תקשורת ומדיה

צוותי עיתונות הותקפו בביר אל-מכסור: מצלמת TV רוסקה, המשטרה חוקרת

מצלמה של צוות מערוץ 1 רוסקה במהלך האירועים האלימים היום בכפר הבדואי שבצפון. מכונית של 'חדשות 2' נפגעה מאבנים. טרם נעצרו חשודים
DELETE (צילום צילום מסך: חדשות 2)
מאות צעירים שהתפרעו היום (יום ג\') אחר הצהריים בכפר הבדואי ביר אל-מכסור, בחרו לעצמם גם את נציגי התקשורת כפרויקט. התוצאה, כך נודע לאייס, היא מצלמת טלוויזיה שרוסקה, ומכונית שנפגעה קלות. המשטרה פתחה בחקירה בניסיון לאתר את התוקפים.
מאות שוטרים ואנשי כוחות הביטחון הגיעו לכפר ביר אל-מכסור בגליל, כדי לאפשר ביצוע צו הריסה למבנה שנבנה בניגוד לחוק. בעקבות כך התגודדו מאות מבני הכפר, חסמו כבישים ויידו אבנים. צוותי תקשורת הגיעו למקום כדי לתעד את האירועים הסוערים.
חלק מהמתפרעים החליטו לכלות את זעמם, דווקא בנציגי התקשורת. מספר תושבים התקרב לצוות של ערוץ 1 שצילם כתבה עבור הטלוויזיה בערבית, וניסה לפגוע בהם. \"כמעט היה שם לינץ\'\", אמר גורם שמכיר את הפרטים. בסופו של דבר, רוסקה מצלמת הטלוויזיה של הצוות. במקביל, מכונית של צוות מ\'חדשות 2\' נפגעה מאבנים וזכוכית נסדקה. במשטרה פתחו בחקירה, אולם טרם עצרו חשודים בתקיפת צוותי הצילום. 5 מתושבי הכפר נעצרו בחשד להשתתפות בהתפרעויות עצמן.
גורם ברשות השידור אישר את הפרטים לאייס. דובר מחוז צפון, סנ\"צ יהודה ממן, אמר לאייס: \"צלמת של ערוץ 1 הגישה תלונה לאחר שהגיעה לתחנת המשטרה בשפרעם, בגין גרימת נזק למצלמה, לטענתה - לאחר שתושבי הכפר ניסו למנוע ממנה לצלם את ההתפרעויות בכפר. נפתח תיק פלילי ונפתחה חקירה בעניין\".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל "הכפר" הזה בלתי חוקי. הגיע הזמן לעשות סדר. (ל"ת)
    דיר אל נבוט 09/2012/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור