תקשורת ומדיה

אתר 'מגפון' יוצא בקמפיין חדש; ישקיע כ-100 אלך שקלים בפייסבוק ובגוגל

מיזם העיתונות הבלתי תלוי והעצמאי, שעלה לרשת לפני כשנה, יוצא בקמפיין שיתקוף בין היתר את העיתונות הממוסדת - 'ידיעות' ו'ישראל היום'
העיתון האינטרנטי מגפון יעלה בקמפיין אינטרנט חדש, לראשונה מאז נחנך לפני כשנה. הקמפיין יעלה בפייסבוק ובגוגל, בעלות מוערכת של כ-100 אלף שקלים. את הקמפיין תנהל מיכל אהרוני, כאשר על הקריאייטיב אחראי משרד הפרסום \'דה בריף\' בבעלות נמרוד ניר, ורכש המדיה ייעשה על ידי \'קהונה\'.
\'מגפון\' הוא מיזם תקשורתי בו כותבים עיתונאים בחינם, והוא פועל על פי עקרונות הקואופרטיב - במידה והעיתון מרוויח, מתחלקים הרווחים בין הכותבים.
העיתון הוקם לפני כשנה על ידי טובי פולק, שהיה עורך ורכז כתבים במשך שנים רבות ב\'מעריב\'. כל העיתונאים הפעילים בו עבדו בעבר במערכות העיתונים הגדולות. אל פולק הצטרפו בין היתר צבי זינגר, בוקי נאה, שרית פרקול, אורה עריף, ואחרים.
מטרת הקמפיין הנה להגדיל את כמות החשיפות לעיתון ולהפוך אותו, לדברי אנשיו, \"לחלק מ\'סל הקריאה\' היומי של צרכני החדשות\". אסטרטגיית הקמפיין מבוססת על עובדת היותו עצמאי ובלתי תלוי, כאשר הסיסמאות שילוו אותו יהיו בין היתר \"למי מחויב ידיעות?\" או \"למי מחויב ישראל היום? אתם כבר יודעים\", אליהם תתלווה הסיסמא \"מגפון - העיתון שלא מחויב לאף אחד חוץ מלקוראים שלו\".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בהחלט יוזמה ברוכה, כל הכבוד (ל"ת)
    אחד שקורא 12/2012/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור