תקשורת ומדיה

עידן חדש ב'מעריב'? לא יאוחד עם מקור ראשון, כ-400 איש יפוטרו בשלב הראשון

יו"ר דירקטוריון מעריב דני יעקובי העריך בשיחה בגל"צ כי מבין כ-1,800 עובדי מעריב, כ-400 יועסקו אצל שלמה בן-צבי וכ-1,000 ישארו בהפצה ובדפוס
העסקה לרכישת מעריב בידי מו\"ל מקור ראשון ועורכו הראשי שלמה בן-צבי ב-85 מיליון שקלים, עשויה לפלוט בשלב הראשון, כבר בשבועות הקרובים, כ-400 עובדים. כך מעריך הבוקר (יום א\') יו\"ר דירקטוריון העיתון, דני יעקובי, בשיחה עם רזי ברקאי ב\'מה בוער\'.
יעקובי אמר כי למרות שבן-צבי צפוי להעסיק כ-400 עובדים מבין עובדי מעריב, הרי שבשלב הראשון לא יפוטרו כ-900 עובדי ההפצה של מעריב, ו-150 עובדי בית הדפוס, מה שמותיר כ-400 עובדים מבין 1,800 עובדי קבוצת מעריב, שיפוטרו.
לדברי יעקובי, העסקה בין הצדדים צפויה להיסגר השבוע אחרי \"שהושגו הבנות והייתה לחיצת ידיים... השבוע ההסכם צריך להיחתם ועל זה אנחנו עמלים. יש הרבה פרטים טכניים ומעשיים שהצדדים צריכים לסגור אותם\".
לגבי הפורמט של מעריב בעידן בן-צבי, מעריך יעקובי כי \"הכוונה היא להמשיך להוציא את \'מעריב\' בצורה הנוכחית שלו, הוא ימשיך להופיע כעיתון יומי במקביל ל\'מקור ראשון\'. לא מדובר על איחוד בין העיתונים האלה\".
ביום חמישי הודיע מנכ\"ל מעריב טל רז לעובדים, כי היום הם יקבלו רק שליש ממשכורתם, בתקווה כי מלוא שכרם לחודש אוגוסט ישולם עד לראש השנה. יעקובי לא היה איש בשורות הבוקר, והסביר כי העיכוב בתשלום מלוא השכר נובע ממצבו הפיננסי הקשה של העיתון.
בתוך כך, בצהריים יקיים ועד עובדי העיתון ישיבת חירום כדי לדון ברכישה המסתמנת של \'מעריב\', שתוביל לפיטורי רבים מהם, וגם בעיכוב בתשלום השכר. בהחלט צפוי להיות סוער בישיבה הזאת.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    המפוטר הראשון צריך להיות אלקנה שור
    גארי יורופסקי 09/2012/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכתב הכי אפס בעיתון הזה
    סגור
  • 2.
    הוא רק מעריך שזה מה שיקרה
    ירון 09/2012/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל זה לא בטוח.
    סגור
  • 1.
    להעיף עורכים עייפים ולא מוכשרים (ל"ת)
    גילת 09/2012/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור