תקשורת ומדיה

לקראת הבחירות: פאנט משקיע 2 מיליון ש' באולפן והפקות; ישדר מהדורה יומית

מדי יום גולשים באתר כ-1.5 מיליון איש, חצי מהם מישראל, וגם ממדינות ערב. באתר הוחלט לסקר את הבחירות והשקיעו בטכנולוגיה ובהפקות מיוחדות
הבעלים של קבוצת פנורמה, בסאם ג'אבר (צילום פנורמה)
אל המרוץ לשידורים חיים באינטרנט, מצטרף גם אתר פאנט בשפה הערבית. האתר ישדר מדי ערב מהדורת חדשות מיוחדת לקראת הבחירות לכנסת. ביום הבחירות, יחל האתר לשדר משעות הצהריים אולפן פתוח שיעקוב אחרי האירועים השונים. את המשדר יגישו עורכת שבועון פנורמה פרידה ג\'אבר ובאסם ג\'אבר - מייסד קבוצת פנורמה ואתר פאנט. בין יתר יסקר המשדר תמונת מצב מהקלפיות במגזר הערבי, ותגובות ממדינות ערב.
כמו כן מדווח בעלי האתר, קבוצת פנורמה, על השקעה של כ-2 מיליון שקלים בהיערכות לקראת הבחירות. השקעה זו חולקה בין תכנים חדשים והפקות וידאו שיוכנסו לערוץ הטלוויזיה של האתר, בהשקעה של כמיליון שקלים, לבין הקמת אולפן וירטואלי חדש בהשקעה דומה. לצד האולפן הקיים הוקם אולפן וירטואלי עליו יוצגו סקרים, ונתונים נוספים.
כאמור, מדי ערב ב-20:30 תשודר מהדורת חדשות חדשה שתעסוק בבחירות, ותכלול ראיונות עם מועמדים לכנסת וכתבות צבע. את התכנית יגישו בעלי קבוצת פנורמה בסאם ג\'אבר, פרידה ג\'באר, ואיש החדשות סמי ג\'אבר. בימים הקרובים יוחלט על מועד עליית המהדורה היומית.
על פי נתוני גוגל אנליטיקס מהשבוע הנוכחי, באתר פאנט גולשים מדי יום כ-1.5 מיליון איש, חצי מהם מהמגזר הערבי בישראל, והשאר ממדינות ערב ירדן, סוריה, מצרים, מרוקו ועוד, וממדינות העולם, בהן ארה\"ב וצרפת. גם אם נתון זה אינו מדויק במיוחד, הרי שעדיין מדובר על מספר גולשים גדול מאד, שמתחרה מבחינת המספר באתרים הגדולים בישראל - וואלה ו-ynet.
\"אנחנו מייחסים חשיבות רבה לסיקור הבחירות הקרובות\", אמר אחד מבעלי קבוצת פנורמה, באסם ג\'אבר. \"חלק ניכר מהגולשים שלנו עוקב מקרוב אחרי חדשות הבחירות ולאור העובדה שאתר פאנט מהווה מקור הידיעות הראשי של הציבור הערבי בישראל, ליותר 1.5 מיליון גולשים ערבים-ישראלים המהווים יותר מ-20% מבעלי זכות הבחירה במדינה, החלטנו לסקר בהרחבה רבה את עניין הבחירות. הסיקור יתמקד בכלל המפלגות המתמודדות לכנסת\".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה