תקשורת ומדיה

רוממה - מגנט חדש לטאלנטים: האם כתב 'אנשים' חיים אתגר בדרך לערוץ 1?

אחרי רובי המרשלג וצ'יקו מנשה, גורמים ברשות השידור טוענים כי הייתה פנייה לאתגר ומגעים לגבי סיקור תחום התרבות והבידור, בשל ניסיונו בתחום
בדרך לערוץ .? חיים אתגר (צילום: רפי דלויה) (צילום רפי דלויה)
האם עוד טאלנט בדרכו לשידור הציבורי? גורמים ברשות השידור סיפרו לאייס כי לאחרונה קיים ערוץ 1 מגעים עם חיים אתגר להצטרפות לערוץ, בנוגע להשתלבות בסיקור תחומי התרבות והבידור.
גורמים הבקיאים בפרטים, סיפרו כי הייתה לאחרונה פנייה לאתגר - בשל ניסיונו בתחומים אלו. יש לציין כי בעבר היה אתגר כתב שטח ב\'ערב טוב עם גיא פינס\' במקביל לעבודה בערוץ הספורט; במשך 4 שנים היה ראש דסק וכתב תרבות של \'חדשות 10\'; הגיש תכניות בוקר בערוץ; והנחה את הריאליטי \'הבלוק\'. לפני כשנה הצטרף ככתב ל\'אנשים\' של הזכיינית \'קשת\' והוא צפוי להישאר בתכנית גם בעונתה השנייה שתחל בסוף אוקטובר.
בערוץ 1 יש תכניות לבניית מערכת החדשות מחדש. למרות שלחטיבת החדשות יש מחסור גדול בכוח אדם, לפני מספר שבועות קבעה מליאת הרשות כי לא ניתן לגייס עובדים עד להודעה חדשה. אולם הפקק צפוי להשתחרר עם תחילת יישומה של הרפורמה, אז יופרשו לגמלאות עובדים רבים ובחלק מהפונקציות - יגויסו עיתונאים חדשים מחוץ לרשות.
בשלב זה לא ידוע האם מדובר על כך שאתגר מיועד להקמת דסק תרבות פעיל בערוץ (במסגרת חטיבת החדשות), או להגשת תכנית תרבות ובידור (במסגרת מחלקת התכניות). בכל מקרה, גם בגלל העיכוב ברפורמה, וגם בגלל העונה החדשה של \'אנשים\', גורמים ברשות מעריכים כי אם המגיעים יבשילו לכדי סיכום, יהיה זה רק בעוד מספר חודשים.
רק בחודשים האחרונים הצטרף לערוץ 1 רובי המרשלג מ\'חדשות 10\', שממלא תפקיד זהה בערוץ הציבורי - הכתב בצפון; ואושר מינויו של צ\'יקו מנשה לפרשן המדיני של רשת ב\'. במקביל, החל ערוץ 1 לשדר את \'שישי עם טל ברמן\', אחרי שנים של שממה טלוויונית בסוף השבוע. המסלול אל רשות השידור אינו עניין של מה בכך, והוא צפוי לגבור כאמור בתקופה הקרובה, אם וכאשר הרפורמה תאושר.
מרשות השידור לא התקבלה תגובה. את תגובתו של חיים אתגר לא ניתן היה להשיג.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    מלך (ל"ת)
    בני 09/2012/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    יהיר יהיר
    יהיר יהיר 09/2012/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא סתם נדחק מפינס לתוכנית בוקר ומשם למגיש פינה בתוכנית בוקר. לא אהוד על הצופים ובעיקר לא על האנשים שעובדים איתו או באים איתו במגע. החמצה שנובעת מאישיות יהירה
    סגור
  • 4.
    יהיה אחלה רכש לרוממה
    איתי 09/2012/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מכיר אותו אישית, אבל מהפרסונה הטלויזיונית שלו, הוא לוקה בלא מעט יהירות ורדידות, אבל בתחום הבידור הקליל עושה אחלה עבודה וחרוץ. נראה לי שיהיה להם רכש לא רע, ויביא דם חדש ונמרץ לרוממה
    סגור
  • 3.
    לדעתי מדובר בבחור מוצלח
    כנרת 09/2012/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיכול לנער את השיממון של ערוץ אחד
    סגור
  • 2.
    במקום לחדש עם כשרונות, אוספים את השאריות
    רק בערוץ 1 09/2012/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל כך צפוי. כל חסרי הכשרון שנפלטו מכל מקום, מוצאים את התחנה הסופית לפני ההעלמות המוחלטת. ערוץ 1.
    סגור
  • 1.
    דמיקולו (ל"ת)
    טאלנט 09/2012/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור