תקשורת ומדיה

כשרונות צעירים לצד קדישמן: אתר ynet מקים פורטל סחר לאמנות בשם Ynetart

האתר יוקם בשיתוף איש העסקים דני דר מייסד אתר המסעדות rest. הוא יחולק ל-2 קטגוריות - ציורי שמן וליטוגרפיות, חלקן נדירות ובמהדורה מוגבלת
פורש. אבי בן טל מנכ"ל ynet (צילום: יח"צ) (צילום יח"צ)
קבוצת ynet נכנסת לתחום פעילות חדש, בשוק האמנות. ynet ישיק פורטל סחר חדש בשם ynetart שיכלול קטלוגים רבים ומגוונים של יצירות אמנות פרי יצירתם של אמנים מוכרים וידועים לצד כישרונות צעירים.
האתר יוקם בשיתוף איש העסקים דני דר מייסד אתר המסעדות rest. לדברי דר: \"Ynetart קם בראש ובראשונה להנגיש את עולם האמנות לציבור הרחב, בתוך כך יציע יצירות במחיר אטרקטיבי לכל נפש\". אבי בן טל, מנכ\"ל ynet מסר: \"Ynetart הינו האתר הראשון מסוגו בישראל. האתר מצטרף לקבוצת ynet ששמה לה למטרה להגיע למגוון קהלי יעד. אנו בטוחים כי מהלך זה ינגיש את עולם האומנות לציבור הישראלי\".
האתר יחולק ל-2 קטגוריות: ציורי שמן וליטוגרפיות, שחלקן נדירות ובמהדורה מוגבלת, כאשר החיפוש ייעשה על פי שם האמן ומחיר היצירה. עם ביצוע הרכישה תישלח היצירה עם שליח עד לבית הלקוח. כמו כן יציע האתר לגולשים מחירים אטרקטיביים שיחלו ב 274 שקלים.
בין האמנים שיצירותיהם יוצעו למכירה באתר, ניתן למצוא את מנשה קדישמן, יגאל טומרקין, מאיר פיצ\'חזדה כמו גם יוצרים צעירים ומוכשרים. בשלב שני יוצעו באתר יצירות אמנות של דור האמנים הצעירים בישראל, שייבחרו על ידי צוות האתר.
כאמור, לדר עבר עשיר בתחום האינטרנט בישראל. הוא שימש כאחד מבעלי אתר המסעדות הפופולארי rest שהוקם בשנת 1998 ובשנת 2006 נמכר מחצית ממנו לפי הערכת שווי של כ- 15 מליון שקלים לחברת \"דפי זהב\". בנוסף דר נחשב לאספן פעיל ואוצר אמנות ותיק.
Ynetart מתווסף לקבוצת האתרים בבעלות קבוצת ידיעות אינטרנט, ביניהם אתר הקופונים bigdeal , ynetshops האתר החרדי \"כיכר השבת\" שנרכש לאחרונה ועוד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כן, כי הכי טבעי לקנות קדישמן ב"הוסף לסל"...
    ארז 11/2012/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש גם 1+1 ??
    סגור
  • 1.
    בנטל בעיקר הזדקנת בטירוף!!!! (ל"ת)
    הצופה למרחוק 11/2012/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור