תקשורת ומדיה

חם במעריב - ועכשיו עוד יותר: טכנאים הגיעו למערכת ירושלים ופירקו מזגנים

על רקע בקשת מעריב להקפאת הליכים, טכנאי מזגנים הגיעו למערכת בהלל 14 ופירקו 2 מזגנים ראשיים, בשל חוב לכאורה של 25 אלף ש' לאחד הספקים
הפגנת עובדי מעריב, קיץ 2013 (צילום אלכסנדר כץ)
בעלי חוב מנסים להציל קצת כסף? לאייס נודע כי מספר טכנאי מזגנים, הגיעו הבוקר (יום א\') למשרדי מערכת ירושלים של מעריב, ופירקו 2 מזגנים מרכזיים בשל חוב לכאורה של העיתון לאחד הספקים.
לדברי גורמים במעריב, הבוקר הגיעו מספר טכנאים למערכת \'מעריב\' ברחוב הלל 14 בירושלים, בה יושבים כתבי העיתון בירושלים, כמו גם מערכת המקומון \'זמן ירושלים\' של \'זמן מעריב\'. הטכנאים החלו לפרק את המזגנים, וכשהעובדים שאלו אותם מדוע, הם נענו כי \"מעריב חייב כ-25 אלף שקלים בגין התקנת מזגן מרכזי חדש לפני מספר חודשים\", כך תיאר אחד מעובדי המערכת.
האם קשור המהלך הנוכחי למצבו של העיתון? גורם בשוק התקשורת מעריך כי לא מעט ספקים חוששים מהאפשרות שבית המשפט יקפיא הליכים נגד מעריב, כפי שהוחלט היום בסופו של דבר. במצב כזה, ספקים להם מעריב חייב כספים, עשויים להתקשות בגביית החוב. \"חלון ההזדמנויות לגביית החובות פתוח עד לנקודה מסוימת בה בית המשפט יכריז על הקפאת הליכים, והספקים עשויים לנסות לנצל זאת\", אמר הגורם.
במעריב אישרו כי טכנאים הגיעו למערכת ירושלים ופירקו מזגנים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    (ל"ת)
    חם במעריב חם מאד 09/2012/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אין עתיד למעריב להארץ וערוץ 10 . זה נגמר (ל"ת)
    טנסי 09/2012/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור