תקשורת ומדיה

כלכליסט: מנהל הפרויקטים יובל לידור והכתבת שלי פריצקר פורשים מהעיתון

מס' עובדים זומנו היום לשימועים בסיומם נמסר על סיום עבודתם כחלק מההתייעלות בקבוצת 'ידיעות'. לידור החליט לעזוב כדי לחזור לתחום הדוברות
עזיבות בעיתון כלכליסט: לאייס נודע כי יובל לידור, מנהל פרויקטים מיוחד, תוכן ושיתופי פעולה, הודיע למנהליו על עזיבתו. כמו כן, כתבת המדיה שלי פריצקר, לא תמשיך בעיתון.
גורם בעיתון סיפר כי היום (יום ה\') זומנו לשימועים מספר מצומצם של עובדים, במסגרת הליך ההתייעלות שעובר על קבוצת \'ידיעות אחרונות\' בכללותה בחודשים האחרונים. בסיום ההליך נמסר לכמה מהם על סיום עבודתם. אחת המפוטרות היא בכירה באתר האינטרנט של כלכליסט, שאת תגובתה לא ניתן היה להשיג.
לידור הגיע לעיתון לפני כמעט שנתיים, מלשכת שר האוצר, שם שימש כיועץ התקשורת של השר שטייניץ. עוד לפני כן היה דובר מל\"ג ו-ות\"ת תחת פרופ\' מנואל טרכטנברג. לפני כן היה כתב במעריב ובידיעות אחרונות במשך עשור. פריצקר הייתה סגנית עורכת מדור הכלכלה של \'ישראל היום\', לפני שעברה לפני יותר משנתיים ל\'כלכליסט\'.
יש לציין כי תחום סיקור המדיה ספג בחודשים האחרונים מהלומה קשה, בשל המצב הקשה בשוק התקשורת המקומי: ב\'גלובס\' פוטר רועי ברק; את \'מעריב\' עזבה מיה מנע; אמילי גרינצווייג עזבה את סיקור התקשורת ב\'הארץ\' לטובת עריכה בדסק החדשות של העיתון; וגם על וואלה ריחפה לאחרונה סכנה.
מו\"ל כלכליסט יואל אסתרון סירב להגיב. יובל לידור אישר את הפרטים: \"אני מודה ליואל אסתרון וגלית חמי שנתנו לי הזדמנות בכלכליסט, ובמהלך תקופת עבודתי הפכנו לגורם המוביל בתקשורת הישראלית בייזום כנסים ו-ועידות. קיבלתי החלטה עקרונית שאני מעוניין לחזור ולעסוק בתחום הדוברות, ומחפש את המקום המתאים בו אוכל לתרום\". שלי פריצקר סירבה להגיב.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    שלי בחורה מהמהמם, הפסד של כלכליסט (ל"ת)
    חברת מעריב לשעבר 12/2012/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    לידור מעפן
    אנונימי 12/2012/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא בטח יזם את הכתבה הזאת שניה לפני שפוטר
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד ללידור
    ז'ילברטו סילבה 12/2012/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    50 איש באחד הכנסים היה באמת הישג שיא לעיתון
    סגור
  • 1.
    יובל לידור המלך! בהצלחה חבר! (ל"ת)
    התא הצפוני 12/2012/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור