תקשורת ומדיה

זהבי עצבני, והפעם על 'צינור לילה': טוען שהוטרד - דורש התנצלות ופיצוי שייתרם

השדרן קיבל שיחות בעלות אופי מאיים, לאחריהן התקין מצלמה ביתו. טוען: "הוטרדתי וגרמו לי לביזויי לאחר השידור". האזינו לעימות בינו לבין גיא לרר
שדר הרדיו נתן זהבי ידוע בזכות הפה הגדול שלו והפתיל הקצר שלו, שהובילו בשנים האחרונות ללא מעט תלונות נגדו ונגד תכנית הרדיו שלו \'זהבי עצבני\' ברדיו ללא הפסקה. הפעם, מסתבר, זהבי הוא זה שנפגע, כך לטענתו בכל אופן.
זהבי זועם על תכנית הטלוויזיה \'צינור לילה\', שמתחה אותו בטלפון, ופנה אתמול (יום ג\') לערוץ 10 ולמגיש התכנית גיא לרר, בו דרש התנצלות בכתב, ופיצוי שיועבר לעמותה התנדבותית.
במכתב ששלח ללרר, למנכ\"ל ערוץ 10 יואב הלדמן, וליועצת המשפטית של הערוץ דבורה קמחי, כתב עו\"ד שלומי וינברג, פרקליטו של זהבי, כי \"במסגרת התכנית \'צינור לילה\' ששודרה ב-22 בספטמבר 2012, התנהל הערוץ באופן פוגעני ובעייתי ביותר, כלפי מרשי, תוך חשד לביצוע עבירות של התחזות, איומים והטרדה, ותוך פגיעה חמורה בכבודו\".
אותה התחזות היא למעשה 2 שיחות טלפון שזהבי קיבל, בו הושמעו לו הקלטה מסרט הקולנוע \'חגיגה בסנוקר\' עם הביטויים \"אני מודיע לך שאם עד הערב אני לא מקבל את הכסף במזומן, אני מוסר את זה לטיפול\", \"עד הערב\", \"אתה זוכר שיש לך אצלי איזה צ\'ק קטן\", ועוד. \"מרשי, אשר למותר לציין כי לא ידע שהמדובר ב\'מתיחה\', חש מאוים ומוטרד מהדברים, בייחוד בשים לב לטון המאיים ולתוכן הדברים בהקלטה שאינו מותיר מקום לפרשנות\", כתב עו\"ד וינברג, שהוסיף כי 2 שיחות אלו הגיעו מטלפון חסוי בטווח של חודש ימים, בשעות הערב המאוחרות.
\"לאחר השיחה השנייה החסויה והמאיימת, ומתוך חשש שיש מאן דהוא שמעוניין להרע למרשי ולהתנכל לו\", כתב עו\"ד וינברג, \"התקין מרשי באמצעות אנשי מקצוע מצלמה נסתרת, שתתעד את חזית הכניסה לביתו, כדי שיוכל להתחקות אחר כל תנועה חשודה בחזית הבית, זאת בין היתר נוכח העובדה שבשנים האחרונות התפרסמו בתקשורת ידיעות על פעילותם האכזרית של \'האנשים המטפלים בחובות כאלו\'\".
היום לפני הצהריים: גיא לרר עולה לשידור, זהבי מקלל ויוצא לעשן (האזינו)
זהבי, באמצעות עורך דינו, טוען כי התכנית לא הבהירה לו כי מדובר במתיחה, ולמעשה באירוע זה מדובר בהטרדה ובהתחזות, ואף חשד להאזנת סתר מטעם הערוץ. \"בנוסף ומשנה חומרה, יש לכך שמרשי לא העניק כל אישור לשידור של ההקלטה הנ\"ל, אשר גרמה לביזויו, פגיעה קשה ומיותרת בכבודו, והפיכתו ללעג ולקלס בקרב הציבור הרחב\", כתב עו\"ד וינברג, \"שידור זה השפיל את מרשי שלא לצורך, והכל תוך \'קידוש\' עיקרון של מקסום הרייטינג, על חשבונו של מרשי. מאחר שמרשי לא צפה בתכנית המדוברת, למחרת מועד השידור במקום עבודתו ובמקומות אחרים אליהם הגיע, נדהם מרשי לקבל פניות ממכרים ומאזרחים, שביקשו כי יתייחס ל\'פאדיחה\' (כהגדרתם) נשוא התכנית שבנדון\".
זהבי דורש כעת מ\'צינור לילה\' וערוץ 10 לקבל מכתב התנצלות, ובמקביל, שהערוץ יתרום 5,000 שקלים לספריית העיוורים בנתניה. במידה ולא יעשה כן תוך 7 ימים, מתכוון זהבי לפנות לערכאות משפטיות.
מערוץ 10 טרם התקבלה תגובה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מי רואה את תוכנית הילדים הזו? הגזמתם (ל"ת)
    גיל 10/2012/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    צינור לילה היא תכנית מתנשאת השרויה בבועה! (ל"ת)
    אנונימי 10/2012/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    משהו חדש (ל"ת)
    זהבי מפחד? 10/2012/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור