תקשורת ומדיה

הפגנה מול ביתו של היועהמ"ש: "נתניהו מבצע סיכול ממוקד של כלי תקשורת"

כך אמר יו"ר הדירק' בלשניקוב, בהפגנה בה משתתפים כ-50 מעובדי הערוץ, על רקע איומי הפיטורים. רוצים שוויינשטיין יאלץ את רה"מ לדון בהארכת הזיכיון
גיא מרוז מפגין מול ביתו של היועץ המשפטי לממשלה, ויינשטיין (צילום: אלכסנדר כץ) (צילום אלכסנדר כץ)
כ-50 מעובדי ערוץ 10, מפגינים בשעה זו מול ביתו של היועץ המשפטי לממשלה, עו\"ד יהודה ויינשטיין, בהרצליה פיתוח. העובדים קוראים לוויינשטיין להורות לראש הממשלה נתניהו להעלות להעלות לדיון את תזכיר החוק להארכת זיכיונו של ערוץ 10 בשנתיים.
יש לציין כי ב-31 בדצמבר מסתיים הזיכיון של הערוץ, ובמידה ולא יתבצע הליך החקיקה - שכבר החל עם אישור מתווה ועדת לוקר על ידי שר האוצר, והפצת תזכיר החוק על ידי משרד התקשורת – יחשיך הערוץ את המסך. אתמול הצהירו בערוץ כי במידה ו-ויינשטיין לא יורה לנתניהו לדון בתזכיר, ייאלצו הדירקטוריונים של ערוץ 10 ושל \'חדשות 10\', להתכנס מחר בערב ולהכריז על פיטורי העובדים.
סמוך לשעה 11:00 בבוקר, יצא ויינשטיין מביתו ואמר למפגינים: \"אני מאד מוטרד. אני חושב שזה מאד בעייתי לסגור ערוץ בתקופה כזו. זה לא מתקבל על הדעת. הצוות שלי עובד על כך, אני מודאג אבל יהיה בסדר\".
העובדים מול ביתו של ויינשטיין, מגובים בלא מעט מילדיהם, הניפו שלטים הקוראים להציל את הערוץ, ומוויינשטיין להתערב בנושא. בין המפגינים נמצאים גם כמה טאלנטים של הערוץ, בהם גיא מרוז ואורלי וילנאי, רפי רשף, אמנון לוי, וכמובן בכירי הערוץ, בהם המנכ\"ל יואב הלדמן, היו\"ר אבי בלשניקוב, הסמנכ\"לים של הערוץ, ועוד.
יו\"ר דירקטוריון ערוץ 10, אבי בלשניקוב, אמר לאייס: \"לתמנו הסכם תחת המטרייה והליווי של ויינשטיין, וראש הממשלה מונע את הבאתו לאישור הממשלה. יש פה סיכול ממוקד של כלי תקשורת במדינת ישראל. נקודה\". בלשניקוב אמר בזעם: \"היועץ המשפטי יכול להורות לנתניהו להביא את זה להצבעה, כי מה שנתניהו עושה זה לא חוקי\".
לעובדים אמר בלשניקוב: \"זה יהיה קומפלימנט להגדיר מה שקורה פה כרפובליקת בננות. גם ברפובליקת בננות יש גבולות. הבאנו את כל מה שיכולנו במו\"\"מ ארוך ומתיש שנערך חודשים. אנחנו במצב של חוסר אונים\".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    בלשניקוב מנהיג
    העובדים 12/2012/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בלשניקוב!!!!! אנחנו אחריך באש ובמים!!!!!!!
    סגור
  • 4.
    מה ההיגיון לשלם עכשיו דמי אבטלה
    רומי 12/2012/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכל העובדים של הערוץ? זה לא הפסד כסף בשביל המדינה? אנשים מוכנים לעבוד ולא נותנים להם. לאן הגענו.
    סגור
  • 3.
    למה הכל כל כך קשה במדינה הזאת?! (ל"ת)
    טל 12/2012/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מדובר בסתימת פיות
    הדסה 12/2012/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובחוסר כבוד בסיסי לעיתונות החופשית בישראל!
    סגור
  • 1.
    מסתבר שאני תעשייה תמימה. תשמיעו קול
    מלכה שפיגל 12/2012/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יכול להיות שכל התעשיה יודעת בדיוק למה סורים את ערוץ עשר אבל לא משמיעה מילה רק בגלל שהיא לא עובדת בערוץ עשר. היום זה הם מחר זה אנחנו
    סגור