תקשורת ומדיה

פגישת חירום בין בכירי דירקטוריון 10 ללאודר: "שוקל את המשך דרכו בערוץ"

לאחר הדיון בין בכירי הערוץ לשר כחלון, טסו בלשניקוב וגרייבסקי לפגישה עם בעלי השליטה. ההנהלה לעובדים: מקפיאים מגעים לגבי ביטול קיצוצי השכר
רון לאודר (צילום: סיון פרג') (צילום סיון פרג')
לאחר ישיבת החירום אתמול (יום ג\') בלשכתו של שר התקשורת משה כחלון, יצאו בלילה יו\"ר דירקטוריון ערוץ 10 אבי בלשניקוב, ויו\"ר ועדת הכספים בדירקטוריון מיכל גרייבסקי, לפגישה עם בעלי השליטה בערוץ, רון לאודר.
גורמים המקורבים לדירקטוריון, מעלים את החשש כי \"לאודר יפסיק להזרים כסף\". לדברי הגורם, \"לאודר מאד לא מרוצה מהמצב בו האוצר תוקע לכאורה את ההגעה להסדר עם הערוץ\". בענף התקשורת נפוצו שמועות כי לאודר אף שוקל את המשך צעדיו בערוץ.
כזכור, אתמול התקיימה פגישת חירום של בכירי הערוץ, בהם המנכ\"ל יואב הלדמן, סמנכ\"ל רגולציה של הערוץ דבורה קמחי, בלשניקוב וגרייבסקי, עם כחלון, בעקבות הסיטואציה על פיה טרם גובשו החלטות לגבי פריסת חובות הערוץ, על אף שבחודש וחצי האחרונים גובשו הבנות בין הצדדים. יש לציין כי מועד ההגעה להסדר - 45 יום מ-2 בספטמבר - כבר חלף, והרשות השנייה יכולה הייתה כבר לחלט את הערבויות של הערוץ בסך כ-40 מיליון שקלים. כמו כן, מצב כזה לא יאפשר לערוץ לקבל רישיון, ופועל יוצא מכך - סגירתו של הערוץ בתחילת 2013.
בתוך כך, הבוקר מסרה הנהלת ערוץ 10 ליו\"ר ועד העובדים, מתן חודורוב, הכתב הכלכלי של חברת החדשות, על הפסקה חד צדדית של המגעים לגבי ביטול קיצוצי השכר ב-5-15% - מהלך עליו נמסר לעובדים לפני כשבוע. לטענת ההנהלה - הפסקת המגעים נובעת מהמשבר מול משרד האוצר. בימים האחרונים התקיימו מספר פגישות בין ההנהלה לוועד העובדים, בהן הגישו העובדים רשימה מסודרת של הצעות שעשויות היו למנוע את הקיצוץ, בין היתר ניצול ימי חופשה שווי כסף, באופן מרוכז, שהיה חוסך כספים להנהלה.
חודורוב אמר לאייס כי \"אנחנו כוועד דורשים מהמדינה להתעשת ולסיים את הדיון הממושך מדי עם הערוץ בפריסת חובותיו כדי לא להגיע למצב בו בעלי המניות יאבדו את שארית סבלנותם. במקביל אנחנו מבקשים לחדש את המו\"מ הרציני שהתנהל בימים האחרונים למציאת חלופות לקיצוץ הבלתי נסבל שתוכן בשכר העובדים\".
מערוץ 10 לא התקבלה תגובה.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    Aaawwwwww
    זיבלוני 10/2012/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ...wwwwwwwwww
    סגור
  • 4.
    לאודר,אם אתה אוהב ישראל אמיתי הפסק לממן
    רון 10/2012/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את ערוץ השמאל הקיצוני. מדוע ששני קשישים סהרורים כמו לונדון וקירשנבאום ירויחומ הון עתק על חשבון הציבור ועל חשבון יהודיטוב רק כדי לשרת את כל שונאי ישראל?
    סגור
  • 3.
    אדלסון בשוק
    עזרא 10/2012/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ציפה לעוד התנצלויות ועכשיו מה יהיה
    סגור
  • 2.
    ערוץ כושל בינוני וירוד, למה לאודר הימני מממן
    כלכלן 10/2012/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פסולת שמאלנית? לא ברר
    סגור
  • 1.
    שירת הברבור? הלוואי (ל"ת)
    אסף 10/2012/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור