מדיה

עוד עיתונאי לכנסת: כתבת המשפט של ערוץ 1 פנינה תמנו-שטה מצטרפת ללפיד

יאיר לפיד פוזל לקהילה האתיופית בישראל עם צירופה של פנינה תמנו שטה, כתבת המשפט של הערוץ ה-1 בת"א ואחת מנציגות הקהילה הבולטות בישראל
אלכסנדר כץ |  20
יאיר לפיד (צילום בוצ'צ'ו)
אחרי יאיר לפיד, מיקי רוזנטל ועופר שלח, עיתונאי חדש נכנס לזירה הפוליטית. לאייס נודע כי כתבת המשפט של ערוץ 1 פנינה תמנו-שטה תתמודד ברשימה של יאיר לפיד \"יש עתיד\" וצפויה להיות מוצבת ברשימת 8 הנשים הראשונות, משמע בין ה-20 הראשונים במפלגה. בתסריט האופטימי של הבחירות, מקום זה יכול להיחשב כריאלי.

תמנו-שטה (30) עו”ד בהכשרתה, משמשת בערוץ ה-1 ככתבת המשפט בת\"א מזה מספר שנים, ובמקביל הגישה גם מבזקי חדשות בערוץ. בנוסף לפעילותה בערוץ ה-1 היא מייצגת את הקהילה האתיופית בישראל ומרצה בפני גופים שונים בארץ ובעולם.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

היא עמדה בראש מספר מחאות גדולות נגד אפליה, בין היתר בפרשת הדם השניה ובסיפור אי קליטתם של יוצאי אתיופיה. כמו כן עבדה עם נוער בסיכון 5 שנים. היא גם משמשת כמסבירה ישראלית כבר עשור מטעם קרן היסוד, ונבחרה לאישה שפרצה דרך ותיקרת זכוכית על ידי משרד ראש הממשלה ביום האישה הבינלאומי. 
תמנו-שטה היא בת לעולים מאתיופיה ועלתה לארץ בגיל שלוש. צירופה לרשימה של לפיד עשוי לשוות לרשימה גוון חברתי, גם בשל פעילותה החברתית של וגם בשל מוצאה.

תמנו-שטה השוהה בחופשת לידה בתקופה האחרונה הודיעה למנהליה בערוץ ה-1 על כוונותיה הפוליטיות ועל פרישתה מרשות השידור. מנהל חטיבת החדשות של הערוץ ה-1 משה נסטלבאום מסר לאייס כי העביר את העניין לטיפולו של יוני בן מנחם, מנכ\"ל רשות השידור.

מ\"יש עתיד\" נמסר: אנחנו עדיין לא מוסרים מיקומים. פנינה תמנו-שטה תהיה אחת מ-8 הנשים ב-20 המקומות הראשונים ברשימת יש עתיד לכנסת\".

את תגובתה של תמנו-שטה לא היה ניתן להשיג עד למועד פרסום הידיעה.
תגובות לכתבה(20):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    יאיר //זה לא שם של חמור///???? אבל לעניין
    yl 25/11/2012 16:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממה אנו מאוכזבים לא מהצבע אלא מ התוכן אתה חייב להבין הציבור מצפה למועמדים במפלגתך ברמה הגבהה ביותר ואתה כמו ביבי מתחיל להלחץ ו.....מתחיל עם מינויים חלשים עצור בקש סליחה בטל מינויים ש לא מוסיפים שום כלום פשוט חלל מאחר ואף אחד לא שומע אז......ברור לך שאם תמשיך כך תסיים כמו אחרון הלוזרים
    סגור
  • 15.
    היא לא רק עיתונאית יש לה גם תואר במשפטים!!! (ל"ת)
    עובד רשות השידור 25/11/2012 10:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • נכון, אבל בעבודתה היא הייתה באותה עת עיתונאית (ל"ת)
    שירי 27/05/2013 14:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    מזופ לזופ---רק נטולי אחריאות-יתנו תעסוקה לפוש (ל"ת)
    דוד-ים 22/11/2012 14:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    כל היש עתיד הזה זה לשכת תעסוקה לעיתונאים.... (ל"ת)
    דוד 22/11/2012 14:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    חוץ מלפיד ופרי - הרשימה נראית נחמדה (ל"ת)
    אבי 22/11/2012 11:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    הפסד גדול לערוץ 1 (ל"ת)
    נסטל 22/11/2012 09:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    מועמדת מעניינת ומוכשרת
    ליה 21/11/2012 15:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סופסוף מפלגה ששמה דגש על נשים. אין ספק שעם רזומה כמו שלה היא יכולה לתרום הרבה גם בפן החברתי, גם בפן המגדרי וגם לעדה האתיופית.
    סגור
  • התגובות של אנשי לפיד פה פשוט מגוכחות
    מורן 22/11/2012 09:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חושבים שאנחנו טיפשים, ולא מבינים שאלה תגובות מטעם...מר לפיד-אתה חלול וחסר כל נסיון. אשליה ובלון שיתפוצץ
    סגור
  • 9.
    כל הכבוד צריך עוד נשים כאלה בממשלה (ל"ת)
    חנה 21/11/2012 15:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    יופי של בחירה
    דן 21/11/2012 15:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדובר על אישה אינטיליגנטית וראויה. יש עתיד!
    סגור
  • 7.
    יש לה הרבה מה לתרום. בהחלט מוכשרת וראויה (ל"ת)
    יפעת 21/11/2012 15:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    מועמדת ראויה בהחלט. (ל"ת)
    יש 21/11/2012 14:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    ראויה ביותר ! (ל"ת)
    יונתן 21/11/2012 13:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    מר לפיד אוסף סביבו רק דרג ב ומדוע
    אלון 21/11/2012 13:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא חושש למעמדו--- תתחיל לשנות פזה ולשפר את רמת המעומדים
    סגור
  • מה רע בה או ביעל גרמן או בשי פירון?
    מיכל 21/11/2012 15:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם אנשים פעילים בחברה הישראלית, וטובים בתחומם.
    סגור
  • 3.
    יאיר החנפן ירדת עוד 4 מנדטים (ל"ת)
    yl 21/11/2012 10:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    לא עשתה כלום בטלוויזיה, אחת העצלניות הגדולות
    אחד שמכיר 21/11/2012 07:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד סיבה למה לא להצביע ללפיד
    סגור
  • קשקשן, פחדן ונוטף רוע שכמותך
    בת אל 21/11/2012 13:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני אני עבדתי מול פנינה - ויש לי בדיוק דברים הפוכים להגיד. כתבת רצינית ורגישה, חכמה ואינטלגנטית עם עוצמה נשית - יש לה הרבה מה לתרום.
    סגור
  • 1.
    חשבתי להצביע עבורו אבל ברגע שיעקב פרי
    מתלבט 21/11/2012 04:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכנס לתמונה ויתרתי. זה מעבר למה שאני יכול לסבול.
    סגור