תקשורת ומדיה

רגע לפני שהרשימה ננעלת: בעל רשת מקומונים מעוניין בבית הדפוס של מעריב

היום ב-17:00 יסתיים מועד הגשות ההצעות לרכישה העיתון ובית הדפוס. איש העסקים יצחק בן חמו הגיש הצעת רכישה, אבל מכוון הרבה יותר גבוה
הפגנת עובדי מעריב, קיץ 2013 (צילום אלכסנדר כץ)
שעות לפני מועד פקיעת המועד להגשת הצעות לרכישה בנפרד של \'מעריב\' ושל בית הדפוס שלו - \'לוי אפשטיין\', ועל פי הערכות, הוגשו עד כה לנאמני העיתון עורכי הדין ד\"ר שלמה נס וירון ארבל, מספר בודד של הצעות. לאייס נודע כי אחד המתעניינים בבית הדפוס, הוא איש העסקים הצפוני יצחק בן-חמו, בעלים של רשת מקומונים בצפון ושל חברת נדל\"ן הבונה באזור השרון.
כזכור, ב-6 לספטמבר פרסם \'מעריב\' הצעה להגשת מועמדויות לרכישת בית הדפוס \'לוין אפשטיין\' ברחוב העמל באזור התעשייה של בת-ים. תג המחיר על המגרש ששטחו כ-18 דונם עומד על 72 מיליון שקלים לפחות, לא כולל מע\"מ. הערכות הן כי הסכום הסופי אמור להיות גבוה בהרבה. במתחם ממוקמים בית הדפוס, משרדים וגם מרתף, בשטח כולל של 5,100 מ\"ר.
בן-חמו מחזיק בחברת \'אינדקס העמק והגליל\', המוציאה לאור מקומונים באזור הצפון, בין היתר בנצרת עלית, עפולה וטבריה. בנוסף, הוא בעליה של חברת \'בונה הארץ היפה\' הבונה מאות יחידות דיור באזור השרון.
בסביבתו של בן-חמו אמרו היום כי המטרה בשורה התחתונה \"היא להיות שחקן מרכזי בתחום\". הדרך, כך אומר גורם המקורב לו, הוא להציע שירותי דפוס ל\'מעריב\' למשל, ואף ל\'ישראל היום\', ולא להתבסס רק על הדפסת המקומונים של הרשת. אבל המטרה העתידית המשמעותית, כך אומר המקורב, היא להקים בבוא היום עיתון יומי \"שתהיה לו אסטרטגיה כלכלית. בן-חמו מאמין בתחום התקשורת והפרינט, עם מודל שיכול ליצר כסף\".
-אבל אתם לא מתמודדים על רכישת מעריב.
\"נכון, התכנית להיכנס לתחום העיתונות הארצי, להתפתח לשם, היא תכנית עתידית\".
מנאמני \'מעריב\' טרם התקבלה תגובה. מחברת \'אינדקס הגליל\' נמסר: \"אכן הוגשה היום הצעה לנאמני מעריב ואנו מקווים כי בימים הקרובים יחל משא ומתן בין הצדדים\".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נו באמת...
    מכיר ולא מוקיר 10/2012/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי ראיתם את אינדקס הגליל? זו בדיחה ותו לו
    סגור
  • 1.
    דרך צלחה-כל הכבוד
    אנונימי 10/2012/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד על הדרך להציל את העובדים
    סגור