קבוצת קו מנחה אייס Bizportal תפוז flix טאבו ישיר תקדין חשבים מגמות רשם החברות
פרסום ראשון

ynet בפיילוט ראשוני: יציע למפרסמים לרכוש מדיה על בסיס 'צפייה בפועל'

על פי המודל המוצע - המפרסם יוכל לדעת בוודאות כי הבאנר עליו שילם אכן נצפה. בכיר בשוק הדיגיטל: "מהלך חכם מאוד, בשוק לא יישארו אדישים לזה"
 |  6
ynet בפיילוט ראשוני: יציע למפרסמים לרכוש מדיה על בסיס 'צפייה בפועל'
פורש. אבי בן טל מנכ"ל ynet (צילום: יח"צ), צילום: יח"צ
לראשונה בשוק הדיגיטל בישראל אתר ynet מקבוצת ידיעות אחרונות יציע למפרסמים לרכוש מדיה על בסיס "צפייה בפועל". המשמעות היא שמפרסמים יוכלו לדעת בוודאות כי הבאנרים השונים ברחבי האתר אכן נצפו על ידי גולשים, וזאת בניגוד לשיטה הרווחת לפיה משלמים רק על הגשות.

לאייס נודע כי בימים אלו האתר מפעיל פיילוט פנימי, ראשון מסוגו, במסגרתו יציע למפרסמים לרכוש מדיה באתר על בסיס צפייה בפועל. משמעות המודל החדש שהאתר מתכוון להציע היא שהמפרסם יוכל לדעת בוודאות כי הבאנר עליו שילם (במודל של תשלום לפי חשיפות - CPM) אכן נצפה בפועל על ידי הגולש ולא בהכרח הוגש (served) לגולשים מבלי שנחשפו אליו.

גורמים בשוק אומרים לאייס כי הצעה מסוג זו של ynet, תוכל לתת מענה למקרים בהם המפרסם משלם לפי מודל של אלף חשיפות, אבל לא יכול לדעת בוודאות כי אכן הגולשים לבאנר שלו. בין הפרמטרים שישוקללו למודל יופיע מספר שניות מינמלי שבו הגולש אכן נחשף לבאנר. על פי מספר מחקרים בנושא, לפחות 20-30% מהבאנרים המוצגים לא נצפים כלל.

בכיר בשוק הדיגיטל התייחס למהלך הנרקם במסדרונות ynet ואמר לאייס: הנסיונות להביא ל-CPM אפקטיבי, מה שנקרא ECPM אינו חדש. אני חושב שזה מהלך חכם מאוד של ynet. גם אם מחר בבוקר לא נראה את כולם עוברים לעבוד ככה אפשר להגיד שהשוק לא יישאר אדיש לעניין".

עוד הוא הוסיף ואמר: "יש התאוששות יפה בשוק הדיגיטל ותקציבים חזרו לאינטרנט אבל כבר הרבה זמן לא הוצג שום דבר חדשני בתחום. כולם הולכים לפרפורמנס אבל זה סוג של רמאות כי שם מוכרים לידים אחד לשני. אי אפשר לבדוק את שוק הדיגיטל רק בפריזמה של הלידים, לכן המהלך של ynet עליו אני שומע עכשיו לראשונה הוא חדשני ברמת המוצר המוצע למשרדי הפרסום. זה אתר שמפגין דינמיות ואומר - הנה הבאתי כלי עבודה חדש".

ב-ynet סירבו להרחיב בנושא אך אישרו את הפרטים ומסרו: "מוטלת על כתפינו האחריות להוביל את החדשנות בשוק הפרסום".




הגב לכתבה

יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
6 תגובות
4.
Ynet אתר בצניחה מבהילה מתחיל להזכיר את הארץ (ל"ת)
האמת הערומה | 24/08/2012 23:43
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
3.
נו, אז 30% צפיות יותר ב30% מחיר יותר..
תתחילו לקצר את הדפים ותבנו אתרים בכמו בחו"ל. ולא שף עם 4 גלילות כולם רצו cpm נמוך ובסוף קיבלו זבל שאף אחד לא רוצה
דף הבית הארוך במדינה | 24/08/2012 23:28
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
2.
ב-ynet עשו את זה כבר עם סופרפארם (ל"ת)
רוני | 24/08/2012 02:43
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
1.
שישקיעו כסף בהלשאיר את העובדים שלהם קודם כל
אחוז העובדים הותיקים ב ynet כמו אחוז CPב ממוצע באינטרנט
אלמה | 23/08/2012 18:10
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
טיפשה - לכי תעבדי במקום אחר
הבוסים שלך מנסים לשמור על הרלוונטיות של האתר שלהם ככה הם לא יצטרכו לפטר אותך, אבל את ממורמרת, לכי לכי
דווקא לא מ-YNET | 23/08/2012 23:15
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
טיפש אל תקרא לה טפשה. צודקת (ל"ת)
עמר | 26/08/2012 10:13
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש

אייס דרושים

+ לכל המשרות
תפקיד חברה איזור
תקציבאי גליקמן שמיר... המרכז שלח קו”ח
יועץ תקשורת בן חורין אל... המרכז שלח קו”ח
תקציבאי חסוי תל אביב שלח קו”ח
מנהל מכירות חסוי כל הארץ שלח קו”ח
מפיק חסוי המרכז שלח קו”ח

הכי במדור

הכי נקראות
הכי מטוקבקות
הכי ויראליות
היום
השבוע
החודש
אין מאמרים להצגה

הרשמה לניוזלטרים

עליך לאשר את תנאי השימוש לשם הרשמה לניוזלטרים
הרשם
הרשמתך עברה בהצלחה