תקשורת ומדיה

כל ישראל חברים: הוקם תא כתבי העולם היהודי- היו"ר יהיה בני טיטלבוים מרשת ב'

לא רק משטרה ושטחים: עיתונאים מידיעות, ישראל היום, ynet, רשת ב', ערוץ 1, גל"צ, בשבע, מקור ראשון וג'רוזלם פוסט, מרכיבים את התא שהוקם השבוע
תא כתבי העולם היהודי במפגש עם סגן שר החוץ דני אילון (צילום יח"צ)
11 עיתונאים ממרבית כלי התקשורת הישראלים, ירכיבו את תא כתבי העולם היהודי, שהוקם השבוע. בתא יהיו חברים בני טיטלבוים מרשת ב\' של קול ישראל, שישמש כיו\"ר התא; איתמר אייכנר ודני אדינו אבבה מ\'ידיעות אחרונות\'; יערה ברק מגל\"צ; יצחק הילדסהימר וצביקה קליין מ\'מקור ראשון\'; גיל שפלר מ\'ג\'רוזלם פוסט\'; יולי אופק מערוץ 1; יוני קמפינסקי מ\'בשבע\'; יורי ילון מ\'ישראל היום\', וקובי נחשוני מ-ynet.
מהתא נמסר כי \"אין זה סוד כי נושא סיקור העולם היהודי נמצא בתחתית סדר העדיפויות התקשורתית בישראל, דבר שגורם לכך שהוא כמעט ולא מקבל ביטוי. לרוב יתפרסמו כתבות סביב קהילות יהודיות לאחר פיגועים או אירועים שליליים נוספים\".
במכתב הפתיחה שנשלח לחברים ועליו חתומים טיטלבוים וקליין, נכתב כי \"תחום העולם היהודי מוזנח וכמעט ולא קיים כתחום סיקור בעיתונות הישראלית אף שהוא חובק עולם\". עוד נכתב כי \"ריחוק גיאוגרפי, פערי שעות, לעיתים קשיי תקשורת ושונות תרבותית מדירים את העולם היהודי מסיקור תקשורתי רציף, סקרן ותאב דעת. וחבל\". מטרת התא, היא על פי המארגנים, \"להכיר איש את רעהו, ליזום פגישות עם אנשים מעניינים ועושי חדשות בעולם היהודי ובפוליטיקה הישראלית\".
התא מחדש הושק במפגש עם סגן שר החוץ דני אילון שאירח את הכתבים בלשכתו. \"זה שעד היום לא היה תא כזה לא מובן ולא ברור, וזה כל-כך חבל\", אמר אילון, \"אשמח לסייע לכם בעבודתכם החשובה\".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רעיון טוב...
    אורי מורי 09/2012/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ... חברי התא החרוצים ייאלצו מעתה לסקר ביסודיות ולהתארח במקצועיות במרחבי העולם היהודי, על תפוצותיו הדוויות וגלויותיו המדוכאות, מניו יורק עד לוס אנג'לס, מלונדון עד סידני, וכן ללמוד היטב את עניין הירידה מן הארץ, המזרימה דם חדש לעדות היהודים המדולדלות בתפוצות. אחי העיתונאים - חיזקו ואימצו בקהילות ישראל בתפוצות.
    סגור