל פרשנים.
סוגיה מעניינת נוספת היא עמדת השדר והפרשן. במשך 29 המחזורים הראשונים בעונה הקודמת, על עמדת השדר ישב עמית הורסקי, עובד רשות השידור, שגם זכה לביקורת חיוביות בסך הכל. מהמחזור ה-30 הופקד על כך השדר הוותיק יורם ארבל, שאינו עובד רשות השידור, ועל פי הערכות מרוויח כ-2,000 שקלים לשידור. גם את משחק הפתיחה ישדרו ארבל עם הפרשן השנוי במחלוקת דני נוימן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה לא גרטל יפרשן ?? (ל"ת)
    עמית רומם 08/2012/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור