מדיה

פנאי פלוס: שי פרץ מונה לסגן עורך המגזין, גיא גולד עוזב את 'מחיר התהילה'

פרץ חוזר למגזין לאחר שנה כעורך משותף של וואלה סלבס, ויסקר גם את הסלבריטאים המקומיים. גולד הודיע בפייסבוק: "החלטתי לצאת לדרך חדשה"
אלכסנדר כץ |  29
שי פרץ עוזב את וואלה סלבס וחוזר ל\'פנאי פלוס\' שם ישמש כסגן עורך - כך נודע לאייס. במקביל, כתב הבידור של פנאי פלוס ומי שכתב את המדור \'מחיר התהילה\', גיא גולד, הודיע על עזיבה.

פרץ החל את דרכו ככתב הרכילות של \'רייטינג\' ושל \'פנאי פלוס\' וכיום מגיש ב\'חדשות הבידור\' של \'HOT בידור ישראלי\'. לפני כשנה עזב את \'פנאי פלוס\' לטובת עריכת וואלה סלבס, במשותף עם אדם סרור. הוא ייכנס לתפקידו אחרי החגים ויכתוב ויסקר על הסלבס המקומיים.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

עורך \'פנאי פלוס\' אור קניספל, מסר כי \"שי עשה את הפריצה העיתונאית הגדולה שלנו אצלנו ואני מאושר לקבל אותו בחזרה, מנוסה יותר, בוגר יותר ומלא מוטיבציה. סיקור עולמם של הסלבס הוא ללא ספק גולת הכותרת אצלנו, ועם שי שוב בין כוחותינו, אני בטוח שנמשיך להיות בלתי מנוצחים בתחום הזה\".

ואילו כתב הבידור של \'פנאי פלוס\' גיא גולד, הודיע למנהליו על עזיבתו. גולד כתב בעבר בנענע10 ובמעריב ואף השתתף בעונה הרביעית של \'הישרדות\' בערוץ 10. לפני כשנתיים הצטרף למגזין הבידור של \'ידיעות אחרונות\', וכתב את תת מדור \'מחיר התהילה\'. בפייסבוק פרסם לפני שעה קלה: \"אחרי שנתיים מדהימות ב\'פנאי פלוס\', החלטתי לצאת לדרך חדשה. תודה על ההקשבה, אני הייתי גיא גולד\". כעת הוא בוחן לדבריו מספר הצעות, אולם טרם החליט בנושא.

את תגובתו של שי פרץ לא ניתן היה להשיג. תגובת וואלה טרם התקבלה. גיא גולד אישר את הפרטים.
תגובות לכתבה(29):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 24.
    שי פרץ
    מיכל אלון 23/02/2014 12:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שי תפסיק כל הזמן ללקק ולהתחנף לאחיות טייב , בא לנו כבר להקיא מהם . שבענו תשנו תמצאו משהי או מישהו יותר רענן יותר חכם , בבקשה תעשו הפסקה מהם אתם פשוט בלופ רטואל שלא נגמר !
    סגור
  • 23.
    חדשות בעידור
    ארז פור 13/02/2014 10:26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שי אתה באדם א10 אין על אני רואה את תוני עם טל נוי אתה באדם מיוחד איך אתה עבוד עם בחורה בתוכנית שי תהיה אדם כמו אתה אתה אדם 10 ותשאיר כמו אתה אהבתי אותך
    סגור
  • 22.
    גיא גולד עזב בגלל שי פרץ
    אחת שיודעת 31/03/2013 08:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שי פרץ הוא נבלה סרוחה- הרבה לא רואים זאת אבל ברגע שזה יתפוצץ לכולם בפנים יבינו שמי שמסקר תרבות הוא למעשה תת תרבות
    סגור
  • 21.
    גדי להב מוכשר, אבל 2 מהעוזרים שלו...
    קומה 4 05/09/2012 23:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לירון מרוז הפקיד האפור והחנפני שאף אחד לא מבין למה צריך אותו והדר טורוביץ הבינונית והכאילו שנונה, הם שני פגמים חמורים. איך תיראה מחלקת התוכן של וואלה בלעדיהם? מדורי תרבות וסלבס בלי סבל סמוי של העורכים שיוביל לבריחתם. ואת לכתו של לירון איש לא ירגיש.
    סגור
  • 20.
    זה סיפור הרבהההה יותר גדול
    שמח בביצה 04/09/2012 10:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא נראה לכם מוזר שביום שמודיעים ששי פרץ מונה לסגן עורך גיא גולד עוזב...?! יאללה אייס עיתונות חוקרת
    סגור
  • 19.
    אבל למה כולם בורחים מטורוביץ??
    אנונימי 03/09/2012 20:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהו מסוגל לעבוד איתה??
    סגור
  • 18.
    גדי להב! תפקח את העיניים...
    אנונימי 03/09/2012 20:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה שאתה וטורוביץ חברים לא אומר שהיא טובה למערכת שלך!!!!
    סגור
  • 17.
    מישהו מסוגל לעבוד עם טורוביץ? (ל"ת)
    חוץ מגדי להב?? 03/09/2012 20:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    אז מי יתקן את שגגות העברית של אדם סרור?
    שי שלא פרץ 03/09/2012 14:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בטח לא טורוביץ' העילגת.
    סגור
  • 15.
    אז רגע? את מי שי פרץ מחליף? או שמא מדובר
    שרון 03/09/2012 14:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעוד עורך מדורים שעל הדף יהיה רשום כסגן עורך? לא ידעתי שיש עוד תקציבים לבפנאי פלוס.
    סגור
  • טען עוד
  • 14.
    פריצה עיתונאית? חח
    נירית 03/09/2012 13:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרי בסך הכל מדובר בכתבי רכילות, מה זו פריצה עיתונאית של כתב רכילות? לגלות עם מי בר רפאלי עשתה קוצי מוצי אתמול בערב? דיי עלוב
    סגור
  • 13.
    גיא גולד , ברוך שפטרנו - כתב איום ונורא!! (ל"ת)
    עמק סילבר 03/09/2012 12:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    הדר טורוביץ תבריח בסוף גם את גדי להב
    Fm 03/09/2012 10:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האישה לא מוכשרת ולוקחת את כל הלא מוכשרים איתה. ועוד לא הבנתי איך ברכת הדרך של קניספל לא העליבה את פרץ, ביזיון.
    סגור
  • טורוביץ כבר מזמן לא בפנאי פלוס (ל"ת)
    יערה 28/09/2012 21:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • למה מעליב?!
    זו האמת 03/09/2012 14:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא הגיע לשם כילד מתלהב, התפתח, התבגר, התמתן (אני מקווה) וחוזר למקום שהוא מכיר כמו בית הכל טוב למה לסכסך סתם רע
    סגור
  • גם אני הייתי נעלב, ההסבר כבר בפנים
    אנונימי 03/09/2012 14:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "שי עשה את הפריצה העיתונאית הגדולה שלו אצלנו ואני מאושר לקבל אותו בחזרה, מנוסה יותר, בוגר יותר ומלא מוטיבציה". אז רגע? לפני הוא היה סתם פארש דיכאוני שליקק לנירית את השועה כדי לקבל משכורת? כי אם ככה זה עיתונאים אני לא אתפלא אם פנאי פלוס יודיע בקרוב על קיצוצים.
    סגור
  • 11.
    לשי פרץ היה רע עם הפטרונים שלו בוואלה
    שירה 03/09/2012 10:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אף אחד לא מתרגש מההומור המתאמץ וממיליון שגיאות הכתיב בעברית דווקא כן. מקווה שיהיו שם מגיהים שיתקנו ויערכו אותו.
    סגור
  • 10.
    גיא גולד, אתה באמת בנאדם מלך! הרבה הצלחה! :)
    ליאור 02/09/2012 23:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולהוא שקורא וכותב, לך ותחפש...
    סגור
  • 9.
    שי פרץ הוא דרמה קווין חסר כישרון
    ארז 02/09/2012 23:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ותמיד תוקע סכינים בגב למי שהביא אותו
    סגור
  • 8.
    מה קרה? לא היה טוב בוואלה? (ל"ת)
    אילן 02/09/2012 22:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    (ל"ת)
    למה ואת מי זה מעניין 02/09/2012 21:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    שי פרץ
    דליה 02/09/2012 21:18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל הכבוד לשי. אני עוקבת לאורך השנים אחר ההתפתחות של שי שעבר כברת דרך מקצועית. בטוחה שימשיך לעשות עבודה מעולה. בהצלחה
    סגור
  • 5.
    גיא גולד תותח על! שיהיה בהצלחה (וגם לשי פרץ) (ל"ת)
    אודי 02/09/2012 20:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    מזל טוב לשיוטה!!!!
    אני 02/09/2012 19:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזל טוב מותק אחד! מקווה שתדע שם רק ימים טובים ושתהנו מכל רגע ... אני אבוא לבקר ביום שני... כי אתה יודע בדיוק מה קורה אז!
    סגור
  • 3.
    מוזר שהעיתון הזה עוד קיים
    מלא, גם בעצמו 02/09/2012 18:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל כנראה לא לעוד הרבה זמן
    סגור
  • 2.
    who gives a fuck (ל"ת)
    אני 02/09/2012 18:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ברוך שפטרנו מהגולד ה
    אחד שקורא וכותב 02/09/2012 17:26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היה כותב בינוני, פאנצ'ים אוויליים, משעממים וסתמיים. וודאי שלא התקרב לקרסולי יכולת הכתיבה הצינית והחדה של שי פרץ.
    סגור
  • קנאי! (ל"ת)
    בני 02/09/2012 22:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • לא בבקשה לא שי (גבות) פרץ
    kfir 02/09/2012 18:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עד שהוא עזב לטובת ערוץ הבידור הקוראים (המועטים) צריכים לסבול אותו שוב. וגיא גולד כמה גרוע הוא. כמה שהוא מתלהב מסיקור ריאליטי (במיוחד הישרדות שבו הוא השתתף לפי אלף שנה). לא נרגע מזה עד היום. הבן אדם חי בסרט, הכי עף על עצמו.
    סגור