תקשורת ומדיה

עיתונאי כל העולם - התאחדו: עובדי תעשיית התקשורת יקיימו הפגנה משותפת

הפיטורים במעריב והארץ, המשבר ב-10 והקיצוצים בידיעות. השוק במצוקה, וארגון העיתונאים יוזם הפגנה שתקרא לממשלה לפעול להצלת העיתונות
עובדי ערוץ 10 בהפגנה על עתידם, לפני מספר שבועות (צילום: יוני ריקלר) (צילום יוני ריקלר)
אחרי גל הפיטורים הענק ב\'מעריב\' עם העברת הבעלות לשלמה בן-צבי, השימועים ל-180 עובדי החדשות המקומיות, המשבר העמוק בערוץ 10, הפיטורים ב\'הארץ\' וקיצוצי השכר בקבוצת \'ידיעות\', יצאו עובדי תעשיית התקשורת להפגנה משותפת.
את ההפגנה יזם ארגון העיתונאים החדש, שמעורב ברוב המאבקים בשוק התקשורת - בהם בערוץ 10 ו\'מעריב\'. כל ועדי העובדים המאוגדים בארגון העיתונאים, קראו לעובדים לצאת ולהפגין ביניהם: חדשות 10, חדשות ערוץ 2, מעריב, החדשות המקומיות, גלובס, כלכליסט, גל\"צ, רדיו קול חי, טיים אאוט, ynet, ומוטו תקשורת. כמו כן, בהפגנה צפויים לקחת חלק עיתונאים מכלי תקשורת רבים ופעילים חברתיים.
ביום רביעי השבוע בשעה 13:00, יקיימו העיתונאים צעדת מחאה מסינמטק תל אביב לבניין קריית הממשלה, במחאה על התנהלות הממשלה לנוכח המשבר בענף התקשורת.
בהודעה שפרסם הארגון היום (יום ב\'), נכתב כי \"העיתונות הישראלית נמצאת ברגע המשבר החמור ביותר שלה. הממשלה, לא רק שאינה מסייעת לענף בעל חשיבות ציבורית עצומה שגם מספק פרנסה לאלפי עובדים - היא אף מקשה עליו, ועושה הכל כדי להביא לסגירת אמצעי תקשורת\".
מוועד הפעולה של ארגון העיתונאים נמסר: \"העיתונאות הישראלית מוצאת עצמה בסוף שנת 2012 עם סכין של הון ושלטון צמודה לצווארה. הגיע הזמן שנעביר מסר חד וברור לממשלה שלמען הדמוקרטיה הישראלית הם חייבים להפסיק לנסות לסגור כלי תקשורת. נקרא להם: תפסיקו להפריע-תתחילו לעזור\".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ומה עושה אגודת העיתונאים בת"א בקשר למשבר
    יצחק לוינסון 11/2012/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בענף התקשורת? מפיקה עוד אירוע ראוותני של כנס אילת לעיתונות, כשמרבית משתתפי הכנס הם עסקני מפלגות, עורכי דין, יחצנים, דוברים, יועצי תקשורת, מומחי שיווק וגם כמה עיתונאים בדימוס או טאלנטים ששכרם בשמים. אהה, יש גם כמה עיתונאים מהשורה, שלא פוטרו - בינתיים.
    סגור
  • 1.
    נגד מי אתם מפגינים? נגד השמאלנות שלכם? (ל"ת)
    פחחח עלובים 11/2012/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור