תקשורת ומדיה

'עוצמה לישראל' נגד התכנית 'משעל חם': "למרות שקיבלנו 2 מנדטים - לא הוזכרנו"

בתנועת הימין עליה נמנים הח"כים אלדד ובן ארי, טוענים כי למרות שקיבלו בסקר 2 מנדטים, לא הוזכרו. רשת: "הצגנו רק רשימות גדולות ובינוניות"
22%. ניסים משעל (צילום: יוני מנחם) (צילום יוני המנחם)
האם הפקת התכנית \'משעל חם\' מדירה את תנועת הימין \'עוצמה לישראל\', עליה נמנים 2 חברי כנסת מכהנים? במכתב שהועבר בשבוע שעבר לזכיינית רשת, מביע פעיל הימין עו\"ד איתמר בן-גביר, פליאה על כך שבסקר שפורסם לפני כשבועיים, לא אוזכר מניין המנדטים שקיבלה הרשימה. בשל כך מאיימים ב\'עוצמה\' לפנות בתלונה ליו\"ר ועדת הבחירות המרכזית השופט רובינשטיין ולמועצת הרשות השנייה.
\"בעת הפרסום החליט מאן דהוא להשמיט מתוצאות הסקר את העובדה שרשימת \'עוצמה לישראל\' קיבלה 2 מנדטים\", כתב בן-גביר, מקום רביעי ברשימה. לדבריו, \"בשיחתי עם עליזה אריה ארנון (מ\'סלוצקי אפיקי הפקות\', המפיקה את \'משעל חם\', א\"כ), היא ניסתה להסביר כי המערכת לא מפרסמת תוצאות של מפלגות שלא עברו את אחוז החסימה (אולם) מבירור שערכתי עולה כי בנסיבות מסוימות (התלויות באחוז הצבעה) תוצאה זו דווקא כן עוברת את אחוז החסימה. יתרה מזאת, במהלך השיחה עם אריה ארנון הובהר לפתע כי במהלך הסקר פורסמה תוצאה של \'קדימה\' שקיבלה על פי הסקר, פחות קולות מעוצמה לישראל\".
בן-גביר ציין במכתבו כי הוא מבין שאין צורך לפרסם כל רשימה הזוכה ב-0 מנדטים, אולם לדבריו רשימתו קיבלה 2 מנדטים, ועשויה להיכנס לכנסת. \"אין ספק שהשמטת שמה של \'עוצמה לישראל\' מהווה הפרה בוטה של הוראות חוק הבחירות ( דרכי תעמולה ) תשי\"ט... (כאשר)... תכלית הוראות אלה לפרסם תוצאות מדויקות של סקרי בחירות ללא כל הטיה\".
גורם בהפקה אמר היום לאייס כי על פי הסקר, קיבלה רשימת \'עוצמה לישראל\' מנדט אחד, שכאמור אינו נמצא בטווח אחוז החסימה.
מ\'רשת\' נמסר: \"הסקרים המוצגים בתכנית \'משעל חם\' נערכים על ידי מכון סקרים מקצועי ומיומן, ובכפוף להוראות ועדת הבחירות המרכזית. התוצאות המוסקות מן הסקרים, מתייחסות למפלגות הבינוניות והגדולות בלבד, והן מוצגות בזהירות ובשכלול כל הפרמטרים, ללא הפליה לטוב או לרע\".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הפרצוף האמיתי של משעל, ללא שום כבוד למרואיין.
    יעל 12/2012/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מציעה לכל בר דעת מהפוליטיקה, לא להיות אורח בתוכנית כ"כ עלובה ופוגעת. הגיע הזמן שמשעל לא ירוויח מהרוע שלו כ"כ הרבה כסף, על תוכנית נמוכה .
    סגור
  • 3.
    התכוונו לקלל ונמצאו מברכים
    ישראל 12/2012/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התודעה שהנוגעים בדבר רצו להשיג בזה שהשמיטו את מפלגת "עוצמה לישראל" בראשות ד"ר אריה אלדד וד"ר מיכאל בן ארי יצאה אחרת לגמרי, בסה"כ הציבור רואה מי הם בעלי האינטרסים שפועלים נגד החוק ומי הם האנשים שמייצגים כמה מנדטים בעם בצורה הכי לגיטימית שיכול להיות
    סגור
  • 2.
    כל התקשורת שמאלנית
    עוצמה 12/2012/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עובדים ובוחרים לפי השקורת השמלאנית האנטישמית הזאת די נמאס צריך ערוץ עם דעות ימניות נמאס משנאת ישראל הזאת דייייייייייייי
    סגור
  • 1.
    מאכזב. הייתי בטוח שנסים משעל הגון. (ל"ת)
    משה 12/2012/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור