תקשורת ומדיה

מפעילים לחץ: לאות הזדהות עם ההנהלה - עובדי ערוץ 10 בדרכם למשרד האוצר

הנהלת הערוץ ובראשם יו"ר הדירקטוריון אבי בלשניקוב לא מוכנים לעזוב את משרד האוצר עד שיסוכמו התנאים ויפתרו המחלוקות בדרך להארכת הזיכיון
עובדי ערוץ 10 מפגינים, לפני שבועות אחדים (צילום: יוני ריקלר) (צילום יוני ריקלר)
הלחץ עובר לפקידי משרד האוצר. עשרות עובדים מערוץ 10, חדשות 10 ונענע 10 עושים את דרכם למשרד האוצר במטרה להביע הזדהות עם חברי ההנהלה הבכירה שהודיעו כי לא יעזבו את המשרד עד לסיכום סופי של התנאים להארכת זיכיון השידור.
בהודעה שפרסם ועד עובדי הערוץ נמסר כי: \"העובדים עושים כעת את דרכם למשרד האוצר כדי להביע הזדהות עם חברי הנהלת החברה המתבצרים במשרד האוצר. אנשי הועד נמצאים בקשר עם ההנהלה הבכירה ומקבלים מהם עדכונים על המצב. בשעה מכריעה זו לעתיד הערוץ אנו דורשים מנציגי הממשלה לגלות אחריות, לפתור את המחלוקות האחרונות שנותרו ולהסדיר את הארכת הזיכיון שתאפשר את המשך שידורינו לטובת הצופים והעובדים. להערכתנו בעזרת רצון טוב, ניתן לחתום על ההסכם עוד היום\".
מוקדם יותר הבוקר (יום ד\') הגיעה ההנהלה הבכירה של הערוץ למשרדי החשב הכללי במטרה לפתור את המחלוקות שמונעות את הארכת הזיכיון. בין הבכירים שנכחו בפגישה: יואב הלדמן, מ\"מ מנכ\"ל הערוץ, יו\"ר הדירקטוריון אבי בלשניקוב והיועצת המשפטית דבורה קמחי. לאחר שהפערים בין הצדדים לא גושרו הודיעה הנהלת הערוץ כי לא תעזוב את המקום עד לאישורו של ההסכם - מהלך שנתן לעובדי הערוץ, אתר האינטרנט ומערכת החדשות את האות להצטרף למחאה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ערוץ 10 - אתכם עד הסוף הטוב! (ל"ת)
    אזרחי ישראל 11/2012/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור