תקשורת ומדיה

נמשך גל העזיבות בקרליבך: כתב הדתות של עיתון 'מעריב' חיים גריידינגר פורש

עובדים בעיתון ממשיכים להודיע על בחירתם לא להמשיך בפורמט החדש שלו – עם המו"ל שלמה בן-צבי. בשבוע שעבר היה זה העורך הכלכלי איתן מרקוביץ'
בית מעריב (צילום: ביגי) (צילום ביגי)
בימים שלישי עד חמישי צפויים לקבל עובדי מעריב מכתבי פיטורים כלליים, במסגרת עסקת רכישת העיתון על ידי מו\"ל \'מקור ראשון\' שלמה בן-צבי. במסגרת זו, יועסקו מיד לאחר מכן כ-1,400 עובדים בחברה חדשה, וכ-600 יסיימו את דרכם בעיתון.
כפי שכבר פורסם לאחרונה באייס, מספר לא קטן של עובדים החליטו לעזוב את העיתון במועד הזה, ולוותר על האפשרות להמשיך בפורמט החדש שלו. בשבוע שעבר פרסמנו על עזיבת עורך מוספי הכלכלה והספורט איתן מרקוביץ\', וכעת עיתונאי נוסף בוחר לפרוש.

מדובר בכתב הדתות והפרשן לענייני חרדים, חיים גריידינגר, שהחליט כי עם השלמת הליך פיטורי העיתונאים, הוא לא ימשיך את תפקידו. גריידינגר עובד בעיתון בשנה האחרונה, וזוכה להערכה.
גריידינגר הגיע לקרליבך לאחר שכיהן בעבר כיועץ תקשורת לראש עיריית אשדוד צבי צילקר, וסגן השר איוב קרא, ולאחר מכן כעורך חדשות ומגיש המהדורה המרכזית של רדיו קול חי. לפי שעה לא ברור לאן פניו מועדות.
גריידינגר אישר את הפרטים. \"הייתה זו זכות לעבוד בדסק החדשות ב\'מעריב\' ובזמן קצר למדתי להעריך את העובדה שיחסי האנוש, הרעות ויכולת הטיפוח המקצועית של ראשי האגף היא זו שהופכת את מעריב למקום שבו כל כתב נותן יותר מ-100% כדי לנצח כל יום, כל היום\", מסר, \"אני רוצה מאוד להודות לעורך הראשי ניר חפץ ולסגנו שי גולדן, לעומר ברק, יואב ריבק וליאור לנדנברג מדסק החדשות כמו גם לנטע ליבנה ואליק מרגלית עורכי המוספים על תקופה מרתקת ומאתגרת ואין ספק בליבי באשר ליכולתו של החיבור בין דסק החדשות למו\"ל החדש להציב את מעריב בקדמת העשייה החדשותית\".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ממש הפחדתם את המו"ל החדש.... שלום לכם (ל"ת)
    אלון בן יקר 11/2012/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אני מחבב את האיש
    ג.ש 11/2012/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה!
    סגור
  • 1.
    בהצלחה! (ל"ת)
    123 11/2012/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור